4race Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam w odpowiedzi na duze zainteresowanie nowym Modlinem, po wielu telefonach od uczestników uzgodniliśmy wstępny projekt 2 x imprez 8.03.2008 ---- prawdziwe szkoleniowe przejazdy , 3 próby - 2 x sprawnościowa, szybkościowa tu zapraszamy kierowców, którzy chcą się douczyć i tym razem na spokojnie to zrobią. 15.03.2008 ---- Super OES 2 - trasa ok 5 km, dłuższa niż ostatnia i co ważne, z prawdziwą drugą trasą na rozgrzewkę. Tu max 25 aut z tym ,że nie bedzie błedów z soboty, profesjonalny pomiar czasu, start i meta zgodna z regulaminem rajdów samochodowych. Mamy dogadane z wojskiem, że jak nie bedzie ślisko , to będzie cysterna z wodą aby próba była na mokro ale moze pogoda będzie znowu ok. Jak ktoś chce w tygodniu trening, to też jest mozliwy w każdy piątek, tylko musi być grupa 10 aut bo wynajęcie lotniska jest naprawdę drogie. Szczegóły pojawią się na weekend na 4race.pl (teraz w przebudowie). Zdjecia z impry sobotniej do pobrania Robert -------------------------------------------------------------------------------- DSC01333.JPG Plik ściągnięto 92 raz(y) 73.81 KB DSC01353.JPG Plik ściągnięto 61 raz(y) 74.82 KB DSC01328.JPG Plik ściągnięto 78 raz(y) 62.06 KB DSC01324.JPG Plik ściągnięto 82 raz(y) 57.19 KB DSC01322.JPG [ Dodano: Pią Lut 29, 2008 12:12 pm ] Panowie, szkolenie doszkalające na torze, trudnym. Każdy kirowca jedzie z instruktorem w sposób ciągły. 2 godzimy jazdy na OESIE ok 4 km. Grupa 4 aut z 4 instruktorami grupa 1 godz 10.00 grupa 2 godz 13.00 grupa 3 godz 15.00 Podkreślam, to szkolenie jazdy na czas, aby podnieść pewne kwalifikacje, tor jazdy itp 1. 15.03 OES #2 - impreza otwarta, odcinek 5 km, drugi odcinek na rozgrzewkę. Coś podobnego jak 16.02 ale na wyższym poziomie i z profesjonalnym CHRONOMETRAŻEM na 100 %. Będzie dodatkowa atrakcja w postaci premiery bardzo szybkiego auta - ale to tajemnica. Będzie opublikowane to na stronie z przejazdem. Szczegóły po 1.03 2. 29.03 szkolenie doszkalające na torze, trudnym. Każdy kierowca jedzie z instruktorem w sposób ciągły. 2 godzimy jazdy na OESIE ok 4 km. Grupa 4 aut z 4 instruktorami grupa 1 godz 10.00 grupa 2 godz 13.00 grupa 3 godz 15.00 Podkreślam, to szkolenie jazdy na czas, aby podnieść pewne kwalifikacje, tor jazdy itp [ Dodano: Pią Lut 29, 2008 12:13 pm ] Panowie, 15.03 profesjonalny chronometraż z fotokomórką z startem jak na normalnym PKC. Będzie profi firma z rajdów nas obsługiwała. co do cen: 15.03 - kwota 250-300 zł - dla zwycięzcy robimy nagrody rzeczowe, a 1 miejsce ma zwracane wpisowe. Jedzie gratis. 8, 29.03 - szkolenie jazdy to 250 zł a będzie to ok 20-30 przejazdów na odcinku 4 km z dodatkowymi próbami sprawnościowymi. Zapewniam, ze każdemu większa ilość przejazdów się znudzi. Próba podczas szkolenia będzie zmieniania, tak aby się nie nauczyć na pamięć jej i po prostu za 10 tym przejazdem nie jechać "na pamięć". _________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 No to życzę powodzenia (naprawdę, bez ironii). Ja dam spróbować innym, a sam na razie poćwiczę z Wrooblem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4race Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Panowie mam taki pomysł, może zrobilibyśmy spotkanie forumowe a'propos upalań w Modlinie. Może spotkamy się w jakimś pub-ie i obgadamy parę tematów i lepiej sie poznamy - w związku tym, że na imprezie jest ciężko ze wszystkimi porozmawiać. Propozycję lokalizacji mijesca pozostawaim Wam, a ja wybiore najlepsze dla wszystkich. Tyczy się to oczywiście kierowców SUBARU jak i EVO. Ośki też są mile widziane. Pozdrawiam Rulak [ Dodano: Pią Lut 29, 2008 12:44 pm ] Panowie, w związku z tym, że niebawem będę szczęśliwym posiadaczem SUBARU, mam do Was prośbę: poszukuję tylnego spoilera od STI, najlepiej kolor niebieski, rocznik 2007. Info proszę kierować na kom. 660 677 385. Pozdrawiam Rulak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Czy na szkolenie może zapisać się totalny świeżak (może nie totalny, bo prawko mam od wielu lat, ale ignorant w poślizgach jak i jeździe 4WD)? Jeżeli tak, czego mogę oczekiwać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4race Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 witaj prosze zadzwon do mnie to dostaniesz info tel kom 660 677 385 pozdrawiam RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 No to życzę powodzenia (naprawdę, bez ironii) przemeq, to nie jest wypowiedz w Twoim stylu :wink: rulak to rowny gosc, dal mi kiedys znac, ze jedzie za mna policja, obejrzalem sie, a oni mnie juz chyba scigali poza tym ilez ma jeszcze przepraszac? :roll: rulak, ja sie pisze na szkolke :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzi Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 rulak, ja sie pisze na szkolke Też sie piszę. Deklarowałem już na stronie evo. Tym bardziej, że słyszałem tyle dobrego o Rulaku od mojej kumpeli Mary, która Cię pozdrawiam :smile: Może spotkamy się w jakimś pub-ie i obgadamy parę tematów i lepiej sie poznamy Jestem za. Pasuje mi każdy termin pod warunkiem, że po 19.00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Jestem za. ja rowniez. ale kto placi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 A ja poczekam na opinie kursantów z 08.03 - ciekawe czy instruktorzy umieją przekazać wiedzę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 opinie beda w zaporowej cenie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzi Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 ja rowniez. ale kto placi? Spoko, jedno mogę ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 4race, 8.03 coraz bliżej, wiadomo coś więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4race Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Witam jak juz wczesniej wspominalm prosze sie ze mna kontaktowac przez sms lub dzwonic. Serdecznie pozdrawiam RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 ok, slowo sie rzeklo kobylka u plota, troche amatroskiej pompy i beletrystyki. dla doswiadczeych upalaczy zadne halo, dla takich gapci jak ja to krok milowy. caly dzien od 0700 jezdzilem dzis z Rulakiem w Ulezu i szkola przerosla moje najsmielsze oczekiwania. Rulak ma chyba jakis dar do edukacji, a moze dlatego, ze nie zapomnial jeszcze, jak to bylo uczyc sie, w tym na wlasnych bledach. dodam jeszcze tylko, ze mialem wczesniej zaledwie indywidualne ploteczki z Wroblem; niespelna 3h podstaw na bemowie. na poczatek fundamenty u Rulaka - teoretyczne podstawy ustawien fotela z uzasadnieniem dlaczego /ja zawsze potrzebuje uzasadnienia/, powiedzmy, ze zmodyfikowane wroblowskie krecenie kiera /dla mnie pewniejsze, szybsze i bardziej intuicyjne/, teoria roznorakich zakretow /z rysunkami, fizyka i obrazowymi przykladami podczas odmiennych przejazdow - zabral 60 pacholkow/ no to jedziemy: przez caly dzien na biezaco wszystkie uwagi o przejezdzie podczas samego przejazdu, totalne zaangazowanie. Rulakomi twarz sie po prostu nie zamyka i co najwazniejsze caly czas na temat i uwagi zawsze z uzasadnieniem uruchamiajacym wyobraznie, a wtedy do mnie tylko dociera... cierpliwosci R ma az zanadto /z 10 razy przejazdy wolno i tlumaczenie toru z prawego z co istotne ingerencja w krecenie plus jaki bieg, kiedy i jak mocno dohamowac, ciac, szerzej etc. etc. wskazowki/uwagi czesciej ex ante, co szalenie przyspiesza nauke. a wszystko opakowane w pozytywne i stad motywujace fluidy - nie wstydzilem sie przed nim 5 razy pod rzad zepsucia tego samego zakretu, a przed soba, ze taka zacna wykladnia, sterowanie na biezaco, a ja jeszcze cos psuje. caly czas powracam do jego uwag/komentarzy, gdyz w polowie szkolenia samodzielnie juz, jeszcze przed jego uwaga, wiedzialem co zepsulem i nie na poziomie "za pozno" czy "za slabo", ale w ktorym ulamku sekundy sie spoznilem i ktore kolo pierwszy powiedzmy wyjechalo. dzieki licznym wykladom skumalem, gdzie w zaleznosci od fizyki i mnie te 1,5t zelastwa sie uda. zapamietalem jeszcze, ze Rulak pozwolil mi w jeden dzien nauczyc sie oszukiwac swoje ludzkie odruchy za kierownica, ktore na ulicy w centrum miasta sa normalne, ale na torze sa o ironio niebezpieczne i helluva spowalniajace glupio to zabrzmi, ale przy tych predkosciach /a bylo raczej szybko/ R w koncu zmusil moja wyobraznie do forsownej gimnastyki. np, ze przy tych predkosciach zanim ja skrece a auto skreci, to mija tyle, ze smialo 3m przed pacholkiem w pozawijanym slalomie juz zaczynam na calego manewr, a auto sie samo JIT ustawi. wiem, ze to brzmi trywialnie, ale to jest karwasz genialne tak korespondowac z potrzebami autka to bylo stwierdzenie w miare obiektywnych faktow. zabrzmialo jak sacharyna, ale ja w jeden dzien poznalem sie samochodem stokrotnie bardziej, nizli od momentu zakupu jego. teraz cos od siebie. to nie jest szkola bezpiecznej jazdy, to jest szkola szybkiej jazdy. trasa jest taka, ze jak wbrew sobie nie zetniesz /w granicach wytrzymalosci opony i felgi/, to szybko z zakretu nie wyjdziesz. 20 przejazdow sie opieralem, ale ciecie w szybkiej sekwencji zaakceptowalem pokornie. trase ustawil pod swoja zapalczywosc, jedziesz dnem czworka, zeby nagle bardzo ciasne 90' zrobic. nie ma miekkiej gry, dohamowanie to tak jakby wspomagania nie bylo - trzeba wciskac do asfaltu, bo inaczej wyrzuci. mi to odpowiada, bo tak sie poznaje dopiero z autem. a teraz naprawde cos humorystycznego na koniec. dzis zapoznalem sie ze zjawiskami, ktore znalem tylko z mitow i podan. zagotowal mi sie plyn, klocki stracily na kilka razy po 10min. swoje wlasnosci i w sumie toroxow 114 juz nie ma, a bylo ich naprawde duzo. a nowe RE070, naprawde nowe(!!!), wygladaja jak wklesly slick a sam Rulak za kiera to ciezkie przezycie, jesli kto po sniadaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4race Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 NEW!!!!! trasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Kurcze, gdyby nie to, że 8 jadę w Alpy i wracam 15 to bym się pewnie zapisał - tak przekonująco kol. foreksz tu pisze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 objade Cie raz czy drugi i narty zaraz odwolasz [ Dodano: Sob Mar 08, 2008 8:49 pm ] dzis znowu amatorski Modlin byl z Rulakiem i Robertem Herba trzy proby: techniczny slalom /ale sie czlowiek moze zdziwic, jak sprawnosc w szybkim, awaryjnym kreceniu kiera moze pomoc/, raczej techniczna traska z nawrotem i szybka traska. malo wskazowek z prawego chyba za sprawa Roberta, ktoru uwaza, ze ludzie sie stresuja i skoro potrafia juz krecic kiera i czuja, jak auto moze sie zachowac, to wiedza juz jakie bledy popelniaja. przejazdy co 3-5min., wiec kursanci mieli czas i miejsce na zrozumienie swoich bledow. i rzeczywiscie wszystkie przejazdy z instrukcjami po prawej wolniejsze za to bardzo celne uwagi po przejazdach. po kilkunastu juz przejazdach bez uwag instruktorow nawet taka pinda peronowa jak ja wiedziala jaki tor jazdy bedzie szybszy, kiedy mniej wyrzuci i jak go obrac, zeby nastepny mozna bylo jeszcze szybciej. jestem pod wrazeniem Roberta, kilka zolnierskich slow dzialajacych na pomyslunek i sekundy sie urywalo. oraz upalnie podczas 15osobowego skupionego na jezdzie wieczoru kawalerskiego motywuje pan mlody przyznal po kilku przejazdach, ze w zyciu takiego kawalerskiego sie nie spodziewal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4race Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 UWaga , do pobrania rysunek prób na 15.03 niestety na evo.org.pl bo nie chcą się nam pliki na tym forum ładować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Pierwsze koty za płoty. 3 auta na szkółce = mnóstwo jeżdżenia. Po kilku slalomach i forsownym kręceniu kierą pot na czole. Potem już tylko lepiej. Przejazd techniczny b. fajny. Na trasie szybkiej obnażyła się ułomność automatu vs. manual. Foryś nie chciał się zbierać, a jak już wszedł na obroty po kilkukrotnym deptaniu, to trzeba było hamować. Zacząłem jazdy na D, potem na 3, zakończyłem na przełożeniu 2, co pozwoliło urwać 4 (!) sekundy. Ostatecznie najlepszy wynik 1.26 vs. 1.15 kolegów w eSTIajach. Niby żenada, ale porównujemy rodzinne autko w automacie z rajdowymi monsterami. Uwagi obydwu panów R celne i bezcenne - potrafią przystępnie przekazać to, co wiedzą. Przejechane ok. 22 km, oponki Geolandar na rantach straciły cały bieżnik, a było ponad 6 mm początkowo. Na nast. szkółkę wybieram się po lekturze tematu "Jakie opony?" Szczęśliwie był to 8 marca - najpierw moja squaw przez chwilę ucieszyła się że żyję i auto całe, potem skupiła się na analizie kosztów nowego ogumienia. Nasilający się monolog spacyfikowałem bukietem, który przezornie kupiłem w drodze powrotnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 zagotowal mi sie plynto go lepiej wymien przed nastepnym upalankiem bo juz tak dlugo nie bedzie czekal na moment wrzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 zluzuj dzide, dzis slynny krwiopijaca Dzanek zalozyl oploty goodridge, wlal RBF660 i dokrecil nowe RE070. jeszcze w zyciu na poczatku marca nie zmienialem na letnie, a w ad.2008 to juz drugie letnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamekA7 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 szybko zdzierasz te opony w tym roku miesiac nie minal a ty juz drugi komplet zakladasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 slynny krwiopijaca Dzanek tnie tych bezbronnych subaroholikow jak malo kto Ja tam na letnich przejezdzilem prawie cala "zime" zimowki sie tylko na ostatnim Modlinie przydaly sprawdz czy ci przypadkiem ktos nie puscil PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 szybko zdzierasz te opony w tym roku miesiac nie minal a ty juz drugi komplet zakladasz po sobotnim modlinie wyszly druty, wiec nie mialem wyjscia wychodzi na to, ze opony to podstawowa czesc zamienna oraz zapomnialem Jabar dodac, ze nowe klocunie tez dzis slynny kwiopijca Dzanek zamontowal, bo poprzednie Taroxy 114 w polowie po prostu sie spalily /od Sb samochod nie hamowal/ i mozna bylo opuszkiem palcow je zeskrobac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się