Skocz do zawartości

impreza gt - cisnienie doladowania 8psi


coolph0ne

Rekomendowane odpowiedzi

ten niedaleko cewki co wychodzi pionowo do gory i leci w kierunku prawego blotnika (tam gdzie te zaworki sa do turbo)? Bo jesli to ten to zaslepialem go (nie odpinalem tylko zaslepilem bo wskaznik mam tu podpiety) na test i niestety ciagle mialem 8psi tylko.

 

Jeszcze taki maly wezyk wychodzi z wyjscia turbiny do wastegata przez trojnik (w wezyku jest zwezka jakas) moze tutaj cos nalezy zaslepic zeby sprawdzic?

 

Jest gdzies instrukcja jka ustawic wastegate?

 

Pozdrwiam,

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz to zrobie :)

dam znac. bede uwazal na cisnienie... oby bylo na co :)

 

A czy jest taka opcja ze wydech jest tak zapchany ze juz wiecej nie daje rady?

W tym tygodniu chyba bede kupowal rury i konstruwal cos prawie przelotowego.

 

Za jakas chwile napisze jak z tym wastegate poszlo.

 

PS Mam jeszce jedno pytanie. Czy ktos mi powie jak sprawdzic oznaczenia turbiny bez wyciagania? Probuje podejrzec lustereczkiem i latarka ale nie moge nic dopatrzec, moze jakies zdjecie gdzies jest zeby bylo pokazane gdzie dokladnie sie doczytywac oznaczen.

 

Pozdrawiam,

 

Adam

 

WRX tuned/maped

GT Kombi stock/...underboost

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jest taka opcja ze wydech jest tak zapchany ze juz wiecej nie daje rady?

 

Stary, zdecydowanie nie, chyba zeby Ci ktos znienacka wlal w wydech wiadro cementu... :wink:

Ja przynajmniej jeszcze tak zapchanego wydechu nie widzialem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to odpialem wastegata zupelnie (wezyki od jego sterowania) i ciagle 8psi. wyglada tak jakby turbo nie dawalo rady wiecej napompowac...

Jutro zobacze jeszce czy aby napewno sie rusza WG w turbinie o chcialem go ruszyc reka i nie dalem rady - porownam sobie z wrx gdzie jest wszytsko ok.

Jak dobrze mysle to jesli sie okaze ze WG sie rusza to znaczy ze do sprawdzenia zostanie mi tylko uklad wydechowy i jesli to nie pomoze to zmiana/regeneracja turbiny? Dobrze kombinuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnosnie patzrenia na parametry pokazywane przez komputer to nie za bardzo jestem chyba w stanie zovbaczyc cos samemu bo to gt jest i moj kablelek openport tactrix nie bedzie z tym dzialal raczej.

 

jutro jak pisalem bede porownywal sily potzrebne do ruszenia WG w tym 8psi GT i 18psi WRX.

 

Dzieki za pomoc i pozdrawiam,

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to problem z 8psi bral sie z zaworu DV ktory to nie mial podpietego wezyka "z gory membrany" i otwieral sie jak turbo ladowalo 8psi. Teraz podpialem ten wezyk (z koletora ssacego) i jest DV dobrze, to znaczy laduje turbo. I tu pojawia sie problem...

Teraz na chwile dodam gazu i wskakuje mi 20psi co sie wydaje juz niebezpieczna wartoscia dla mnie...

Na wyjsciu z turbiny jest wezyk podpiety do trojnika (z mosiezna tulejka wewnatrz) - tu sie pojawia male pytanie czy w tym miejscu podpinajac wskaznik cisnienia powinno pokazywac cos czy nie?

 

EcuExplorer faktycznie dziala z gt jesli chodzi o logi przynajmniej :) - dzieki Azrael i jako.

Pokazuje takie cisnienie jak na zegarze czyli loguje cisnienia ponad 18psi przy 3/4gazu przy 5000rpm.

 

Teraz zrozpoczynam watek 20psi w technicznym, zobaczymy co tam jeszcze ktos namieszal w tym aucie.... Mysle ze w tym tygoniu dojde do ladu ze sterowaniem turbina...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, kompurt cos tam robi bo sie zmienia WGDC ale nie widze jakos reakcji na te zmiany i nie wiem czy nie sa za male.

np przy 14psi wgdc jest na poziomie 30%.

ogolnie nie moge zaobserwowac powiazania miedzy zmianami wgdc a isnieniem poza tym ze jak jest podcisnienie to wgdc 0%.

na co zwrocic szczegolnie uwage?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, kompurt cos tam robi bo sie zmienia WGDC ale nie widze jakos reakcji na te zmiany i nie wiem czy nie sa za male.

np przy 14psi wgdc jest na poziomie 30%.

ogolnie nie moge zaobserwowac powiazania miedzy zmianami wgdc a isnieniem poza tym ze jak jest podcisnienie to wgdc 0%.

na co zwrocic szczegolnie uwage?

 

Działanie WGDC jest głównie uzależnione od sygnału otwaria przepustnicy i obrotów silnika. Sprawdź jakie jest napięcie na sygnałowym przepustnicy bo 30% otwarcia westegate to mało, przynajmniej w zakresie obrotów 3500-5500 i klepce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie zaleznosc od obrotow i tps to jedyne zaleznosci jakie zauwazylem. wydaje mi sie ze napiecie na tps zminia sie prawidlowo. teraz nie mam pomiarow przy sobie ale pozniej troche wrzuce kawalek z logow.

 

[ Dodano: Wto Lut 19, 2008 12:57 pm ]

oto fragment logów gdzie boost dochodzi do 17psi (seryjne gt 99rok).

Co o tym sadzisz? Dodam ze napiecie z gazu nie bylo wieksze bo nie dodawalem wiecej gazu - tak i tak rosnie bez ograniczen.

 

RPM TP (V) P.S.I. WGDC

2562 0.440 -10.882 0.00

2495 0.600 -10.882 43.92

2592 0.840 -8.125 62.75

2537 0.900 -5.659 86.67

2586 0.920 -4.788 86.67

2639 1.040 -4.498 86.67

2693 1.240 -2.322 80.00

2785 1.480 -0.290 80.00

2891 1.700 1.886 73.73

3027 1.940 3.482 73.73

3201 2.100 6.239 73.73

3391 2.140 9.286 73.73

3609 2.120 12.624 73.73

3846 2.120 15.961 72.94

4171 2.140 17.122 58.82

4409 2.220 17.702 38.43

4621 2.380 14.365 17.65

4842 3.900 7.400 48.24

5017 3.980 7.110 67.06

5319 3.220 13.639 76.86

5511 2.780 15.525 74.90

5703 2.780 15.235 63.14

 

[ Dodano: Wto Lut 19, 2008 6:48 pm ]

dobra chyba doszedlem co jest.

wywalilem wezyk ze zwezka/dlawikiem w srodku, zalozylem zwykly i ladowalo 8psi czyli tyle co WG powinien byc ustawiony. Teraz zrobilem nowy dlawik - opaske na wezyk i wyregulowalem na 16psi. Mysle ze jutro sie pobawie wyreguluje na 14psi i koniec walki chyba.

Jeszcze rozmontuje WGacctuator i posmaruje co trzeba bo moze cos przyrdzewialo w nim - mieliscie taki problem?

Ogolnie to chyba jest ok bo moge ograniczyc cisnienie tym wezykiem i wszytsko niby dziala.

 

POzdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...