Azrael Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Pytanie tylko jakie to ma znaczenie czy są spięte czy nie jeżeli chodzi o czasy na rozecie? To jest tak zwany test-mode, służy on głównie do diagnostyki ale do inych rzeczy też. SIlnik da się odpalic ale działa na low actane map i jest odłączone boost control, innymi słowy auto nie jedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 innymi słowy auto nie jedzie. i mniej pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 OK dzięki za info - jednym słowem - schować i nie dotykać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 i mniej pali akurat więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 A czy ja w swojej Turbo Lodówce też to powinienem mieć :?: Szukałem dziś rano, wyginałem się w chińskie osiem, ale nic nie znalazłem. Znaczy kabli z wtyczkami tam całe mnóstwo, ale żadnych rozpiętych i podobnych do tych na zdjęciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 nie-ASO napisał/a: Pytanie tylko jakie to ma znaczenie czy są spięte czy nie jeżeli chodzi o czasy na rozecie? To jest tak zwany test-mode, służy on głównie do diagnostyki ale do inych rzeczy też. SIlnik da się odpalic ale działa na low actane map i jest odłączone boost control, innymi słowy auto nie jedzie. To po co to laczyc jak po polaczeniu nie bedzie jechalo :roll: dalej bez sensu...przeciez nikt nie bedzie tego laczyc po to zeby auto zdechlo :roll: no chyba ze podepnie sie z jakims magicznym urzadzeniem :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Można połączyć np. dając auto do jazdy synowi/dziewczynie syna/parkingowemu/zostawiając na myjni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Azrael, no ok to sie zgadza ale byla mowa o uzyskaniu czasu na rozecie wiec jedno z drugim ....... anyway zostawmy tak jak to jest :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 jeśli dobrze pamietam, spiecie wtyczek spowoduje test głównych obwodów począwszy od testu wentylatorów :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Można połączyć np. dając auto do jazdy synowi/dziewczynie syna/parkingowemu/zostawiając na myjni "240km/h??? Panie władzo, niemożliwe, Pan se wsiadzie i sprawdzi że to ledwo 120km/h jedzie" a powaznie... czy niebezpieczne dla silnika takie spinanie kabli jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrosiak Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 aflitna przy FAQ się napracował, a Wy tu jakieś domysły uskuteczniacie. Tutaj jest wyjaśnienie, nawet fotka bardzo podobna... http://www.auto-diagnostic-codes.com/Pe ... gines.html [EDIT] a powaznie... czy niebezpieczne dla silnika takie spinanie kabli jest? Kiedyś zanim sam zapoznałem się z powyższym, spiąłęm te kabelki bo tak jakoś dziwnie same się prosiły. Chciałem nawet do serwisu zaraz potem jechać bo "check engine" się rozmigało , ale po paru kilometrach skojarzyłem fakty, rozpiąłem i wszystko wróciło do normy. Nie zauważyłem żadnych efektów ubocznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 To po co to laczyc jak po polaczeniu nie bedzie jechalo :roll: dalej bez sensu...przeciez nikt nie bedzie tego laczyc po to zeby auto zdechlo :roll: nawet Azrael zartuje czasami :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Przemeq, powiem CI ze Ty też takie masz i Twój czas na rozecie wskazuje że tez nie spięte czyli STi EU-spec tez ma komplet czarnych i zielonych wtyczek i tylko US-spec nie posiada kompletu czarnych :?: spinajac same zielone nie odczytam bledow ECU przez migajacy check engine :?: Zatem jedyne rozwiazanie to podpiecie sie pod OBD II :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 To co pisalismy o spinaniu kabelków dotyczy niestety tylko GC8 czyli inaczej mówiąc GT. Nie ważne czy masz US czy UE spec - w newage nie da rady :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się