Tomasz Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Tak mi się tłucze po głowie pewne pytanie: Ile kosztują dodatkowe KM w Foresterze 2.5XT: a) 70 KM :?: 120 KM :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 260 kM / 380 Nm - 6300zl netto 270 kM / 400 Nm - 6 500 zł netto 285 kM / 400 Nm - 15 000 zł netto 300-320 kM / 420 Nm - ?????? 30 sekund z google :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Tak mi się tłucze po głowie pewne pytanie: Ile kosztują dodatkowe KM w Foresterze 2.5XT: a) 70 KM :?: 120 KM :?: Proponował bym raczej zmienić najpierw hamulce i opony(JEżELI SA SERYJNE), a potem iść w KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Proponował bym raczej zmienić najpierw hamulce i opony carfit, na hamulce powolutku zbieram - jak tylko uzbieram od razu sie do Ciebie zgłoszę :smile: Porządne (?) opony zimowe są na oryginalnych 17". Rozglądam się za dobrymi felgami na lato. Opony wybrane. Chcę sie zorientować ile i w jakim okresie czasu pieniążków będę potrzebować na samochód. I czy ma to sens. Stąd pytanie w temacie. chojny, to co podałeś widziałem... I nie odpowiada to na moje pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Ja pewnie zaraz w XT też bede robił jakieś czary mary , ale góra 260 -270 KM, dalej nie ma sensu bo i tak sie wszystko rozleci , skrzybia , motur, :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 dalej nie ma sensu bo i tak sie wszystko rozleci , skrzybia , motur no właśnie, a nie da się tak żeby się nie rozleciało? Nie mówię, że do podanych mocy dojść za jednym razem. Powoli, zbudować coś czemu mało co da radę. Bo wygląd tego samochodu to idealny "undercove" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 wszystko sie da, tylko rodzi sie pytanie za ile i czy jest sens, bo taniej bedzie kupic mocniejsze auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Silnik w 2.5XT to praktycznie ten sam silnik co w STI, wiec tak od razu sie nie rozleci (oczywiscie sa wyjatki). Na samym wydechu (od turbo do konca) i programie bedziesz mogl uzyskac 40-50 KM przy dobrych wiatrach. Pozniej zaczynaja sie juz wieksze schody. 70 KM czy 120 KM bedzie kosztowalo mniejwiecej tyle samo, bo zeby uzyskac takie przyrosty bedziesz musial wymienic pompe paliwa, wtryskiwacze i turbo. Przykladowo w stanach ceny wtryskow wachaja sie w granicach $400 a turbo od $800 do $1400 (sa tez drozsze ale do 350 KM powinno sie cos znalezc w tym przedziale). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Silnik w 2.5XT to praktycznie ten sam silnik co w STI chyba jednak nie ten sam co w WRX - to tak! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rauf Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 30 sekund z google :wink: 30 sek is not enough - jak mawiała moja młodzieńcza przyjaźń Poszukaj dłużej to znajdziesz taniej te 400nm :razz: [ Dodano: Czw Lut 21, 2008 10:58 am ] Proponował bym raczej zmienić najpierw hamulce i opony(JEżELI SA SERYJNE), a potem iść w KM W foresterze nie jest to tak oczywiste jak w WRX imho. Jeżeli auto nie jest wykorzystywane do upalania /a kto kupuje do tego Forestera?/ to seria jest wystarczająca. Zobacz w dieslach czy ktoś upiera się, że przy czipie koniecznie trzeba ruszać hamulce, opony, zawias, skrzynię itd... Faktycznie hamulce będą się szybciej zużywały, ale przy pierwszej okazji wymieni się elementy na mocniejsze i jest ok. Dlatego do normalmego użytku można zupełnie bezkarnie zrobić sobie mocniejszą lodówkę i cieszyć się Nm i zdziwieniem mocniejszych nominalnie suvów. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Silnik w 2.5XT to praktycznie ten sam silnik co w STI chyba jednak nie ten sam co w WRX - to tak! W WRX tez jest ten sam silnik co w STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 http://www.cobbtuning.com/categories/?id=2212 35KM 700$ 70KM 1900$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenarts Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 W WRX tez jest ten sam silnik co w STi,czy aby na pewno? nie ma ŻADNYCH różnic w shortblocku, głowicach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 goldenarts, roznice sa, ale minimalne. Ani jeden z tych silnikow nie ma kutych tlokow. Tak na szybko udalo mi sie znalezc ze roznia sie one troche kompresja 8.2 STI i 8.4 Forester/WRX. Znalazlem cos takiego w sieci Eng code 255 and 257 had the same part #'s for the followingCams, Valves, Bearings, rods, and the Crank Bill Parts Manager Subaru of Jacksonville Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 30 sekund z google :wink: 30 sek is not enough - jak mawiała moja młodzieńcza przyjaźń Poszukaj dłużej to znajdziesz taniej te 400nm :razz: [ Dodano: Czw Lut 21, 2008 10:58 am ] Proponował bym raczej zmienić najpierw hamulce i opony(JEżELI SA SERYJNE), a potem iść w KM W foresterze nie jest to tak oczywiste jak w WRX imho. Jeżeli auto nie jest wykorzystywane do upalania /a kto kupuje do tego Forestera?/ to seria jest wystarczająca. Zobacz w dieslach czy ktoś upiera się, że przy czipie koniecznie trzeba ruszać hamulce, opony, zawias, skrzynię itd... Faktycznie hamulce będą się szybciej zużywały, ale przy pierwszej okazji wymieni się elementy na mocniejsze i jest ok. Dlatego do normalmego użytku można zupełnie bezkarnie zrobić sobie mocniejszą lodówkę i cieszyć się Nm i zdziwieniem mocniejszych nominalnie suvów. :cool: widocznie mamy różne podejście do tuningu :roll: chcesz mieć ≈ 300KM i na seryjnych oponach (Geoleanderach) i hamulcach :?: , no nic można i tak :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 21 Lutego 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Tak mi się tłucze po głowie pewne pytanie: Ile kosztują dodatkowe KM w Foresterze 2.5XT: Koszta to: 1. Skrzynia 2. Gwarancja (jeżeli posiadana) 3. Dopuszczenie do ruchu (bo niezgodny z homologacja i naszym Prawem o Ruchu Drogowym) 4. Ubezpiecznie (ale tylko w razie wypadku, i tylko jeżeli się zorientują ) Oczywiście, jeżeli ubezpieczalnia zorientuje się po czasie, to ew. proces o wyłudzenie odszkodowania. Pytanie brzmi raczej, po co ? Samochód i tak ma ogranicznik przy 226km/godz. Przyspieszenie do 100 to ok. 6s. Można by nieco poprawić montując ... inne opony, bo na starcie troszkę traci na skutek bieżnika "ogólnego zastosowania" :wink: Więc może lepiej zainwestować np .... w SJS, i po prostu nieco lepiej wykorzystywać możliwości samochodu ? Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 W sumie naprawde sie zgodze z Dyrekcją , gdyby nie te głodne farmazony z pkt 3 i 4 :wink: A tak czysto z ciekawości dlaczego ogranicznik akurat przy 226 km/h ? i wogóle po co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 goldenarts, roznice sa, ale minimalne. a ja wiem, czy takie minimalne: inny blok silnika, inne glowice, inne tloki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 goldenarts, roznice sa, ale minimalne. a ja wiem, czy takie minimalne: inny blok silnika, inne glowice, inne tloki Mozesz napisac dokladniej czym sie roznia poza numerem czesci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 A tak czysto z ciekawości dlaczego ogranicznik akurat przy 226 km/h ? i wogóle po co ? carfit, jeszcze go nie wydlubales? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 A tak czysto z ciekawości dlaczego ogranicznik akurat przy 226 km/h ? i wogóle po co ? carfit, jeszcze go nie wydlubales? :shock: no własnie sam sie dziwie, chyba sie starzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenarts Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 a ja wiem, czy takie minimalne: inny blok silnika, inne glowice, inne tloki Mógłbyś napisać coś więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Zapytam tak z ciekawości, jaki jest V-max Forestera 2.5 XT bez ogranicznika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 22 Lutego 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 W sumie naprawde sie zgodze z Dyrekcją , gdyby nie te głodne farmazony z pkt 3 i 4 :wink: A tak czysto z ciekawości dlaczego ogranicznik akurat przy 226 km/h ? i wogóle po co ? Prawo można nazwać "farmazonami". Natomiast publikowanie takiej opinii na Forum ogólnodostępnym, na którym cieszy się Pan pewnym autorytetem świadczy ... o braku odpowiedzialności. "§ 5. Okresowe badanie techniczne pojazdu polega na sprawdzeniu: 1) zgodności faktycznych danych pojazdu z zapisanymi w dowodzie rejestracyjnym lub odpowiadającym mu dokumencie, dotyczącymi tożsamości i danych technicznych pojazdu, a także prawidłowości i stanu tablic rejestracyjnych, " Na badanie techniczne mozna być skierownym w przypadku podejrzenia takiej niezgodności. Niezgodność powoduje nieważność dowodu rejestracyjnego ... Umowa ubezpieczeniowa (przykład : PZU) zawiera klauzulę ważności dowodu rejestracyjnego i przeglądu technicznego. DR staje się nieważnym, gdy dokonano zmian technicznych wymagających wpisu ... I kółko się zamyka. A proszę mi uwierzyć - jeżeli ubezpieczalnia znajdzie powód, aby nie wypłacić ..... to nie wypłaci Tak to już jest, że nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności. Nie chcę (ponownie ?) wywoływać dyskusji o obowiązującym prawie - trzeba mieć jednak świadomość jego istnienia. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej:) Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 W sumie naprawde sie zgodze z Dyrekcją , gdyby nie te głodne farmazony z pkt 3 i 4 :wink: A tak czysto z ciekawości dlaczego ogranicznik akurat przy 226 km/h ? i wogóle po co ? Prawo można nazwać "farmazonami". Natomiast publikowanie takiej opinii na Forum ogólnodostępnym, na którym cieszy się Pan pewnym autorytetem świadczy ... o braku odpowiedzialności. "§ 5. Okresowe badanie techniczne pojazdu polega na sprawdzeniu: 1) zgodności faktycznych danych pojazdu z zapisanymi w dowodzie rejestracyjnym lub odpowiadającym mu dokumencie, dotyczącymi tożsamości i danych technicznych pojazdu, a także prawidłowości i stanu tablic rejestracyjnych, " Na badanie techniczne mozna być skierownym w przypadku podejrzenia takiej niezgodności. Niezgodność powoduje nieważność dowodu rejestracyjnego ... Umowa ubezpieczeniowa (przykład : PZU) zawiera klauzulę ważności dowodu rejestracyjnego i przeglądu technicznego. DR staje się nieważnym, gdy dokonano zmian technicznych wymagających wpisu ... I kółko się zamyka. A proszę mi uwierzyć - jeżeli ubezpieczalnia znajdzie powód, aby nie wypłacić ..... to nie wypłaci Tak to już jest, że nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności. Nie chcę (ponownie ?) wywoływać dyskusji o obowiązującym prawie - trzeba mieć jednak świadomość jego istnienia. Pozdrowienia Nie mozna się nie zgodzić, a jedynie dodać, że ubezpieczalnie zawsze szukają sposobu żeby nie wypłacić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się