szymu Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 jak się prawidłowo powinno upgrade'ować przewody? należy wszystkie cztery jednocześnie czy sam przód da też dobry efekt? pytam bo różnie ludzie robią i nie wiem czy zmiana tylnych przewodów na stal (seryjny tłoczek gt98) będzie niosła za sobą jakąś wymierną korzyść czy będzie tylko dla lansu słucham waszych opinii... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 zdecydowanie komplet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Wymieniłem wszystkie cztery i inaczej sobie nie wyobrażam. Kiedyś p. Lech Wójcik powiedział mi, że tył to nawet ważniejszy od przodu :wink: Wziąłem to sobie do serca, bo jak gdzieś wyczytałem : "...z mądrym to i warto pogadać..." G. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gracowy Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 a można jakies wytłumaczenie logiczne dlaczego tylko komplet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 a można jakies wytłumaczenie logiczne dlaczego tylko komplet ? Bo hamulce są zapięte krzyżowo, czyli na jednym obwodzie jest lewy przód z prawym tyłem a na drugim prawy przód z lewym tyłem. Zmieniając tylko przednie przewody na stalowe dalej będą nam się odkształcać pod wpływem ciśnienia przewody z tyłu auta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szymu Posted February 20, 2008 Author Share Posted February 20, 2008 a można jakies wytłumaczenie logiczne dlaczego tylko komplet ? Bo hamulce są zapięte krzyżowo, czyli na jednym obwodzie jest lewy przód z prawym tyłem a na drugim prawy przód z lewym tyłem. Zmieniając tylko przednie przewody na stalowe dalej będą nam się odkształcać pod wpływem ciśnienia przewody z tyłu auta. o takie wytłumacznie mi chodziło, dzięki - zakładam cztery Link to comment Share on other sites More sharing options...
JED Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 aflinta napisał/a:Gracowy napisał/a: a można jakies wytłumaczenie logiczne dlaczego tylko komplet ? Bo hamulce są zapięte krzyżowo, czyli na jednym obwodzie jest lewy przód z prawym tyłem a na drugim prawy przód z lewym tyłem. Zmieniając tylko przednie przewody na stalowe dalej będą nam się odkształcać pod wpływem ciśnienia przewody z tyłu auta. o takie wytłumacznie mi chodziło, dzięki - zakładam cztery "...z mądrym to i warto pogadać..." :lick: :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
lewap Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Też sie przymierzam do wymiany na stalowe, czy ma znaczenie jakiej firmy są przewody, polecacie jakąś firme szczególnie :?: , Znalazłem Goodridge, kupować, czy brac coś innego :neutral: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 np ja i mati mamy angielski komplet black diamond'a. komplet w jc ok. 250zl Link to comment Share on other sites More sharing options...
szymu Posted February 20, 2008 Author Share Posted February 20, 2008 np ja i mati mamy angielski komplet black diamond'a. komplet w jc ok. 250zl tak ale podobno nie do dostania, faktycznie dzwoniłem tam i ciągle ich nie ma :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 np ja i mati mamy angielski komplet black diamond'a. komplet w jc ok. 250zl Też mam black diamonda. Ale cena 250 PLN wydaje mi się trochę nierealna. Ja brałem od carfita i było "ciut" drożej. To był niestety ostatni komplet. szymu, skontaktuj się z carfitem, może była jakaś nowa dostawa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szymu Posted February 21, 2008 Author Share Posted February 21, 2008 np ja i mati mamy angielski komplet black diamond'a. komplet w jc ok. 250zl Też mam black diamonda. Ale cena 250 PLN wydaje mi się trochę nierealna. Ja brałem od carfita i było "ciut" drożej. To był niestety ostatni komplet. szymu, skontaktuj się z carfitem, może była jakaś nowa dostawa. dzięx ale przewody goodridge już na mnie czekają sam wiesz gdzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 np ja i mati mamy angielski komplet black diamond'a. komplet w jc ok. 250zl Też mam te przewody ale kupiłem w UK Link to comment Share on other sites More sharing options...
rauf Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 Jest taniej niż goodridge, bo za naklejkę doliczają. Równie fachowe i pół sportu na tym jeździ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aero9000 Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 np ja i mati mamy angielski komplet black diamond'a. komplet w jc ok. 250zl dzwoniłem dzisiaj do jc i mają jedynie przewody na przód (tyłu nie ma) w cenie 301 zł i podobno nie sprowadzali Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 ja kupowalem juz jakis czas temu, moglo sie pozmieniac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 czy ktos mial do czynienia z przewodami Earl's Hyperfirm :?: [ Dodano: Pią Kwi 11, 2008 8:37 am ] czy do GT MY'99-00 i do starszych rocznikow Imprez Turbo pasujuja identyczne przewody hamulcowe, czy tez jest jakas roznica :?: bo znajduje, ze ten sam zestaw jest przeznaczony do '93-00, np. w przypadku przewodow Goodridge :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 Do wszystkich są takie same. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 Do wszystkich Turbo wg. opisow sa takie same, z wyjatkiem P1, ktore sa podobno nieco dluzsze z przodu. Nie wiem niestety dlaczego - a tym samym zasuneli mi pewna zagwozdke w przypadku TypeR, ktore niby jest dosc podobne do P1 w wielu czesciach. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 P1 to jest Sti ver.5 tylko z dołożonym ABSem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now