Skocz do zawartości

GT - pytan kilka


k@mil

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 126
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1. Jaka duza i wydaja aluminiowa chlodnice wody mozna latwo zaadaptowac do GT?

 

seryjna oryginalna jest bardzo dobra, ale pamietam ze mati zakladal cos mocnego

 

2. Jakie nastawy geometrii dla fabrycznego zawieszenia na asfalt do upalania?

 

negatyw -1 na kazdym kole lub rozpilowac i jeszcze wiecej do -1,5

 

zbieżność przod na 0, tyl rozbiezny po 1mm na strone. Zreszta Duda wie jak dobrze go ustawic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjna oryginalna jest bardzo dobra, ale pamietam ze mati zakladal cos mocnego

 

Jednak aluminium zdecydowanie lepiej oddaje cieplo a to ma duze znaczenie przy ostrej jezdzie z niskimi predkosciami. Poza tym waga.

 

negatyw -1 na kazdym kole lub rozpilowac i jeszcze wiecej do -1,5

 

zbieżność przod na 0, tyl rozbiezny po 1mm na strone. Zreszta Duda wie jak dobrze go ustawic :)

 

Pan Czeslaw juz go dzis zrobil, ale on ma tendencje do ustawiania neutralnego AWD. Z doswiadczenia z Evo wiem, ze warto go przekonac, by troche agresywniej ustawial tyl.

 

Przod dal sie ustawic tylko do -0,30. Na jaka regulacje pozwalaja sruby regulacyjne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przod dal sie ustawic tylko do -0,30. Na jaka regulacje pozwalaja sruby regulacyjne?

 

jezeli zalozysz w amorze sruby do gore i na dol to do -3 :), nie wiem w jaki neg mierzysz? Prowadzenie bardzo(!) poprawia Anti lift kit i stabilizatory (tyl grubszy niz przod)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerobilem ten temat w Evo - po wymianie stabilizatorow na sztywniejszy tyl i zrobieniu bardziej rozbieznego tylu auto zrobilo sie bardziej nadsterowne, co samo w sobie jest przyjemne w zabawach, ale jak pokazaly moje testy - w jezdzie naprawde na maksa jest wolniejsze. Jednoczesnie bardziej stresujace na szybkich (>120kmh) partiach. Patrzac wylacznie na czasy - trzeba jednak dazyc do neutalnego prowadzenia. To tak na marginesie. W GT pewnie granica lezy dalej, bo auto z natury jest bardziej podsterowne.

 

Przy okazji sprawa z wczorajszej nocy (bardzo zimno) - gaz w podlodze na 3, 4 lub 5 biegu i boost cut (paskudne uczucie). Jakie sa typowe powody w GT? Silnik seria, wydech seria, o remapie nic nie wiem. Wczesniej tego nie bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji sprawa z wczorajszej nocy (bardzo zimno) - gaz w podlodze na 3, 4 lub 5 biegu i boost cut (paskudne uczucie). Jakie sa typowe powody w GT? Silnik seria, wydech seria, o remapie nic nie wiem. Wczesniej tego nie bylo.

 

Nieszczelnosći w układzie sterowania turbo, zmęczony solenoid albo siłownik wastegate, wydmuchane katalizatory (jak nie specjalnie to przez wiek się wydech rozluźnił sam).

 

 

Przerobilem ten temat w Evo - po wymianie stabilizatorow na sztywniejszy tyl i zrobieniu bardziej rozbieznego tylu auto zrobilo sie bardziej nadsterowne, co samo w sobie jest przyjemne w zabawach, ale jak pokazaly moje testy - w jezdzie naprawde na maksa jest wolniejsze. Jednoczesnie bardziej stresujace na szybkich (>120kmh) partiach. Patrzac wylacznie na czasy - trzeba jednak dazyc do neutalnego prowadzenia. To tak na marginesie. W GT pewnie granica lezy dalej, bo auto z natury jest bardziej podsterowne.

 

 

Evo ustawia się zawsze zbieżnie, nawet na suchy asfalt na slicku jest lekko zbieznie z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelnosći w układzie sterowania turbo, zmęczony solenoid albo siłownik wastegate, wydmuchane katalizatory (jak nie specjalnie to przez wiek się wydech rozluźnił sam).

 

Dzieki.

 

Czy w takim razie wstawienie do GT luznego wydechu powoduje przeladowanie? Komputer nie umie sobie z tym sam poradzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szymu, czyli stabilizatory np. tył-22mm i przód 20mm?

na razie zrobilem ALK i stab tyl 22mm i nawet na ustawieniu soft zamiata tylem na suchym asfalcie jak dobrze dokrecisz zakret :D chyba doloze staba 20mm z przodu bo teraz jest moze fajnie ale w zimie to bedzie masakra.

 

aha, zbieznosc mam +0,04 z przodu, tyl na 0,00. przod i tyl w lekkim negatywie (przod -0,4, tyl -1,0).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego wszyscy kupujecie te stabilizatory do GTków? :sad: :roll:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dzisiaj okazało się, ze w [cenzura] nie ma tylnych .... a chciałem zamontować przed niedzielną wizytą w Tychcach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...