Sławek1 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Nie mogę otworzyć klapki wlewu paliwa w Foresterze MY 2003. Wszystkie drzwi+klapa bagaznika otwierają się i zamykają za pomoca kluczyka lub pilota alarmu a klapka wlewu paliwa po podniesieniu dźwigni w podłodze przy fotelu kierowcy ani drgnie. Dźwignia sprężynuje normalnie więc nie wiem co robić. Help. :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Wiem, że to banalne ale -> może gdzieś dostała się woda i zmarzło ?? Ew. poprość kogoś, żeby trzymał dźwignię podciągniętą a samo spróbuj delikatnie poruszać klapką i zobaczyć czy opór występuje tylko w jednym miejscu (zatrzask). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Dzięki. Własnie wyjaśniłem, że przyczyną był demontaż sprężynki przy zawiasie klapki ale mam pytanie czy jest jakas możliwość otworzenia klapki od wewnątrz (jakiś tryb awaryjny) np. z bagaznika? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 mozna to otworzyc w dwie osoby, jedna musi trzymac dźwignie przy fotelu w pozycji otwartej, druga musi delikatnie czyms podwazyc klapke (tak jak bys chial ja zlapac od wewn czyms) jak juz otworzysz to mozesz na szybko przykrecic sobie sprezynke (jaka kolwiek mala) do ktorejs ze srubek ktore przytrzymuja plastikowa obudowe wlewu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Dzieki. Tak to jest jak sie nie ma dobrej instrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Dzieki. Tak to jest jak sie nie ma dobrej instrukcji. udalo sie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Problem rozwiązany. Otwarte i można tankować. Jeszcze raz dzięki. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redzi84 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Mam taki sam problem tyle, że u mnie jest blaszka odpowiadająca za odepchcięcie klapki po zwolnieniu zatrzasku. Ma ktoś pomysł na rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Trzeba delikatnie wygiąć blaszkę aby zwiększyć jej siłę sprężynowania. Robiłem to osobiście. Można ewentualnie spróbować zastosować jakąś podkładkę pod śrubę przykręcającą blaszkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redzi84 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Dzięki wielkie już działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi