Skocz do zawartości

Co to jest i czemu jest rozłączone?


ogs

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie tylko jakie to ma znaczenie czy są spięte czy nie jeżeli chodzi o czasy na rozecie?

 

 

 

To jest tak zwany test-mode, służy on głównie do diagnostyki ale do inych rzeczy też. SIlnik da się odpalic ale działa na low actane map i jest odłączone boost control, innymi słowy auto nie jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja w swojej Turbo Lodówce też to powinienem mieć :?:

Szukałem dziś rano, wyginałem się w chińskie osiem, ale nic nie znalazłem. Znaczy kabli z wtyczkami tam całe mnóstwo, ale żadnych rozpiętych i podobnych do tych na zdjęciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie-ASO napisał/a:

Pytanie tylko jakie to ma znaczenie czy są spięte czy nie jeżeli chodzi o czasy na rozecie?

 

 

To jest tak zwany test-mode, służy on głównie do diagnostyki ale do inych rzeczy też. SIlnik da się odpalic ale działa na low actane map i jest odłączone boost control, innymi słowy auto nie jedzie.

 

To po co to laczyc jak po polaczeniu nie bedzie jechalo :roll: dalej bez sensu...przeciez nikt nie bedzie tego laczyc po to zeby auto zdechlo :roll:

no chyba ze podepnie sie z jakims magicznym urzadzeniem :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można połączyć np. dając auto do jazdy synowi/dziewczynie syna/parkingowemu/zostawiając na myjni

 

 

"240km/h??? Panie władzo, niemożliwe, Pan se wsiadzie i sprawdzi że to ledwo 120km/h jedzie" :mrgreen:

 

a powaznie... czy niebezpieczne dla silnika takie spinanie kabli jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aflitna przy FAQ się napracował, a Wy tu jakieś domysły uskuteczniacie.

 

Tutaj jest wyjaśnienie, nawet fotka bardzo podobna...

 

http://www.auto-diagnostic-codes.com/Pe ... gines.html

 

 

[EDIT]

a powaznie... czy niebezpieczne dla silnika takie spinanie kabli jest?

 

Kiedyś zanim sam zapoznałem się z powyższym, spiąłęm te kabelki bo tak jakoś dziwnie same się prosiły. Chciałem nawet do serwisu zaraz potem jechać bo "check engine" się rozmigało :lol: , ale po paru kilometrach skojarzyłem fakty, rozpiąłem i wszystko wróciło do normy. Nie zauważyłem żadnych efektów ubocznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, powiem CI ze Ty też takie masz i Twój czas na rozecie wskazuje że tez nie spięte

czyli STi EU-spec tez ma komplet czarnych i zielonych wtyczek i tylko US-spec nie posiada kompletu czarnych :?: spinajac same zielone nie odczytam bledow ECU przez migajacy check engine :?: Zatem jedyne rozwiazanie to podpiecie sie pod OBD II :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...