Skocz do zawartości

Ranking ASO Subaru


Machoń

Rekomendowane odpowiedzi

Pojechałem jednak do Jeleniej Góry (bliżej niż do Zielonej) i powiem tak porównywać mogę jedynie z bydgoskim ASO i w Jeleniej jest taki spokój i cisza kurde jakby nic się tam nie działo :D samochód wjechał na serwis i ślad się urwał 3h czytałem książkę. ;-) po wszystkim dostałem wymytego i wyczyszczonego Forka że aż miło, przesympatyczna Pani (w ogóle dużo tam kobiet, nie widziałem ani jednego sprzedawcy same Panie się kręciły) wręcz zachęcała do zadawania pytań których niestety nie miałem, poza dwoma na początku tj. co leja (leją Eneosa) i czy akceptują karty klubowe subaru (nie akceptują).

 

W Reiskim zawsze trzeba czekać tydzień lub półtora żeby w ogóle jakieś wolne miejsce było, a tutaj cyk telefon Pan proponuje poniedziałek mówię że bardziej pasuje mi wtorek nie ma sprawy, pytam czy opony mi od razu przy okazji ogarną pewnie - super 

 

Starszy jegomość pewnie jakiś mistrz serwisu przechadzał się to tu to tam, powoli i dostojnie, Pani zza biurka ewidentnie zarządzała wszystkim czym się da zarządzać co chwile odpowiadała na jakieś pytania.

W zasadzie nic do zarzucenia nie mam, kanapy wygodne, niestety kawy nie było :P to znaczy była ale z automatu a ja wszystkie drobne zostawiłem w samochodzie tu Reiski bije ich na głowę bo tam kawa jest pierwsza klasa i można pić do woli. 

 

Nie wiem jak ogarniają bardziej skomplikowane tematy bo wypadł mi tylko mały przegląd bez żadnych niespodzianek (typu remont silnika) lub wymiana wtrysków, sprzęgła, dwumasy (to już mam za sobą). 

 

Chciałem zobaczyć jak to wygląda w Dzierżoniowie ale nie udało mi się dodzwonić a co dopiero umówić na jakiś termin ale skoro pół forum tam serwisuje samochody to pewnie trzeba z jakimś miesięcznym wyprzedzeniem dzwonić ;) 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam.
Jestem posiadaczem auta marki Subaru model Forester XT 2016
Pod koniec marca tego roku auto zostało uszkodzone przez cofający pojazd na parkingu, uszkodzone zostały drzwi kierowcy, nadkole oraz plastikowa osłona progu. Po oględzinach auto zostało przekazane do autoryzowanego serwisu blacharsko-lakierniczego w Katowicach należącego do salonu MMCars. Wymienione zostały uszkodzone elementy. Po odbiorze auta okazało sie że podczas jazdy z predkościa ok 90 km/h słychać szum o w okolicy szyby wymienionych drzwi nasilający sie w trakcie zwiększania prędkości, jadąc autem z prędkoscia ok 120 km/h miałem  takie  wrażenia akustyczne jak przy lekko uchylonej szybie. Po tel do w/w  serwisu stawiłem sie na "korektę" która trwała ok 3 godzin i nie przyniosła rezultatu. Oddałem auto w ustalonym terminie na 3 dni, po odebraniu hałas pozostał !!  Panowie z serwisu twierdzili że wszystko zostało sprawdzonie i jest ok.
Auto w sumie w serwisie przebywało prawie 4 dni i (wydaje sie ) fachowcom w tej materii   nie udało sie rozwiązać tej zagadki.
Zlokalizowanie miejsca do którego wpadające powietrze wydaje ten irytujący hałas zajęło mi jedna  godzinę  !!! Po oklejeniu zwykłą  taśma malarską plastiku między ruchomą szyba a małą nieruchomą trójkątna szybka w przednich drzwiach hałas znikną ... aby po odklejeniu znów sie pojawic..
Działanie tego serwisu to jakiś ponury żart, jestem ciekaw czy uda sie naprawić usterkę jesli ja ,,komplety laik wskażę im palcem przyczynę !!
Kolejna sprawa to ilość przejechanych km moim autem aby "sprawdzić czy już nie szumi" , nieco sie zdziwiłem kiedy zobaczyłem ze zostało przejechanych 80 km !! A do tego  auto zostało  oddane mi z kompletnie  z pustym bakiem!
Ilośc benzyny w baku auta zastępczego oczywiście starannie sprawdzona... Dziwne że nikomu nie przyszło do głowy aby uzupełnić paliwo...??
Kolejna historie, której nie chce mi sie juz opisywać przezyłem z tym serwisem przy naprawianiu  wadliwie działających czujników parkowania  ( ok 5 wizyt w serwisie)
Szczerze odradzam ten serwis...
:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, mio1 napisał:

usłyszałem ,że za 15 dni mogę przyjechać.Nie będę tego komentował:-)

No ale o co chodzi ? Mają zajęte terminy to mówią, że zapraszają za 15 dni. Masz możliwość dokonać wymiany w innym serwisie. Tutaj nie ma przymusu przyjazdu do ASO.

Jeżeli serwis ma obłożenie to wygląda na to, że są w tym dobrzy.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MMCars to chyba najgorszy serwis jaki istnieje, miałem z nimi kontakt 3 krotnie, za każdym razem nic nie wiedzą i z uśmiechem bezradności rozkładają ręce. Pierwszy raz podczas stuków w Boxer Diesel, stwierdzili, że wszystko ok, a po miesiącu walnęła panewka, następnie chciałem umówić się na jazdę FXT ale nikt się nie odezwał przez pół roku. To ich olałem i od 4 lat jeżdżę tylko do Subaru Szczypka Mikołów, a nowego XT kupiłem w Subaru Gruchel Mikołów, cała obsługa bardzo sympatyczna i konkretna. Polecam!

 

Swoją drogą SIP powinien przeprowadzić ankietę zadowolenia klientów z ASO, nie podważam znajomości technologii lub wyposażenia serwisu MMCars ale jakość obsługi jest strasznie słaba, jest to moja opinia i piszę ją na podstawie własnych doświadczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.05.2017 o 10:09, rafforester napisał:

Swoją drogą SIP powinien przeprowadzić ankietę zadowolenia klientów z ASO

 

Pewnie by wyszło po takiej ankiecie, że trzeba natychmiast odebrać autoryzację :biglol: 

Wiadomo, że SIP będzie tolerował tych partaczy, bo taki moloch dużo aut sprzedaje :wacko:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyniki, jakie wyniki. Przeciez tego sip nie ujawni. Jak cos jest tylko w trybie narzekania na forum to nie ma tematu. Przeciez sip wie jak jest, to po co im ta ankieta, ano po to zeby takim jak my wydawalo sie zencos robia. Im to obojetne, i tak się sprzeda Subaru. Nieważne jak kiepskie będą serwisy

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.05.2017 o 23:07, Tomasz_555 napisał:

Tutaj nie ma przymusu przyjazdu do ASO.

Powietrze w ASO jest najlepsze :P

 

23 godziny temu, rafforester napisał:

SIP przysłało ankietę jak na zamówienie B)

Ta ankieta wysyłana jest chyba automatycznie po zakończeniu serwisu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5/5/2017 o 10:09, rafforester napisał:

MMCars to chyba najgorszy serwis jaki istnieje, miałem z nimi kontakt 3 krotnie, za każdym razem nic nie wiedzą i z uśmiechem bezradności rozkładają ręce. Pierwszy raz podczas stuków w Boxer Diesel, stwierdzili, że wszystko ok, a po miesiącu walnęła panewka, następnie chciałem umówić się na jazdę FXT ale nikt się nie odezwał przez pół roku. To ich olałem i od 4 lat jeżdżę tylko do Subaru Szczypka Mikołów, a nowego XT kupiłem w Subaru Gruchel Mikołów, cała obsługa bardzo sympatyczna i konkretna. Polecam!

 

Swoją drogą SIP powinien przeprowadzić ankietę zadowolenia klientów z ASO, nie podważam znajomości technologii lub wyposażenia serwisu MMCars ale jakość obsługi jest strasznie słaba, jest to moja opinia i piszę ją na podstawie własnych doświadczeń.

 

Również polecam ASO Szczypka Mikołów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Link do tej ankiety nie powinien się tutaj znaleźć ponieważ dotyczy konkretnej usługi czyli przeglądu i to zapewne w samochodach na gwarancji. Zapewne SIP ma standardy, które muszą być utrzymywane przy konkretnych usługach lub procesach i to badanie ma to sprawdzać, a nie oceniać serwis jako taki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.01.2009 o 19:51, Kawas napisał:

no to ja się pochwalę moimi doświadczeniami z salonem/serwisem we Wrocławiu - JM Auto

otóż 19 listopada postanowiłem skorzystać z usług tej placówki - i żeby nie stawiać od razu wysoko poprzeczki haha - zamówiłem u nich gałkę zmiany biegów do sti

Uprzejma Pani przyjęła zamówienie i powiedziała, że jak tylko gałka przyjdzie to dadzą mi znać - oczywiście zaznaczyłem że to ma być gałka do sti - domyślam, się że każdy z Was wie czym różni sie od wrx'a..

miały dnie, tygodnie - i nić

więc zadzwoniłem do wyżej wymienionej firmy - i powiedziano mi, że oczywiście towar już czeka na mnie od jakiegoś czasu i dlaczego sie po niego nie zgłaszam :lol:

Pomyslałem kij z tym pewnie mają ważniejsze zajęcia niż telefon do kogoś kto zamawia takie bzdety.

Pojechałem po odbiór "gały" i co dostałem - zwykłą gałe z wrx'a 5biegów - ręce opadają..

Aha no i pan w serwisie wmawiał mi, że ta własnie gałka jest do mojego auta :lol: dopiero gdy łaskawie poszedł ze mną obejrzeć samochód - stwierdził: "a bo to pana subaru to wogóle jakaś dziwna wersja jest.." :lol:

Wiem, że w zasadzie to może powinienem się powstrzymać z takimi historiami - ale nudzi mi się to dzielę się z wami tą wesołą historyjką.

 

To może ja się pochwale swoją historię z JM Auto Wrocław.

 

Postanowiłem kupić sobie Subaru Levorg a ponieważ bardzo mi się spieszyło wybrałem się do najniższego salonu Subaru czyli do JM Auto.

Obejrzałem autko bardzo mi się spodobało zapytałem się sprzedawcę o jazdę testową ponieważ widziałem że przed salonem jest właśnie ten model. Pan powiedział że oczywiście nie ma problemu ale nie teraz i zadzwoni ktoś do mnie dzisiaj lub jutro. Więc mówię ok. I zapytałem się czy aby nie czekać na zakup mógłbym kupić auto te które mają w salonie. Dostałem odp że tak. Więc zadowolony wyszedłem z serwisu.

Czekałem 5 dni aż ktoś do mnie zadzwoni i umówi się ze mną na jazdę testową. Niestety cisza jest do tej pory czyli 7 miesięcy....

A ja po 10 dniach od wyjścia z salonu we Wrocławiu miałem już swoje Subaru które kupiłem w Salonie Mitcar Warszawie.  

 

Dnia 3.12.2008 o 16:39, Mervin napisał:

 

Pozwole sobie polecic MTS Subaru w Dzierzoniowie (w sumie niedaleko od Wroclawia) dane kontaktowe ze strony SIP http://www.subaru.pl/serwis_mts.html

Bardzo wysoki profesjonalizm zarowno w kontekscie obslugi serwisowej (fachowosc, wiedza, umiejetnosci) jak i profesjonalizm w kontekscie obslugi klienta. Szef serwisu Pan Marek Kluszczynski to czlowiek z pasja, ogromnie zaangazowany w to co robi i z ogromnym doswiadczeniem w obsludze Subaru. Dla mnie na skali 5 punktowej 5 i to z + za szczegolne zaangazowanie.

 

Jednym slowem polecam !

 

 

Potwierdzam, miła i fachowa obsługa. Tylko im pozwalam robić coś przy moim aucie. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie!

Nie wiedziałem jak zatytułować, więc jeśli nie jest to dobry tytuł wątku, to wybaczcie.

Chciałem Was zapytać, czy normą jest, że podczas przeglądów Subaru w salonach ASO, auto jest oddawane nieumyte? A może to standard tylko w Krakowie?

Mam drugie Subaru, niestety jest to dość powtarzalne :) -> kilka razy auto zostało "umyte". Niesmak pozostaje.....

Przy okazji wspomnę o tym, że w poprzednim aucie miesiąc po zakupie, przyszły zamówione przeze mnie listwy. Przyjechałem na ich montaż, auto było brudne (końcówka zimy), panowie oczywiście auta nie umyli, a wytarli jedynie miejsca gdzie owe listwy były klejone. 

W Katowicach byłem dwa razy, tam 100% wizyt i auto wyjeżdżało czyste. Więc to chyba zwyczaj tylko rodzimego salonu (mam nadzieję)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...