eddie_gt4 Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Zastanawia mnie czy intercooler daje tam radę :roll: przeciez IC ma spec. nawiew... poza tym, patrzac na wyniki z dyno, wyglada, ze daje rade jak najbardziej :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 patrzac na wyniki z dyno, wyglada, ze daje rade jak najbardziej Pomiar na hamowni z nawiewem to jedno, dłuższa jazda na drodze to drugie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Chlopak pisze ze ma ten samochod od kilku lat. Wspomina ze chlodzenie bylo jego najwiekszym klopotem, ale sobie z tym poradzil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Ten Garbus jest mistrzem. Jedyne co mnie zastanawia to 380 koni z VF23, kiedy mi udalo się osiągnąć ok. 330. Wiem że on ma 2,5L ale to i tak spora różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Jeszcze bym zrozumial wywalenie polosiek, zeby miec RWD To wystarczy polosie wywalić zeby był RWD i cała moc idzie na tył ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Taczdis Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Dopiero znalazłem ten topic :cool: Dopiero co złożyłem swoje szataNismo do kupy, wiec jestem na bieżąco z najnowszymi trendami w drifcie :wink: Czemu mowa o wlasnie 25RB? Jak iść na całość to lepiej kultowy RB26 DETT (w razie czego znam goscia ktory ma dawce na sprzedaż :smile: ), jak sie nie bedzie miescil to przerobic na pojedyncze turbo. Najłatwiej byłoby na zwykłym RB20DET - bardzo duza dostepnosc części i spore doswiadczenie lokalnych tunerów + łatwość osiągnięcia 400-500hp. Natomiast najnowszy trend to wsadzanie V8 LS1 (np. z corvetty), wolnossący, w miare lekki silnik z zapsem mocy i niebotycznym momentem w calym zakresie obrotow - idealny do driftu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Jako ze dążę do tego by mieć jedno auto na codzień i do zabawy. Mam w planie sprzedać Imprezę oraz e30 i kupić e39 540i+gaz. Myślałem też o GTku, ale spalanie trochę zaduże. Turbo+Gaz to mi sie jakoś nie widzi, ale przedchwilą przeczytałem temat LPG i niby nie koniecznie jest to śmierć dla samochodu, a nawet na forum mamy specjalistę od Subaru Turbo-Gaz. Wiec jeszcze raz biorę GTeka pod uwagę. Czy jest jakiś kit który dał by możliwość przełączania miedzy 4x4/RWD :?: albo chociaż coś co łatwo można samemu na kanale w krótkim czasie włożyć wyjąć by zmienić napęd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Czy jest jakiś kit który dał by możliwość przełączania miedzy 4x4/RWD :?: albo chociaż coś co łatwo można samemu na kanale w krótkim czasie włożyć wyjąć by zmienić napęd. Są gotowe kity zmieniające na rwd albo 80 tył 20 przód czy jakoś tak, jednak subaru to nie jeep w którym możesz zmieniać dowolnie [ Dodano: Pon Paź 19, 2009 8:06 am ] Możesz też na tył założyć szmaty, a na przód dobre opony. Ale nie wiadomo jak długo napęd będzie z tego zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 czy ktoś słyszał o GC8 z 1JZ albo SR20det? Jeśli tak to bardzo proszę o linki, zdjęcia, opisy... Z chęcią poczytam również o innych swapach (kompletnych ze skrzynią) wykonanych w klasycznych imprezach :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 fajnego swapa wykonali chłopaki w VTG ostatnio AE86 z motorownia z evki Ja kiedyś pogodzę wszystkich i zbuduję auto idealne do upalania - napędy z sti i motor z osprzętem z evki. Będzie z 380km mocna skrzynia i nic sie nie bedzie ukręcać, nie bedzie wywalania uszczelek, pękających tłoków Np taka Murtaya w takim specu do konwersji skrzyni subarowksiej na RWD jest specjalna tuleja która zastępuje wisco, ze znajomym mieliśmy plan na zrobienie imprezy ssaka do driftu z motorownia svx lub tribecki i konwersja rwd, ale po policzeniu kosztów zaczęliśmy budowa sierre - części tak tanie że czasem się dziwie czy to w pln na pewno podają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 ostatnio no juz kawał czasu minął. Generalnie w Polce ostatnio dużo unikalnych aut powstało. do konwersji skrzyni subarowksiej na RWD jest specjalna tuleja wiem, MRT. Mnie jednak bardziej interesuje swap niż przeróbki. zaczęliśmy budowa sierre - części tak tanie że czasem się dziwie czy to w pln na pewno podają w 3mieście buduje się taka szybka sciera 300+ Z tego co pamiętam to przy wymianie wszystkiego koszty jednak sie tworzyły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 szociu a z czego bude wezmiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Np taka Murtaya Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się