pawka35 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Czy ktoś z doświadczonych tech. forumowiczów potrafi odpowiedzieć na pytanie czy jest jakaś różnica w budowie i działaniu powyższych czujników,bo z moich obserwacji po wykręceniu ze skrzyni biegów wynika że konstrukcyjnie są takie same,ale to mogą być moje subiektywne spostrzeżenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 pawka35, są takie same, na dodatek jest jeszcze ten trzeci od reduktora, różni się tylko długością szpilki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Dzięki wielkie bo szukałem w necie i były tylko te od świateł cofania a ponieważ niechcący pourywały się kable i mech. je lutował więc muszę zanabyć nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Te kable są bardzo delikatne, najpierw trzeba wkręcić włącznik uważając by nie połamać kabla, a potem go podpiąć. Odwrotnie przy demontażu, ale pewnie już o tym wiesz :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 pawka35 duzo babrania z wyciaganiem tego czujnika, musze to samo zrobic u siebie w GTku 98 i tak sie zastanawiam, bo jakos nie po drodze mi zeby sie za to zabrac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 pawka35 duzo babrania z wyciaganiem tego czujnika, musze to samo zrobic u siebie w GTku 98 i tak sie zastanawiam, bo jakos nie po drodze mi zeby sie za to zabrac no wlasnie ja tez to musze zrobic tyle ze dla biegu neutralnego.Czy majac kanal da rade to srobic samemu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 turdziGT, tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 aflinta, czyli rozumie ze nalezy rozpiac zaznaczona kostke wykrecic i pozniej powtórzyć w odwrotnej kolejnosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 hmm a jesli swiatla cofania pala sie na kazdym biegu to co moze byc konkretna przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 turdziGT, tak erixon, zablokowany czujnik świateł cofania? Może się zatarł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr1 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 hmm a jesli swiatla cofania pala sie na kazdym biegu to co moze byc konkretna przyczyna? Rozłącz złączkę od tego czujnika, jak zgaśnie to czujnik. To ten bardzie z tyłu skrzyni. Ostatnio urwał mi się od niego jeden kabelek, stąd wiem który to. Oba czujniki są na tyle wysoko, że jakby co, to bez problemu możesz wykręcić - olej się nie poleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi