Kruk Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 powinni Was wywalić z fabryki... eee...tam i gdzie znajdą takich fachowców jak my? Chyba w Anglii... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@mil Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 1. Jaka duza i wydaja aluminiowa chlodnice wody mozna latwo zaadaptowac do GT? 2. Jakie nastawy geometrii dla fabrycznego zawieszenia na asfalt do upalania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 1. Jaka duza i wydaja aluminiowa chlodnice wody mozna latwo zaadaptowac do GT? seryjna oryginalna jest bardzo dobra, ale pamietam ze mati zakladal cos mocnego 2. Jakie nastawy geometrii dla fabrycznego zawieszenia na asfalt do upalania? negatyw -1 na kazdym kole lub rozpilowac i jeszcze wiecej do -1,5 zbieżność przod na 0, tyl rozbiezny po 1mm na strone. Zreszta Duda wie jak dobrze go ustawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@mil Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 seryjna oryginalna jest bardzo dobra, ale pamietam ze mati zakladal cos mocnego Jednak aluminium zdecydowanie lepiej oddaje cieplo a to ma duze znaczenie przy ostrej jezdzie z niskimi predkosciami. Poza tym waga. negatyw -1 na kazdym kole lub rozpilowac i jeszcze wiecej do -1,5 zbieżność przod na 0, tyl rozbiezny po 1mm na strone. Zreszta Duda wie jak dobrze go ustawic Pan Czeslaw juz go dzis zrobil, ale on ma tendencje do ustawiania neutralnego AWD. Z doswiadczenia z Evo wiem, ze warto go przekonac, by troche agresywniej ustawial tyl. Przod dal sie ustawic tylko do -0,30. Na jaka regulacje pozwalaja sruby regulacyjne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Na jaka regulacje pozwalaja sruby regulacyjne? Małą. Są takie specjalne śruby zwiększające możliwość regulacji dostępne no tam...... tego , gdzieniegdzie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@mil Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Pytam o zakres regulacji na srubach aftermarketowych, np. Whiteline. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Whiteline "up to 1.5 - 1.7 degree change" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Przod dal sie ustawic tylko do -0,30. Na jaka regulacje pozwalaja sruby regulacyjne? jezeli zalozysz w amorze sruby do gore i na dol to do -3 , nie wiem w jaki neg mierzysz? Prowadzenie bardzo(!) poprawia Anti lift kit i stabilizatory (tyl grubszy niz przod) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@mil Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 -1,5 na poczatek starczy w zupelnosci. Dziekuje za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymu Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Prowadzenie bardzo(!) poprawia Anti lift kit i stabilizatory (tyl grubszy niz przod) od wczoraj podpisuję się obiema rękami za oboma modami! rewelacyjna zmiana w stosunku do seryjnego gieteka, normalnie tail happy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 szymu, czyli stabilizatory np. tył-22mm i przód 20mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@mil Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Przerobilem ten temat w Evo - po wymianie stabilizatorow na sztywniejszy tyl i zrobieniu bardziej rozbieznego tylu auto zrobilo sie bardziej nadsterowne, co samo w sobie jest przyjemne w zabawach, ale jak pokazaly moje testy - w jezdzie naprawde na maksa jest wolniejsze. Jednoczesnie bardziej stresujace na szybkich (>120kmh) partiach. Patrzac wylacznie na czasy - trzeba jednak dazyc do neutalnego prowadzenia. To tak na marginesie. W GT pewnie granica lezy dalej, bo auto z natury jest bardziej podsterowne. Przy okazji sprawa z wczorajszej nocy (bardzo zimno) - gaz w podlodze na 3, 4 lub 5 biegu i boost cut (paskudne uczucie). Jakie sa typowe powody w GT? Silnik seria, wydech seria, o remapie nic nie wiem. Wczesniej tego nie bylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Przy okazji sprawa z wczorajszej nocy (bardzo zimno) - gaz w podlodze na 3, 4 lub 5 biegu i boost cut (paskudne uczucie). Jakie sa typowe powody w GT? Silnik seria, wydech seria, o remapie nic nie wiem. Wczesniej tego nie bylo. Nieszczelnosći w układzie sterowania turbo, zmęczony solenoid albo siłownik wastegate, wydmuchane katalizatory (jak nie specjalnie to przez wiek się wydech rozluźnił sam). Przerobilem ten temat w Evo - po wymianie stabilizatorow na sztywniejszy tyl i zrobieniu bardziej rozbieznego tylu auto zrobilo sie bardziej nadsterowne, co samo w sobie jest przyjemne w zabawach, ale jak pokazaly moje testy - w jezdzie naprawde na maksa jest wolniejsze. Jednoczesnie bardziej stresujace na szybkich (>120kmh) partiach. Patrzac wylacznie na czasy - trzeba jednak dazyc do neutalnego prowadzenia. To tak na marginesie. W GT pewnie granica lezy dalej, bo auto z natury jest bardziej podsterowne. Evo ustawia się zawsze zbieżnie, nawet na suchy asfalt na slicku jest lekko zbieznie z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@mil Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Nieszczelnosći w układzie sterowania turbo, zmęczony solenoid albo siłownik wastegate, wydmuchane katalizatory (jak nie specjalnie to przez wiek się wydech rozluźnił sam). Dzieki. Czy w takim razie wstawienie do GT luznego wydechu powoduje przeladowanie? Komputer nie umie sobie z tym sam poradzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 k@mil, często trzeba to skorygować (ale jest to dość proste). Niestety system kontroli doładowania, szczególnie w starszych GT jest dość prymitywny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@mil Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 To GT MY99. Luzny wydech bedzie niebawem, wiec to cenna informacja. Jak go skorygowac? Nie zalezy mi na poprawianiu osiagow, ale na bezpieczenstwie silnika. Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Nie mogę na tym forumpisac o tuningu. Dyrekcja SIP sobie nie życzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Jeśli dobrze identyfikuję k@mila to będzie wiedział, gdzie pojechać i kogo zapytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymu Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 szymu, czyli stabilizatory np. tył-22mm i przód 20mm? na razie zrobilem ALK i stab tyl 22mm i nawet na ustawieniu soft zamiata tylem na suchym asfalcie jak dobrze dokrecisz zakret chyba doloze staba 20mm z przodu bo teraz jest moze fajnie ale w zimie to bedzie masakra. aha, zbieznosc mam +0,04 z przodu, tyl na 0,00. przod i tyl w lekkim negatywie (przod -0,4, tyl -1,0). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@mil Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Kolejne pytanie (ale sie trzeba nauczyc przy nowym aucie...) - o rozmiar opon na felge 7,5x17 - ktory spasuje bez obcierania: * 205/45 * 205/50 * 215/45 * 215/40 * 225/40 * 225/45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Zależy to od konkretnej felgi niestety, ale 215 prawie zawsze będzie pasowało, z 225 bywa różnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Dlaczego wszyscy kupujecie te stabilizatory do GTków? :sad: :roll: Dzisiaj okazało się, ze w [cenzura] nie ma tylnych .... a chciałem zamontować przed niedzielną wizytą w Tychcach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Dlaczego wszyscy kupujecie te stabilizatory do GTków? :sad: :roll: bo poprawiaja prowadzenie. znacznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Dlaczego wszyscy kupujecie te stabilizatory do GTków? :sad: :roll: bo poprawiaja prowadzenie. znacznie. Adam...chyba nie doczytałeś całości mojego posta :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 no nie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się