3LiTe Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Czy ktos ma doświadczenie z ASO Dukiewicz w Warszawie na Jubilerskiej? Ja zaczynam dopiero przygode z Subaru Ja mam, ale ... z Fiatem - dawali rade i byli swego czasu polecani, z Subaru nie wiem, ale weim ze do Nivetta nigdy wiecej nie pojade :razz: . 1. Jak miałem Doblo, to na gwarancji 2x zgłaszałem że jakoś dziwnie i twardo działa sprzęgło - uznali że się nie znam i tak jest OK. Zaraz po minięciu gwarancji sprzęgło się rozleciało. Po wymianie poza ASO na nowe wszystko było OK, chodziło lekko i płynnie. 2. Jak ostatnio chciałem się dowiedzieć trochę o Legacy w A/T w rocznikach 2004-2009 i spytałem o inicjalny podział napędu to dostałem odpowiedź że jest 50:50. Po moim stwierdzeniu że jest podobno przy A/T jest inaczej, Pan sprzedawca nadal upierał się że jest 50:50. Jak się spytałem o różnice między modelem MY06 a MY07 to powiedział że on tak długo nie pracuje i nie wie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Nie tęsknię za kolejną wizytą w żadnym serwisie, jednak w razie konieczności będzie to Grafix Białystok. Panująca rodzinna atmosfera i mili życzliwi ludzie, szczerze i fachowo opiekujący się powierzonym subarakiem. Fajnie jest mieć całkiem blisko tak dobry serwis. Bo GRAFIX to najlepszy serwis Subaru w tym kraju. Już zresztą kilka razy pisałem o jego zaletach. Oprócz mega obcykanych mechaników - super miła atmosfera i co najważniejsze 100% uczciwości. A na zdjęciach widać naszego moda - Subarytę... Pozdrowienia. Co do DUKIEWICZA - nie polecam. w Forysiu mojej siostry na przykład nierówno założyli maglownicę po wymianie gum. :? Pojechałem do Mysiadła i chłopaki poprawili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Co prawda nie była to wizyta serwisowa, ale odwiedziłem dziś ASO Dawoj coby zrobić przegląd rejestracyjny. I mimo, że mam do nich kawałek to będę już tylko tam jeździł. Szybko, fachowo i sympatycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Co prawda nie była to wizyta serwisowa, ale odwiedziłem dziś ASO Dawoj coby zrobić przegląd rejestracyjny. I mimo, że mam do nich kawałek to będę już tylko tam jeździł. Szybko, fachowo i sympatycznie. Stacja kontroli pojazdów jest tam rzeczywiście ok. Mili ludzie przede wszystkim i wiedzą jak obsługiwać Subaraki... :wink: Też tam robię badania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 dorjan, sebachon, bardzo dziękuję za opinię. Przeczytałem to chłopakom z serwisu to skrzydeł dostali Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Subaryta, no po prostu muszę do Was przyjechać 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Fajnie się czyta takie relacje zadowolonych klientów ASO. Gratulacje dla Subaryty i całej Ekipy GRAFIX'u :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Subaryta, no po prostu muszę do Was przyjechać 8) Zarezerwuj 3 dni Jeden na przegląd, jeden na omówienie i jeden na dojście do siebie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zarezerwuj 3 dni Spodziewaj się gości za 8 kkm :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Fajnie się czyta takie relacje zadowolonych klientów ASO. Gratulacje dla Subaryty i całej Ekipy GRAFIX'u :!: No już dobra... Żeby tak zbyt słodko nie było... Przypomniałem sobie o słabym punkcie GRAFIX-u - kupione tam welurowe dywaniki porwały mi się po roku... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 dorjan, relacja na dziennikarskim, albo PR-owym niemal poziomie! Daleko do tego Białegostoku, ale kto wie, może kiedyś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Spodziewaj się gości za 8 kkm :wink: Przyjedź, przyjedź! Może dzięki temu Subaryta spełni swoją daną wieki temu obietnicę i zorganizuje w końcu tego spota w Grafixie z grami komputerowymi, kiełbaskami, rajdami po obwodówce Jego nowymi furami z salonu itp... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Spodziewaj się gości za 8 kkm :wink: Przyjedź, przyjedź! Może dzięki temu Subaryta spełni swoją daną wieki temu obietnicę i zorganizuje w końcu tego spota w Grafixie z grami komputerowymi, kiełbaskami, rajdami po obwodówce Jego nowymi furami z salonu itp... :wink: A zwycięzcę ogłosi kierownik EVO X, którego sprzedali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 A zwycięzcę ogłosi kierownik EVO X, którego sprzedali... Z tymi na razie żyje się spoko Jakby co pomierzą czasy przejazdów Przyjedź, przyjedź! Może dzięki temu Subaryta spełni swoją daną wieki temu obietnicę i zorganizuje w końcu tego spota w Grafixie z grami komputerowymi, kiełbaskami, rajdami po obwodówce Jego nowymi furami z salonu itp... :wink: A Ty nawet nie wiesz jak bardzo mam na takiego spota ochotę tyle, że mam zaplanowane weekendy aż do końca lutego (służbowe i zdrowotne...) a robienie tego do godz. 18 - nie ma sensu Jak ogarnę początek roku - dam znać. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 ak ogarnę początek roku - dam znać.Pozdrawiam Akurat... Prędzej zjawię się na wymianę oleju... :wink: Cholera, po pół roku zrobiłem już prawie 20 tysięcy km... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Ja ze ze swojej strony chciałbym pochwalić serwis MTS w Dzierżoniowie, robiłem tam przegląd STI po kupnie samochodu, ceny są w porządku, obsługa super a atmosfera, kultura i podejście do klienta naprawdę na wysokim poziomie :wink: Wiedza Pana Marka naprawdę robi wrażenie - gadaliśmy chyba z godzinę i wszystko rzeczowo mi wytłumaczył i doradził. Jeszcze raz dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Chciałem w tym miejscu podziękować Panu Markowi Kluszczyńskiemu oraz jego ekipie którzy to od początku opiekują się moim autem. Auto jest tak perfekcyjnie przygotowane iż nie boję się jechać nim w długą trasę wykorzystując moc silnika itd. Ostatnio bez stresu zrobiłem jednym ciurkiem 1tyś km i banan nie schodził mi z twarzy.Wszsytko w moim bugu chodzi jak w szwajcarskim zegarku. Chłopaki nie boją się podjąć trudnych tematów jak i znoszą marudzenie klienta Auto prowadzi się jak po sznurku i nie daje po sobie odczuć iż ma na karku 11 lat. Również słowa podziękowania Dla Pana Łukasza Cieszko. Wiem że to nie-aso ale podejście do klienta i fachowość robi niesamowite wrażenie. Jestem mega mega zadowolony z naszej ukochanej marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kadrowy Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Tydzień temu popełniłem pierwszy przegląd na 15 tyś. dla swojego forestera. Wybrałem się więc do ASO w Dzierżoniowie - MTS. I co mogę powiedzieć. Duże DZIĘKUJĘ. Ależ tam jest klimat... raz, że rodzinny, dwa, że w pełni profesjonalny i pełno tam pasji... Ze świeczką szukać takich ludzi i miejsc.. Gratulacje i polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Jak podziękowania to ja również chciałem podziękować i zarazem pozdrowić Panią z ASO Koper w Warszawie za miłą obsługę klienta, któremu sprzedano zderzak od sedana do kombi. W nagrodę za załatwienie sprawy otrzymałem 10% rabatu na następny nowy, a stary mam na pamiątkę i mogę komuś sprzedać - może jak mu się spodoba to cały samochód pod kolor zderzaka sobie pomaluje?? Przykre jest to, że nie szanuję się klienta bo będą następni. Ja w przypadku swoim (też działam w usługach i mam firmę 8 lat) jak klient jest niezadowolony z obsługi mojej lub pracownika winy staram się aby wrócił oraz aby ten incydent szybko zapomniał. Właśnie dlatego więcej nie będę jeździł do ASO, które mam pod domem nawet po duperele bo niestety uważam i będę uważał, że tam pracują ludzie, którzy albo są z zawodówek - stażyści albo osoby, dla których ta praca jest niczym więcej jak odbyciem 8 godzin zarobku na chleb. Niestey klient musi wszystko wiedzieć co do czego pasuje i nawet w takiej sytuacji, kiedy pojedzie rzekomym samochodem do ASO i pokaże na miejscu swoje potrzeby to dostanie nie taką część. Końcowo to i tak to jest jego wina - bo po co przyjeżdżał do ASO samochodem, którego nie serwisuje u nich?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Chciałbym podziękować ostatnim dwóm serwisem gdzie powiedzenie "benzyna we krwi" jest nadal prawdziwe: ASO KOCAR i ASO MTS. Mam nadzieję, Panowie, że nie dacie się wbić w sztywne ramy szklanych domów! Wielkie dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 a stary mam na pamiątkę i mogę komuś sprzedać Będę w firmie w przyszłym tygodniu , sprawdzę co było zamówione , a co wydane i jeżeli jest to wina serwisu zostanie finansowo obciążony pracownik a Panu zostana zwrócone pieniądze. Poinformuję bezpośrednio o wyniku. AK -- 30 maja 2012, o 22:59 -- Końcowo to i tak to jest jego wina - bo po co przyjeżdżał do ASO samochodem, którego nie serwisuje u nich?? Przy sprzedaży części nie ma znaczenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Zamówione był pewnie zderzak STI sedan - pewnie pomyłkowo było już zamówione. Rozmawialiśmy na miesjcu jakiś czas temu (czerwone kombi z dużym wlotem) i tymże samochodem przyjechałem aby zamówić do niego przedni i tylny zderzak. Przedni mam od STI razem z poszerzanymi błotnikami, a tylny normalny (w STI kombi tylny też jest taki jak WRX) - pewnie zamówiony został i zderzak przedni i tylny STI - tylko w sedanie... Mój blacharz-lakiernik ma do mnie na tyle duże zaufanie (rozbierał mi cały samochód i malował go też od środka), że jak mu części przywiozłem to od razu przystąpił do malowania. Dopiero później sprawdził czy będą pasować... Czeski film się z tego zrobił... Ja po zgłoszeniu problemu i zamówieniu pasującego zderzaka liczyłem na wypośrodkowanie całego zamieszania i wspólne rozwiązanie. Niestety miła blond Pani stwierdziła, ze jeśli mi się forumowy rabat nie podoba to mogę oddać zderzak bo to jest mój bład i mój problem... Dziękuję z góry panie Andrzeju za uwagę. Jestem zazwyczaj z dala od takich sytuacji ale w przypadku, gdy jestem stałym Pana klientem i przy tej operacji zostawiłem ok 4000 PLN jednorazowo a spotkałem się z prostackim zachowaniem to się zdenerwowałem. Przepraszam z mojej strony ale myślałem, że stanowcza reakcja wywoła refleksje nad sytuacją... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Od dawna nie jestem już klientem ASO Koper, ale muszę przyznać, że niezwykle imponujące są szybkie reakcje Pana Andrzeja w takich spornych przypadkach i Jego gotowość do załatwienia sprawy na korzyść klienta. Szkoda, że na Forum jest tak mało właścicieli innych ASO... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Chciałbym podziękować za załatwienie sprawy. Jestem bardziej niż zadowolony Pomimo tego, iz chciałem podzielić koszta po połowie otrzymałem zwrot za pomylkowy zderzak. Reakcja jest faktycznie natychmiastowa. Zamówiłem już następne części do mojego pięknego kombi w ASO Koper. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Chciałbym podziękować za załatwienie sprawy. Jestem bardziej niż zadowolony Pomimo tego, iz chciałem podzielić koszta po połowie otrzymałem zwrot za pomylkowy zderzak. Reakcja jest faktycznie natychmiastowa. Zamówiłem już następne części do mojego pięknego kombi w ASO Koper. Gratulacje dla Pana Andrzeja za dbałość o obsługę klienta! No i już wkrótce zobaczymy kolejną zadziwiającą modyfikację w aucie Kameleona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się