autlast Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 czy ktos może z kolegów orientuje sie co może być w STI MY06 przyczyną chwilowego przyduszania się po dodaniu gazu przy zmianie biegów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Jest jakieś 50 możliwych powodów.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
autlast Posted February 26, 2008 Author Share Posted February 26, 2008 a od czego zacząć poszukiwania ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Od podpięcia komputera za pomocą odpowiedniej wtyczki i przejściówki i spojrzenia na parametry silnika. Tak najprościej. Czy auto ma zmieniony wydech? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Czy auto ma zmieniony wydech? A gdyby miało? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Przemeq, to może być że fabryczny boost control trochę zbyt agresywnie zbija boost error Często to się dzieje w tych nowszych autach z odetkanym wydechem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Pytam czysto teoretycznie, żebym wiedział, co to takiego, jeśli by to wystąpiło . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Przemeq, Ty to miałeś wiesz gdzie i wiesz na co przywieźc wóz? ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
autlast Posted February 26, 2008 Author Share Posted February 26, 2008 auto ma seryjny wydech bez żadnych modyfikacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Czy to nie jest tzw. "engine hesitation problem"? Na NASIOC-u o tym piszą, Blue76 wrzucał tu gdzieś linka (szukajka powinna znaleźć). Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Tak jak pisze AZ, powodów moze być mnóstwo, ja miałam ostatnio tez taki problem (objawy podobne jak Twoje) z STI06, w ASO powiedzieli PAS, ( było trzy razy auto na gwarancji) dalej to samo, klient się wkurzył ( bo bogaty) i olał ASO , ja przyznam sie szczerze tez sie głowiliśmy tydzień czasu ( oczywiście nie non stop ) co mu jest, konsultowałem się z Maptekiem, z łukaszam z 4T, nagrywałem logi, mapy i dupa nikt nie wie o co chodzi, i okazało sie że turbina ma bardzo niewidoczne pękniecie ( ok 1.5 cm) na gorącej stronie, na logike patrząc nie powinno miec to wpływu, a jednak po zmianie turbiny , wszystko wróciło do normy. Zaznaczam że turbina nie padła od tak sobie, pomogli w tym fachowcy z V-tech, zostawili seryjne katalizatory, włożyli blu boxa, czy jakieś tam ustrojstwo, domniemuje że był bardzo przelany , temp EGT była o wiele za duża, i od za wys. temp poszła turbina. Objawy były takie że od 3.5 tys, dławiło go , nie chciał iść, ECU odcinał mu Link to comment Share on other sites More sharing options...
autlast Posted February 26, 2008 Author Share Posted February 26, 2008 auto tak to sie zbiera, tylko jest takie sekundowe przymulenie (przydławienie) i dalej normalnie.Jest to tylko przy zmianie biegów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Montowałeś BOV-a? Teraz mi to wygląda, jakby przelewał - wcześniej odnosiłem wrażenie, że wóz "czkał", a okazuje się, że przyduszenie jest jednorazowe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
autlast Posted February 26, 2008 Author Share Posted February 26, 2008 nie nic nie montowałem typowa seria. on tylko sie przydławia przy zmianie biegów, a potem normalnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Moim zdaniem nie jest to coś co można zdiagnozować wirtualnie. Masz gwarancję więc podjedź do ASO. Alternatywnie daj się przejechać komuś kto wie jak ten samochód się zachowuje, może to poprostu turbo lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 może to poprostu turbo lag W seryjnym STI 2.5 litra jest na tyle ograniczony, że niewyczuwalny przy normalnej jeździe, a i przy szybkiej niewielki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
autlast Posted February 26, 2008 Author Share Posted February 26, 2008 niestety nie mam gwarancji (amerykaniec). tak jak mówisz będe w Kielcach to może ktoś pomoże i przejedzie się to coś stwierdzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 -edit- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now