sjak Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Tylko co z gwarancją wtedy... Pa, pa, pa............. nie zapominaj, że dołożenie takiego siłownika może spowodować zmiany sił działających w układzie korbowo - tłokowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wulfhere Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 -nie zauważyłem dymienia ewentualnie po rozruchu na zimno czasami biały dymek puści To ciekawe jedni widzą jak dymi (np. Ja) a inny mówią "nie zauważyłem dymienia" może jednak dymienie to zły objaw tylko co z tym zrobić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Philangina Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 -nie zauważyłem dymienia ewentualnie po rozruchu na zimno czasami biały dymek puści To ciekawe jedni widzą jak dymi (np. Ja) a inny mówią "nie zauważyłem dymienia" może jednak dymienie to zły objaw tylko co z tym zrobić??? Słusznie. Dymienie widzę, szczególnie przy przyspieszaniu. Więc jeżeli część Legacy/Outback Diesel ma tę przypadłość, a część nie, to o co chodzi? W serwisie usłyszałem magiczną formułkę ten typ tak ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 To ciekawe jedni widzą jak dymi (np. Ja) a inny mówią "nie zauważyłem dymienia" A może to zależy od tego, czy ktoś używa lusterek czy nie :?: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Niestety właśnie w ASO Łomianki nie chcieli podnieść świateł. Stwierdzili że jestem pierwszy który zgłasza taką "rzekomą przypadłość". Wiem że przycisk otwiera tylko klapę bagażnika tylko po co? Równie dobrze można otworzyć i zamknąć cały samochód. Zrobiłem mały eksperyment: otworzyłem magicznym przyciskiem tylko klapę bagażnika następnie otwarłem klapę bagażnika wytarłem brudną rękę w chusteczkę i ...włączył się alarm. W subaru wszystko jest proste i logiczne nawet światła można podnieść za pomocą śrubokręta dlatego intryguje mnie ta niekonsekwencja. Komputer pokładowy również nie jest konsekwentny pokazuje średnie spalanie 6.4 (co daje zasięg 1000 km) a zasięg wylicza średnio na 900 km, pewnie jest to jakieś zabezpieczenie dla tych co jeżdżą do ostatniej kropelki. Potwierdzam również informacje o wpadaniu silnika w niewielkie drgania na jałowym (co jakiś czas) Generalnie to życzę każdemu tylko takich problemów Aha i pies mi narzeka że bagażnik niski i po głowie dostaje no nic będzie jeździł w kasku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Te swiatla to trudno nazwac w sumie "przypadloscia" Jak ktos wczesniej wspominal, urzadzenia diagonostyczne pokazuja, ze wszystko jest w normie. I faktycznie jezdzac po zachodniej Europie, nie przeszkadzal mi sposob, w jaki daja swiatlo. Ale jakie sa nasze drogi, kazdy widzi Sprobuj sie uprzec w ASO moze A pies, przepraszam, gabarytow podobnych do tego w awatarze? I po glowie dostaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Niestety właśnie w ASO Łomianki nie chcieli podnieść świateł. Stwierdzili że jestem pierwszy który zgłasza taką "rzekomą przypadłość". W Łomiankach są dwa ASO. U Dawoja podnieśli mi światła bez gadania. Komputer pokładowy również nie jest konsekwentny pokazuje średnie spalanie 6.4 (co daje zasięg 1000 km) a zasięg wylicza średnio na 900 km, pewnie jest to jakieś zabezpieczenie dla tych co jeżdżą do ostatniej kropelki. Dokładnie tak jest. Zbiornik ma niby 64 litry pojemności, ale spróbuj wyjeździć i zatankować chociaż 60 litrów :razz: Potwierdzam również informacje o wpadaniu silnika w niewielkie drgania na jałowym (co jakiś czas) To normalka, która z czasem przestaje być zauważalna/przechodzi - u mnie po ponad 16 kkm istnieje w szczątkowej postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Potwierdzam również informacje o wpadaniu silnika w niewielkie drgania na jałowym (co jakiś czas) ? :wink: Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wulfhere Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 To ciekawe jedni widzą jak dymi (np. Ja) a inny mówią "nie zauważyłem dymienia" A może to zależy od tego, czy ktoś używa lusterek czy nie :?: :razz: A dziś zauważyłem, że po zmianie oleju po 4 tys. OBK znacznie mniej dymi :shock: albo mi się wydaje albo zmiana oleju spowodowała mniejsze dymienie przy ostrym przyśpieszaniu..... czy to możliwe???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Na prośbę użytkownika Than_Junior Awatar został zaktualizowany Świateł nie chcieli podnieść u Dawoja ale nie jestem klientem awanturującym się więc nie naciskałem. Jakoś sobie poradziłem metodą chałupniczą. Najdziwniejsze że na przyrządach rzeczywiście wychodziło że są dobrze ustawione :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommyXTM Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 ja w foresterze na biegu jałowym też co jakiś czas mam wibracje. Czyli z tego co tu piszecie wygląda że ten diesel tak ma - dziwne bo boxer ma mniejsze wibracje i tak jest podczas jazdy to skąd to na postoju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 tommy14 przejrzyj ten wątek od początku, to znajdziesz odpowiedź :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaMir Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 To w takim razie ja też dorzucę parę groszy nt Lagacy diesel (przejechałem do tej pory ok 25k km): - mało schowków we wnętrzu; - skoki obrotów (wiadomo że norma, ale jakże wkurzająca); - słabe nagrzewanie się auta (budzi się dopiero po ok 5 minutach jazdy, więc nie ma co myśleć o odmrażaniu auta na postoju), dobrze że chociaż fotele są podgrzewane; - radio trzeba pogłaśniać w miarę zwiększania prędkości (to akurat powinno być normą w obecnie produkowanym samochodzie); - światła rzeczywiście słabiutkie (poprawiłem je trochę montując żarówki Philips X-treme Power); - na zimówkach (205/55 R16 Michelin Primacy Alpin) niestety już nie sama jazda co na Potenzie... byle do wiosny. + wrażenia z jazdy, w szczególności na mokrym i zakrętach; + nie bierze oleju (w porównaniu do 2.0 TDI to kolosalna zaleta). Pozdrowienia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 słabe nagrzewanie się auta Korzystasz z automatycznej klimatyzacji? Zaczyna wiać dopiero, jak silnik się nagrzeje (teraz, u mnie też ok 5minut), a latem wskazówka temp. wskakiwała na 90C po 1km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 słabe nagrzewanie się auta (budzi się dopiero po ok 5 minutach jazdy, więc nie ma co myśleć o odmrażaniu auta na postoju), dobrze że chociaż fotele są podgrzewane; zwykła przypadłość diesla, bez dodatkowej nagrzewnicy nic raczej nie pomoże (na razie chyba subaru u nas czegos takiego w opcji nie oferuje? i nie chodzi mi o webasto tylko nagrzewnice silnika) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciasd Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 spróbuj wyjeździć i zatankować chociaż 60 litrów nieraz wtankowalem 60 litrów. wystarczy na rezerwie przejechac 100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaMir Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 słabe nagrzewanie się auta (budzi się dopiero po ok 5 minutach jazdy, więc nie ma co myśleć o odmrażaniu auta na postoju), dobrze że chociaż fotele są podgrzewane; zwykła przypadłość diesla, bez dodatkowej nagrzewnicy nic raczej nie pomoże (na razie chyba subaru u nas czegos takiego w opcji nie oferuje? i nie chodzi mi o webasto tylko nagrzewnice silnika) Wszystko rozumiem, tylko czemu w Skodzie czu Pugu 307 wnętrze nagrzewało się błyskawicznie? Mają w standardzei nagrzewnicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Korzystasz z automatycznej klimatyzacji? Zaczyna wiać dopiero, jak silnik się nagrzeje (teraz, u mnie też ok 5minut), a latem wskazówka temp. wskakiwała na 90C po 1km. No wlasnie. Ostatnio wlaczylem przy ok. 0st. i samochodz nagrzal sie wyraznie szybciej. Dlaczego? Tylko dlatego, ze zwieksza sie obciazenie silnika (kompresor)??? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GordonGekko Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Wszystko rozumiem, tylko czemu w Skodzie czu Pugu 307 wnętrze nagrzewało się błyskawicznie? Mają w standardzei nagrzewnicę? A czy to są diesle? W moim (a4) po 15 min jazdy przy obecnych temp wskazówka nie dobija do pionu, a startuje z temp ok. 10 st (temp w garażu). Zależy też od tempa jazdy, jak korki to nie ma szansy się rozgrzać, co innego jazda 60-80 km/h gdzie obroty powyżej 2k rpm. Norma w dieslu, trzeba się przyzwyczaić i zdać się na automatyczny obieg powietrza. [ Dodano: Sro Gru 17, 2008 12:39 pm ] No wlasnie. Ostatnio wlaczylem przy ok. 0st. i samochodz nagrzal sie wyraznie szybciej. Dlaczego? Tylko dlatego, ze zwieksza sie obciazenie silnika (kompresor)??? Pozdr. Automatyczna klimatyzacja nie wł/wył kompresora tylko steruje temperaturą w aucie niezależnie od tego co jest na zewnątrz (załącza klimę jak jest gorąco, włącza grzanie jak jest zimno). Jeśli jest niska temp silnika to nie puszcza ciepłego powietrza (bo i tak go nie ma), tylko czeka aż temp silnika będzie odpowiednia i wtedy dopiero zaczyna grzać auto. Wcześniej tylko wychładzasz silnik a ciepła i tak tam brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leotdi Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Z tego co mi wiadomo, to sprężarka klimy w nowym forku (wiem, bo kupuje) jest "zaprzęgnięta" fabrycznie do podgrzewania silnika (układu chłodzenia). Sądzę że podobnie jest w legacy :cool: Nawiasem, to niezła sprawa, gdyż niższa temperatura spalin w dieslu o 300 C "robi swoje" zimą dla niskich temperatur otoczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 to sprężarka klimy w nowym forku (wiem, bo kupuje) jest "zaprzęgnięta" fabrycznie do podgrzewania silnika (układu chłodzenia hmm wydawało mi się ze klima "robi" grzanie wykorzystując ciepło z silnika? czy jednak sama je "produkuje"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Automatyczna klimatyzacja nie wł/wył kompresora tylko steruje temperaturą w aucie niezależnie od tego co jest na zewnątrz (załącza klimę jak jest gorąco, włącza grzanie jak jest zimno). Jeśli jest niska temp silnika to nie puszcza ciepłego powietrza (bo i tak go nie ma), tylko czeka aż temp silnika będzie odpowiednia i wtedy dopiero zaczyna grzać auto. Wcześniej tylko wychładzasz silnik a ciepła i tak tam brak. Dla scislosci: mam na mysli przycisk A/C na konsoli. Po jego wlaczeniu wyraznie slychac cos, co przypomina dzwiek kompresora. Zreszta leotdi ma ciekawe dane Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Zdecydowanie potwierdzam . Jestem szczęśliwym właścicielem MY09 RA HID i jak najbardziej ma sterowanie radiem w kierownicy. No dobra, ale ja mam RA a nie RA HID. Dealer do mnie przedzwonił, poinformował mnie, że sprawę wyjaśniał telefonicznie z SIPem i że w specyfikacji RA MY09 nie ma wcale sterowania radiem z kierownicy. Nie pozostaje mi chyba nic innego, jak poczekać aż ta specyfikacja zostanie w końcu opublikowana, mam nadzieję że wkrótce to nastąpi. nie ma najmniejszego problemu abyś miał takie sterowanie w modelu MY 08 bez względu na posiadaną wersję wyposażeniową :!: jak coś to PW pozdrowienia raju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 zimą też jest fajne :razz: a tak na poważnie - podoba mi się użyta kontrola trakcji (choć nie sądziłem, że tak będzie - po doświadczeniach z innymi markami) 1 - daje się ją całkowicie wyłączyć (nie uruchamia się sama nawet po przekroczeniu 50kmh, może wyżej się odpali :?: ) co pozwala na.... wyjazd z zaspy oczywiście :wink: 2 - nawet włączona pozwala na lekkie uślizgi (czasem nawet na bardziej niż lekkie) 3 - dziś zauważyłem, że przy płynnym i w miarę delikatnym sterowaniu gazem można w zakręcie bokiem całkiem konkretnie się przesunąć :smile: 4 - jak już się włączy to samochód nie traci całej pary (jak np w vw) słowem - może być :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 slesz, jest dokladnie tak jak mowisz PS raz wylaczona, sama sie juz nie wlaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się