Jump to content

SUBARU LEGACY GT BITURBO -kupic/niekupic...za i przeciw?


Guest

Recommended Posts

witam! jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałosc...

od jakiegos czasu rozglądałem sie za duzym i szybkim autem w automacie, najlepiej kombii...

aż trafiłem na Subaru Legacy 1994 2.0 biturbo...srebrne kombi, ktore własnie przypłynęło z Japoni, ma 120000km przebiegu, jest pieknie stuningowane przez jakiegos żółtego jegomościa... stan techniczny nazwał bym wzorowym!

mam kilka pytan do Was...

zaznaczam ze czytam dzis to forum od kilku dobrych godzin, ale albo nieumiem uzywac wyszukiwarki, albo tym modelu jest tu baaardzo mało...

a ja mam kila pytan na ktore google dało mi odpowiedz tylko po japońsku...

wiec, jeśli łaska... plisss wiecie może:

1.czy ktoś wie ile to pali? tak średnio... w przyblizeniu... :razz: ... wiem że "dużo"

2.czy w polskim servisie mają do tego częsci, takie podstawowe... i czy róznią sie od "normalnych" modeli?

3.co jest głównym pojawiającym sie problemem w tym modelu?

4.a moze ktoś z Was ma juz takie cudeńko? z checią bym poklikał na gg...

5.czy "normalnym" bedzie założenie do tego LPG? i czy można? niechce-ale musze! tzn... to sie okaze...

6.jak sie sprawują automaty w tym aucie?

7.warto?

8.odpuścic sobie? :???:

 

z góry dziekuję za odpowiedzi.... mam nadzieje ze rozwiejecie moje wątpliwosci...

Link to comment
Share on other sites

witam! jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałosc...

od jakiegos czasu rozglądałem sie za duzym i szybkim autem w automacie, najlepiej kombii...

aż trafiłem na Subaru Legacy 1994 2.0 biturbo...srebrne kombi, ktore własnie przypłynęło z Japoni, ma 120000km przebiegu, jest pieknie stuningowane przez jakiegos żółtego jegomościa... stan techniczny nazwał bym wzorowym!

mam kilka pytan do Was...

zaznaczam ze czytam dzis to forum od kilku dobrych godzin, ale albo nieumiem uzywac wyszukiwarki, albo tym modelu jest tu baaardzo mało...

a ja mam kila pytan na ktore google dało mi odpowiedz tylko po japońsku...

wiec, jeśli łaska... plisss wiecie może:

1.czy ktoś wie ile to pali? tak średnio... w przyblizeniu... :razz: ... wiem że "dużo"

2.czy w polskim servisie mają do tego częsci, takie podstawowe... i czy róznią sie od "normalnych" modeli?

3.co jest głównym pojawiającym sie problemem w tym modelu?

4.a moze ktoś z Was ma juz takie cudeńko? z checią bym poklikał na gg...

5.czy "normalnym" bedzie założenie do tego LPG? i czy można? niechce-ale musze! tzn... to sie okaze...

6.jak sie sprawują automaty w tym aucie?

7.warto?

8.odpuścic sobie? :???:

 

1. ok. 15

2. tak, bo biturbo rozni sie silnikowo. Moze nr czesci katalogowo też, ale jak zastosujesz czesci od zwyklego turbo bedzie ok.

3. odsyłam na forum w jp dzadz w us

4. chyba w Polsce nie znajdziesz (forumowicza) z biturbo. Bylo kilka na sprzedaz ale nie wiem gdzie poszly.

5. wydaje mi sie ze nie problem, spytaj forumowicza --> jako

6. nie mam pojecia ale pewnie niezle

7/8 twoja decyzja

Link to comment
Share on other sites

dzieki wielkie za odpowiedzi... :!: jednak nie jestem jeszcze do konca przekonany do tego auta, jezdziłem dziś troche i moze to ten automat, auto mnie nie zachwyciło... :sad:

fakt ze jest ładne... ale coś mi mówi zeby go nie brac... a sprzedawca taki jakis dziwny...

więc najprawdopodobniej znowu bede spedzał wolny czas spedzał grzebiąc w sieci az w koncu moze znajde biturbo dla siebie... i coraz bardziej mysle o imprezie... :lol:

marzenia... :mrgreen:

 

a to Legacy GT do oberzenia na angielskim Ebayu.. srebrne, bodykit, 2399Ł.

może kogoś przekona do siebie... polecam!

Link to comment
Share on other sites

aflinta , dzieki za rade... mieszkam narazie w UK wiec tu bym to ujeżdżał...

szukam ładnej imprezki... ale to plan na za 2mce... wtedy nabęde takową....

pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

aflinta -wiem, tyle ze ja nadal potrzebuje czegos wiekszego a to moze byc lagacy biturbo... a o imprezie narazie tylko mysle.... wiec najlepiej miec 2auta i 3turbiny...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Rozwazanie zupelnie teoretyczne .

A gdyby tak nabyc w UK-ju biturbo i przerzucic silnik , elektronike , skrzynie , napedy , zawias i hamulce do budy LHD ???

Ktos , gdzies napisal , ze istnieje problem : maglownica kontra turbina .

Moze fachowcy ponownie podejma temat ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...