Skocz do zawartości

przyduszanie się


autlast

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak pisze AZ, powodów moze być mnóstwo, ja miałam ostatnio tez taki problem (objawy podobne jak Twoje) z STI06, w ASO powiedzieli PAS, ( było trzy razy auto na gwarancji) dalej to samo, klient się wkurzył ( bo bogaty) i olał ASO , ja przyznam sie szczerze tez sie głowiliśmy tydzień czasu ( oczywiście nie non stop :twisted:) co mu jest, konsultowałem się z Maptekiem, z łukaszam z 4T, nagrywałem logi, mapy i dupa :evil: nikt nie wie o co chodzi, i okazało sie że turbina ma bardzo niewidoczne pękniecie ( ok 1.5 cm) na gorącej stronie, na logike patrząc nie powinno miec to wpływu, a jednak po zmianie turbiny , wszystko wróciło do normy.

Zaznaczam że turbina nie padła od tak sobie, pomogli w tym fachowcy z V-tech, zostawili seryjne katalizatory, włożyli blu boxa, czy jakieś tam ustrojstwo, domniemuje że był bardzo przelany , temp EGT była o wiele za duża, i od za wys. temp poszła turbina.

Objawy były takie że od 3.5 tys, dławiło go , nie chciał iść, ECU odcinał mu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie jest to coś co można zdiagnozować wirtualnie. Masz gwarancję więc podjedź do ASO. Alternatywnie daj się przejechać komuś kto wie jak ten samochód się zachowuje, może to poprostu turbo lag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...