mariusz76 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Jaką grubość mają stabilizatory w Imprezie GT bo mam zamiar założyć jakieś grubsze do mojej Imprezy RS która ma19 i 13mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Zapnij sobie przynajmniej od sti takie same koszta uzywek efekt dużo lepszy przynajmniej za niewielkią kase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 19/20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 przod = 19mm tyl = 20mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 przod = 19mm tyl = 20mm 19 i 13mm. Czyli RS i GT mają inne zawieszenia? Bardzo się one różnią? Jakie wymiary mają zatem np. whiteliny? Jak wieksza grubość stabilizatora(=>jego większa sztywność) przekłada się na prowadzenie samochodu? Oooopsss, sorki, chodzilo mi o whit3l1ny, bo whiteliny są niehomologowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz76 Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Zawieszenia różnią się... właśnie tym cieńszym stabilizatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Zapnij sobie przynajmniej od sti takie same koszta uzywek efekt dużo lepszy przynajmniej za niewielkią kase Od którego rocznika STi stabilizatory podejdą do GT i jakiej są one grubości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Przylaczam sie do pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Od STI do MY'00 włącznie.... AFAIR sa takie same jak w GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 AFAIR sa takie same jak w GT tzn. że te same mocowania i kształt czy też mają tą samą średnicę co w GT? Bo można to rozumieć dwojako. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 NIe jestem pewien musze sprawdzić, ale wydaje mi się że stare STI miały takie same stabilizatory jak GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Sti GC8 miały takie same jak w GT. Grubsze sa dopiero po '00 w Sti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Sti GC8 miały takie same jak w GT. Grubsze sa dopiero po '00 w Sti. No i właśnie cały problem w tym czy te grubsze będą pasowały do GT-ków :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 A to sie podepne. Ostatnio wymienialem amortyzatory na przodzie. I okazalo sie, ze te na ktore wymienilem maja srednice tloka na oko ze 2x mniejsza od tych ktore byly zamontowane. (az jakos dziwnie mialem uczucie, ze to normalnie za chwile wszystko mi peknie po zdjeciu z podnosnika, ale dziala, jest ok.) Wymiarami tego tloka w amortyzatorze, to te ktore mam teraz na przodzie sa jak te, ktore mam na tyle. Ktos ma pojecie co to mogl byc za wynalazek? (oznaczen zadnych na tych wyjetych nie moglem sie doczytac) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Simon1, może miałeś Bilsteiny? [ Dodano: Wto Lut 26, 2008 9:33 pm ] No i właśnie cały problem w tym czy te grubsze będą pasowały do GT-ków NIe bardzo rozumiem problem skoro stabilizator grubszy niż jeden i drugi kosztuje 500 zł nowy, czyli 2 baki paliwa. Od New Age'a nie będa pasowały to chyba było tysiąc razy pisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Simon1, może miałeś Bilsteiny? A jest pomiedzy nimi a Sachsami (na takie wymienilem) taka roznica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Simon1, tak zgaduję. NIe widziałem nigdy Sachsa do Imprezy ale nie sądzę żeby był 2x cieńszy od fabrycznego KYB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Az, jutro je zmierze i podam Ci dokladnie jaka jest miedzy nimi roznica. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się