Guest Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 witam! jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałosc... od jakiegos czasu rozglądałem sie za duzym i szybkim autem w automacie, najlepiej kombii... aż trafiłem na Subaru Legacy 1994 2.0 biturbo...srebrne kombi, ktore własnie przypłynęło z Japoni, ma 120000km przebiegu, jest pieknie stuningowane przez jakiegos żółtego jegomościa... stan techniczny nazwał bym wzorowym! mam kilka pytan do Was... zaznaczam ze czytam dzis to forum od kilku dobrych godzin, ale albo nieumiem uzywac wyszukiwarki, albo tym modelu jest tu baaardzo mało... a ja mam kila pytan na ktore google dało mi odpowiedz tylko po japońsku... wiec, jeśli łaska... plisss wiecie może: 1.czy ktoś wie ile to pali? tak średnio... w przyblizeniu... :razz: ... wiem że "dużo" 2.czy w polskim servisie mają do tego częsci, takie podstawowe... i czy róznią sie od "normalnych" modeli? 3.co jest głównym pojawiającym sie problemem w tym modelu? 4.a moze ktoś z Was ma juz takie cudeńko? z checią bym poklikał na gg... 5.czy "normalnym" bedzie założenie do tego LPG? i czy można? niechce-ale musze! tzn... to sie okaze... 6.jak sie sprawują automaty w tym aucie? 7.warto? 8.odpuścic sobie? :???: z góry dziekuję za odpowiedzi.... mam nadzieje ze rozwiejecie moje wątpliwosci... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 7. Tak 8. Nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Główne pytanie to czy chcesz jeździć RHD czy przerabiać, jak RHD to jeszcze w miarę OK, jak LHD to odpuśc sobie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Azrael, póki co mieszka na wyspach to nie musi przerabiać, jak wróci... to faktycznie będzie problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_a_c_i_e_k Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 google dało mi odpowiedz tylko po japońsku... No to wrzuć te linki, jak będzie coś ciekawego to przetłumaczę Link to comment Share on other sites More sharing options...
CZARNY Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 witam! jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałosc...od jakiegos czasu rozglądałem sie za duzym i szybkim autem w automacie, najlepiej kombii... aż trafiłem na Subaru Legacy 1994 2.0 biturbo...srebrne kombi, ktore własnie przypłynęło z Japoni, ma 120000km przebiegu, jest pieknie stuningowane przez jakiegos żółtego jegomościa... stan techniczny nazwał bym wzorowym! mam kilka pytan do Was... zaznaczam ze czytam dzis to forum od kilku dobrych godzin, ale albo nieumiem uzywac wyszukiwarki, albo tym modelu jest tu baaardzo mało... a ja mam kila pytan na ktore google dało mi odpowiedz tylko po japońsku... wiec, jeśli łaska... plisss wiecie może: 1.czy ktoś wie ile to pali? tak średnio... w przyblizeniu... :razz: ... wiem że "dużo" 2.czy w polskim servisie mają do tego częsci, takie podstawowe... i czy róznią sie od "normalnych" modeli? 3.co jest głównym pojawiającym sie problemem w tym modelu? 4.a moze ktoś z Was ma juz takie cudeńko? z checią bym poklikał na gg... 5.czy "normalnym" bedzie założenie do tego LPG? i czy można? niechce-ale musze! tzn... to sie okaze... 6.jak sie sprawują automaty w tym aucie? 7.warto? 8.odpuścic sobie? :???: 1. ok. 15 2. tak, bo biturbo rozni sie silnikowo. Moze nr czesci katalogowo też, ale jak zastosujesz czesci od zwyklego turbo bedzie ok. 3. odsyłam na forum w jp dzadz w us 4. chyba w Polsce nie znajdziesz (forumowicza) z biturbo. Bylo kilka na sprzedaz ale nie wiem gdzie poszly. 5. wydaje mi sie ze nie problem, spytaj forumowicza --> jako 6. nie mam pojecia ale pewnie niezle 7/8 twoja decyzja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 dzieki wielkie za odpowiedzi... :!: jednak nie jestem jeszcze do konca przekonany do tego auta, jezdziłem dziś troche i moze to ten automat, auto mnie nie zachwyciło... :sad: fakt ze jest ładne... ale coś mi mówi zeby go nie brac... a sprzedawca taki jakis dziwny... więc najprawdopodobniej znowu bede spedzał wolny czas spedzał grzebiąc w sieci az w koncu moze znajde biturbo dla siebie... i coraz bardziej mysle o imprezie... marzenia... a to Legacy GT do oberzenia na angielskim Ebayu.. srebrne, bodykit, 2399Ł. może kogoś przekona do siebie... polecam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 franko, do jazdy w PL bez sporych nakładów finansowych raczej mało praktyczne auto, zrobienie przekładki jest dużym problemem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 aflinta , dzieki za rade... mieszkam narazie w UK wiec tu bym to ujeżdżał... szukam ładnej imprezki... ale to plan na za 2mce... wtedy nabęde takową.... pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JED Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 az w koncu moze znajde biturbo dla siebie... i coraz bardziej mysle o imprezie... Ale to sie chyba wyklucza? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Jed - nigdy niemów nigdy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 franko, chodzi o to, że imprezy nie robili biturbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 aflinta -wiem, tyle ze ja nadal potrzebuje czegos wiekszego a to moze byc lagacy biturbo... a o imprezie narazie tylko mysle.... wiec najlepiej miec 2auta i 3turbiny... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Lepiej miec jedna turbine niz dwie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark L.A. Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Rozwazanie zupelnie teoretyczne . A gdyby tak nabyc w UK-ju biturbo i przerzucic silnik , elektronike , skrzynie , napedy , zawias i hamulce do budy LHD ??? Ktos , gdzies napisal , ze istnieje problem : maglownica kontra turbina . Moze fachowcy ponownie podejma temat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilL Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 LHD :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark L.A. Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 LHD :?: ... z kierownica po przyzwoitej stronie. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Mark L.A., tak czysto teoretycznie jest problem ze zmieszczeniem tego pod maską, trzeba przerabiać kolektor wydechowy od strony kierowcy, bo przeszkadza serwo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark L.A. Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Hmmm ... czyli jak sie popiesci to sie wszysyko zmiesci . :wink: Jedna sztuka GX stoi w garazu , druga GTB lekko przerysowana w cenie 1500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Mark L.A., mi też chodziło, ale po podliczeniu wymiękłem finansowo, więc muszę się zadowolić wolnossącym :sad: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 franko proponuje zawitać tu http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=109521 Tu mamy frakcję UKejów być może ktoś z londonu lub na jakimś spocie pomoże ci kupic cos miłego zaturbionego pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now