Skocz do zawartości

modlin 08 i 15


4race

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

w odpowiedzi na duze zainteresowanie nowym Modlinem, po wielu telefonach od uczestników uzgodniliśmy wstępny projekt 2 x imprez

 

8.03.2008 ----

prawdziwe szkoleniowe przejazdy , 3 próby - 2 x sprawnościowa, szybkościowa

tu zapraszamy kierowców, którzy chcą się douczyć i tym razem na spokojnie to zrobią.

 

15.03.2008 ----

Super OES 2 - trasa ok 5 km, dłuższa niż ostatnia i co ważne, z prawdziwą drugą trasą na rozgrzewkę. Tu max 25 aut z tym ,że nie bedzie błedów z soboty, profesjonalny pomiar czasu, start i meta zgodna z regulaminem rajdów samochodowych. Mamy dogadane z wojskiem, że jak nie bedzie ślisko , to będzie cysterna z wodą aby próba była na mokro ale moze pogoda będzie znowu ok.

 

Jak ktoś chce w tygodniu trening, to też jest mozliwy w każdy piątek, tylko musi być grupa 10 aut bo wynajęcie lotniska jest naprawdę drogie.

 

Szczegóły pojawią się na weekend na 4race.pl (teraz w przebudowie). Zdjecia z impry sobotniej do pobrania

 

Robert

 

--------------------------------------------------------------------------------

DSC01333.JPG

 

 

Plik ściągnięto 92 raz(y) 73.81 KB

 

DSC01353.JPG

 

 

Plik ściągnięto 61 raz(y) 74.82 KB

 

DSC01328.JPG

 

 

Plik ściągnięto 78 raz(y) 62.06 KB

 

DSC01324.JPG

 

 

Plik ściągnięto 82 raz(y) 57.19 KB

 

DSC01322.JPG

 

[ Dodano: Pią Lut 29, 2008 12:12 pm ]

Panowie,

 

 

szkolenie doszkalające na torze, trudnym. Każdy kirowca jedzie z instruktorem w sposób ciągły. 2 godzimy jazdy na OESIE ok 4 km. Grupa 4 aut z 4 instruktorami

 

grupa 1 godz 10.00

grupa 2 godz 13.00

grupa 3 godz 15.00

 

Podkreślam, to szkolenie jazdy na czas, aby podnieść pewne kwalifikacje, tor jazdy itp

 

1. 15.03

 

 

OES #2 - impreza otwarta, odcinek 5 km, drugi odcinek na rozgrzewkę. Coś podobnego jak 16.02 ale na wyższym poziomie i z profesjonalnym CHRONOMETRAŻEM na 100 %. Będzie dodatkowa atrakcja w postaci premiery bardzo szybkiego auta - ale to tajemnica. Będzie opublikowane to na stronie z przejazdem. Szczegóły po 1.03

 

2. 29.03

 

szkolenie doszkalające na torze, trudnym. Każdy kierowca jedzie z instruktorem w sposób ciągły. 2 godzimy jazdy na OESIE ok 4 km. Grupa 4 aut z 4 instruktorami

 

grupa 1 godz 10.00

grupa 2 godz 13.00

grupa 3 godz 15.00

 

Podkreślam, to szkolenie jazdy na czas, aby podnieść pewne kwalifikacje, tor jazdy itp

 

[ Dodano: Pią Lut 29, 2008 12:13 pm ]

Panowie,

 

15.03 profesjonalny chronometraż z fotokomórką z startem jak na normalnym PKC. Będzie profi firma z rajdów nas obsługiwała.

 

co do cen: 15.03 - kwota 250-300 zł - dla zwycięzcy robimy nagrody rzeczowe, a 1 miejsce ma zwracane wpisowe. Jedzie gratis.

 

8, 29.03 - szkolenie jazdy to 250 zł a będzie to ok 20-30 przejazdów na odcinku 4 km z dodatkowymi próbami sprawnościowymi. Zapewniam, ze każdemu większa ilość przejazdów się znudzi. Próba podczas szkolenia będzie zmieniania, tak aby się nie nauczyć na pamięć jej i po prostu za 10 tym przejazdem nie jechać "na pamięć".

_________________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 115
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie

 

mam taki pomysł, może zrobilibyśmy spotkanie forumowe a'propos upalań w Modlinie. Może spotkamy się w jakimś pub-ie i obgadamy parę tematów i lepiej sie poznamy - w związku tym, że na imprezie jest ciężko ze wszystkimi porozmawiać. Propozycję lokalizacji mijesca pozostawaim Wam, a ja wybiore najlepsze dla wszystkich. Tyczy się to oczywiście kierowców SUBARU jak i EVO. Ośki też są mile widziane.

 

Pozdrawiam

 

Rulak

 

[ Dodano: Pią Lut 29, 2008 12:44 pm ]

Panowie,

 

w związku z tym, że niebawem będę szczęśliwym posiadaczem SUBARU, mam do Was prośbę: poszukuję tylnego spoilera od STI, najlepiej kolor niebieski, rocznik 2007. Info proszę kierować na kom. 660 677 385.

 

Pozdrawiam

 

Rulak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to życzę powodzenia (naprawdę, bez ironii)

przemeq, to nie jest wypowiedz w Twoim stylu uthere.gif :wink: rulak to rowny gosc, dal mi kiedys znac, ze jedzie za mna policja, obejrzalem sie, a oni mnie juz chyba scigali :mrgreen: poza tym ilez ma jeszcze przepraszac? :roll:

rulak, ja sie pisze na szkolke :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rulak, ja sie pisze na szkolke

 

Też sie piszę. Deklarowałem już na stronie evo. Tym bardziej, że słyszałem tyle dobrego o Rulaku od mojej kumpeli Mary, która Cię pozdrawiam :smile:

 

Może spotkamy się w jakimś pub-ie i obgadamy parę tematów i lepiej sie poznamy

 

Jestem za. Pasuje mi każdy termin pod warunkiem, że po 19.00 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, slowo sie rzeklo kobylka u plota, troche amatroskiej pompy i beletrystyki. dla doswiadczeych upalaczy zadne halo, dla takich gapci jak ja to krok milowy.

 

caly dzien od 0700 jezdzilem dzis z Rulakiem w Ulezu i szkola przerosla moje najsmielsze oczekiwania. Rulak ma chyba jakis dar do edukacji, a moze dlatego, ze nie zapomnial jeszcze, jak to bylo uczyc sie, w tym na wlasnych bledach. dodam jeszcze tylko, ze mialem wczesniej zaledwie indywidualne ploteczki z Wroblem; niespelna 3h podstaw na bemowie.

na poczatek fundamenty u Rulaka - teoretyczne podstawy ustawien fotela z uzasadnieniem dlaczego /ja zawsze potrzebuje uzasadnienia/, powiedzmy, ze zmodyfikowane wroblowskie krecenie kiera /dla mnie pewniejsze, szybsze i bardziej intuicyjne/, teoria roznorakich zakretow /z rysunkami, fizyka i obrazowymi przykladami podczas odmiennych przejazdow - zabral 60 pacholkow/

 

no to jedziemy: przez caly dzien na biezaco wszystkie uwagi o przejezdzie podczas samego przejazdu, totalne zaangazowanie. Rulakomi twarz sie po prostu nie zamyka i co najwazniejsze caly czas na temat i uwagi zawsze z uzasadnieniem uruchamiajacym wyobraznie, a wtedy do mnie tylko dociera...

cierpliwosci R ma az zanadto /z 10 razy przejazdy wolno i tlumaczenie toru z prawego z co istotne ingerencja w krecenie plus jaki bieg, kiedy i jak mocno dohamowac, ciac, szerzej etc. etc. wskazowki/uwagi czesciej ex ante, co szalenie przyspiesza nauke. a wszystko opakowane w pozytywne i stad motywujace fluidy - nie wstydzilem sie przed nim 5 razy pod rzad zepsucia tego samego zakretu, a przed soba, ze taka zacna wykladnia, sterowanie na biezaco, a ja jeszcze cos psuje.

caly czas powracam do jego uwag/komentarzy, gdyz w polowie szkolenia samodzielnie juz, jeszcze przed jego uwaga, wiedzialem co zepsulem i nie na poziomie "za pozno" czy "za slabo", ale w ktorym ulamku sekundy sie spoznilem i ktore kolo pierwszy powiedzmy wyjechalo. dzieki licznym wykladom skumalem, gdzie w zaleznosci od fizyki i mnie te 1,5t zelastwa sie uda. zapamietalem jeszcze, ze Rulak pozwolil mi w jeden dzien nauczyc sie oszukiwac swoje ludzkie odruchy za kierownica, ktore na ulicy w centrum miasta sa normalne, ale na torze sa o ironio niebezpieczne i helluva spowalniajace cool16.gif glupio to zabrzmi, ale przy tych predkosciach /a bylo raczej szybko/ R w koncu zmusil moja wyobraznie do forsownej gimnastyki. np, ze przy tych predkosciach zanim ja skrece a auto skreci, to mija tyle, ze smialo 3m przed pacholkiem w pozawijanym slalomie juz zaczynam na calego manewr, a auto sie samo JIT ustawi.

wiem, ze to brzmi trywialnie, ale to jest karwasz genialne tak korespondowac z potrzebami autka bouncetrampoline.gif

 

to bylo stwierdzenie w miare obiektywnych faktow. zabrzmialo jak sacharyna, ale ja w jeden dzien poznalem sie samochodem stokrotnie bardziej, nizli od momentu zakupu jego. teraz cos od siebie.

to nie jest szkola bezpiecznej jazdy, to jest szkola szybkiej jazdy. trasa jest taka, ze jak wbrew sobie nie zetniesz /w granicach wytrzymalosci opony i felgi/, to szybko z zakretu nie wyjdziesz. 20 przejazdow sie opieralem, ale ciecie w szybkiej sekwencji zaakceptowalem pokornie. trase ustawil pod swoja zapalczywosc, jedziesz dnem czworka, zeby nagle bardzo ciasne 90' zrobic. nie ma miekkiej gry, dohamowanie to tak jakby wspomagania nie bylo - trzeba wciskac do asfaltu, bo inaczej wyrzuci. mi to odpowiada, bo tak sie poznaje dopiero z autem.

 

a teraz naprawde cos humorystycznego na koniec. dzis zapoznalem sie ze zjawiskami, ktore znalem tylko z mitow i podan. zagotowal mi sie plyn, klocki stracily na kilka razy po 10min. swoje wlasnosci i w sumie toroxow 114 juz nie ma, a bylo ich naprawde duzo. a nowe RE070, naprawde nowe(!!!), wygladaja jak wklesly slick fainting.gif

 

a sam Rulak za kiera to ciezkie przezycie, jesli kto po sniadaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objade Cie raz czy drugi i narty zaraz odwolasz batman.gif

 

[ Dodano: Sob Mar 08, 2008 8:49 pm ]

dzis znowu amatorski Modlin byl z Rulakiem i Robertem Herba trzy proby: techniczny slalom /ale sie czlowiek moze zdziwic, jak sprawnosc w szybkim, awaryjnym kreceniu kiera moze pomoc/, raczej techniczna traska z nawrotem i szybka traska. malo wskazowek z prawego chyba za sprawa Roberta, ktoru uwaza, ze ludzie sie stresuja i skoro potrafia juz krecic kiera i czuja, jak auto moze sie zachowac, to wiedza juz jakie bledy popelniaja. przejazdy co 3-5min., wiec kursanci mieli czas i miejsce na zrozumienie swoich bledow. i rzeczywiscie wszystkie przejazdy z instrukcjami po prawej wolniejsze :mrgreen: za to bardzo celne uwagi po przejazdach. po kilkunastu juz przejazdach bez uwag instruktorow nawet taka pinda peronowa jak ja wiedziala jaki tor jazdy bedzie szybszy, kiedy mniej wyrzuci i jak go obrac, zeby nastepny mozna bylo jeszcze szybciej. jestem pod wrazeniem Roberta, kilka zolnierskich slow dzialajacych na pomyslunek i sekundy sie urywalo.

 

oraz upalnie podczas 15osobowego skupionego na jezdzie wieczoru kawalerskiego motywuje cool3.gif pan mlody przyznal po kilku przejazdach, ze w zyciu takiego kawalerskiego sie nie spodziewal flying.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze koty za płoty. 3 auta na szkółce = mnóstwo jeżdżenia. Po kilku slalomach i forsownym kręceniu kierą pot na czole. Potem już tylko lepiej. Przejazd techniczny b. fajny. Na trasie szybkiej obnażyła się ułomność automatu vs. manual. Foryś nie chciał się zbierać, a jak już wszedł na obroty po kilkukrotnym deptaniu, to trzeba było hamować. Zacząłem jazdy na D, potem na 3, zakończyłem na przełożeniu 2, co pozwoliło urwać 4 (!) sekundy. Ostatecznie najlepszy wynik 1.26 vs. 1.15 kolegów w eSTIajach. Niby żenada, ale porównujemy rodzinne autko w automacie z rajdowymi monsterami. Uwagi obydwu panów R celne i bezcenne - potrafią przystępnie przekazać to, co wiedzą. Przejechane ok. 22 km, oponki Geolandar na rantach straciły cały bieżnik, a było ponad 6 mm początkowo. Na nast. szkółkę wybieram się po lekturze tematu "Jakie opony?" Szczęśliwie był to 8 marca - najpierw moja squaw przez chwilę ucieszyła się że żyję i auto całe, potem skupiła się na analizie kosztów nowego ogumienia. Nasilający się monolog spacyfikowałem bukietem, który przezornie kupiłem w drodze powrotnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slynny krwiopijaca Dzanek
tnie tych bezbronnych subaroholikow jak malo kto :mrgreen:

 

Ja tam na letnich przejezdzilem prawie cala "zime" zimowki sie tylko na ostatnim Modlinie przydaly :)

 

sprawdz czy ci przypadkiem ktos nie puscil PW :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szybko zdzierasz te opony w tym roku :)

miesiac nie minal a ty juz drugi komplet zakladasz

po sobotnim modlinie wyszly druty, wiec nie mialem wyjscia spiderman.gif wychodzi na to, ze opony to podstawowa czesc zamienna idontknow2.gif:mrgreen:

oraz zapomnialem Jabar dodac, ze nowe klocunie tez dzis slynny kwiopijca Dzanek zamontowal, bo poprzednie Taroxy 114 w polowie po prostu sie spalily /od Sb samochod nie hamowal/ i mozna bylo opuszkiem palcow je zeskrobac bouncefire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...