Skocz do zawartości

teraz 20psi zamiast 8....


coolph0ne

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mial ktos taki problem ze 20psi wskakuje na standardowym gt?

Streszczenie: kupuilem auto, jezdzilo slabo, zalozylem zegar turbo, wyszlo 8psi, szukalem, znalazlem zaslepione cisnienie z kolektora do DV, naprawilem(udroznilem), teraz pompuje 20psi (wiecej sie balem i odstawilem auto do jutra bo mi czasu braklo).

 

Wydaje sie ze wszytskie przewody cisnieniowe sa szczelne i drozne, restryktor w wezyku z turbiny do wastgate actuator jest.

Moje podejrzenie jest wlasnie na ten kawalek podcisnienia miedzy wyjciem z turbiny a wastgate actuatorem. Na test podpialem tutaj wskaznik doladowania i nie reaguje - tzn jak odejmuje noge z gazu po doladowaniu to drgnie na ulamek sekundy tak do 5psi co sie wydaje dla mnie niedobrym dzialaniem bo przeciez to cisnienie co poruszy WG musi sie gdzies pojawic a jego tu nie ma. Jutro sprawdze droznosc przewodow i bede zglebial temat. A moze tak ma byc ze nie pojawia sie tutaj cisnienie - jak ktos wie prosze napisac nie bede musial sie wpinac w wrx zeby sprawdzic.

Czy jest ew. jakis sprawdzony sposob na regulacje ramienia od wastgate actuatora ? Bede sie staral tego uniknac. Kabel tactrix posiadam i w logach wychodzi cisnienie rownie wysokie jak na wskazniku.

Na co powineinem zwrocic uwage?

 

Pozdrawiam,

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...