Skocz do zawartości

Impreza RWD z silnikiem RB25


mati

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 miesiące temu...

Dopiero znalazłem ten topic :cool:

Dopiero co złożyłem swoje szataNismo do kupy, wiec jestem na bieżąco z najnowszymi trendami w drifcie :wink: Czemu mowa o wlasnie 25RB? Jak iść na całość to lepiej kultowy RB26 DETT (w razie czego znam goscia ktory ma dawce na sprzedaż :smile: ), jak sie nie bedzie miescil to przerobic na pojedyncze turbo. Najłatwiej byłoby na zwykłym RB20DET - bardzo duza dostepnosc części i spore doswiadczenie lokalnych tunerów + łatwość osiągnięcia 400-500hp.

Natomiast najnowszy trend to wsadzanie V8 LS1 (np. z corvetty), wolnossący, w miare lekki silnik z zapsem mocy i niebotycznym momentem w calym zakresie obrotow - idealny do driftu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jako ze dążę do tego by mieć jedno auto na codzień i do zabawy. Mam w planie sprzedać Imprezę oraz e30 i kupić e39 540i+gaz. Myślałem też o GTku, ale spalanie trochę zaduże. Turbo+Gaz to mi sie jakoś nie widzi, ale przedchwilą przeczytałem temat LPG i niby nie koniecznie jest to śmierć dla samochodu, a nawet na forum mamy specjalistę od Subaru Turbo-Gaz. Wiec jeszcze raz biorę GTeka pod uwagę.

 

Czy jest jakiś kit który dał by możliwość przełączania miedzy 4x4/RWD :?: albo chociaż coś co łatwo można samemu na kanale w krótkim czasie włożyć wyjąć by zmienić napęd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakiś kit który dał by możliwość przełączania miedzy 4x4/RWD :?: albo chociaż coś co łatwo można samemu na kanale w krótkim czasie włożyć wyjąć by zmienić napęd.

Są gotowe kity zmieniające na rwd albo 80 tył 20 przód czy jakoś tak, jednak subaru to nie jeep w którym możesz zmieniać dowolnie ;)

 

[ Dodano: Pon Paź 19, 2009 8:06 am ]

Możesz też na tył założyć szmaty, a na przód dobre opony. Ale nie wiadomo jak długo napęd będzie z tego zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

fajnego swapa wykonali chłopaki w VTG ostatnio AE86 z motorownia z evki

 

Ja kiedyś pogodzę wszystkich i zbuduję auto idealne do upalania - napędy z sti i motor z osprzętem z evki. Będzie z 380km mocna skrzynia i nic sie nie bedzie ukręcać, nie bedzie wywalania uszczelek, pękających tłoków :lol: Np taka Murtaya w takim specu :mrgreen:

 

do konwersji skrzyni subarowksiej na RWD jest specjalna tuleja która zastępuje wisco, ze znajomym mieliśmy plan na zrobienie imprezy ssaka do driftu z motorownia svx lub tribecki i konwersja rwd, ale po policzeniu kosztów zaczęliśmy budowa sierre - części tak tanie że czasem się dziwie czy to w pln na pewno podają :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio

 

no juz kawał czasu minął. Generalnie w Polce ostatnio dużo unikalnych aut powstało.

do konwersji skrzyni subarowksiej na RWD jest specjalna tuleja

 

wiem, MRT. Mnie jednak bardziej interesuje swap niż przeróbki.

 

zaczęliśmy budowa sierre - części tak tanie że czasem się dziwie czy to w pln na pewno podają :mrgreen:

 

w 3mieście buduje się taka szybka sciera 300+

Z tego co pamiętam to przy wymianie wszystkiego koszty jednak sie tworzyły :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...