Jump to content

Recommended Posts

A odnośnie KJS-u, mam zajefajny film, jak kolo Mini zamiata wokół pachołków. Jak ktoś chce i przyjmie 2,5 Mb, to wyślą emilem.

 

 

 

Mini musi być mordercze w KJS - wrzuć na emalię ;-)

Link to post
Share on other sites
np. spadanie od przełęczy w dół do Rosciszowa na odcieciu (5 bieg).

 

 

Ale mam nadzieję że nie N-4 na seryjnych przełożeniach???? Tyle to nikt w rajdach nie jeździ....

Link to post
Share on other sites
np. spadanie od przełęczy w dół do Rosciszowa na odcieciu (5 bieg).

No bez przesady, chyba że skrznia byłaby 7-biegowa...:P

Może wurc dałby radę do odcięcia na najwyższym biegu, ale raczej nic poza nim....

Jedyne dłuższe proste są zaraz za przełęczą (jadąc w tę stronę), ale też nie za długie, a potem non stop ciasne winkle albo szybkie, ale nie aż tak szybkie, łuki.

Ale faktem jest, puścić się tam chwilami w pobliżu 200 potrafi podnieść włosy na głowie... :D

Link to post
Share on other sites

Pozostaje jedynie jeszcze pytanie, co po takim rozpędzeniu się na takiej drodze, byłoby z dohamowaniem.:wink:

Ale tu oczywiście zawsze pomocną dłoń mogą wyciągnąć drzewa... :D

Link to post
Share on other sites
A czy ktos z Was, szanownych forumowiczow probowal czego powyzej kjs'ow???

 

My na Mazurach od 1999 organizujemy "Ogólnopolski Puchar Krainy Tysiąca Jezior w Wyścigach Szutrowych", od 2003 pod patronatem PZM.

Są dwa takie tory szutrowe, na których się ścigamy; jeden w Nowej Różance k. Kętrzyna (od 1999r), długość 3200m, a drugi we Frączkach pod Olsztynem (w tym roku ten tor był włączony jako część OS'u Radostowo na Kormoranie), długość 1500m. Tory są bardziej techniczne niż szybkie - średnia w Kętrzynie, to ok. 65km/h (Hołek na Imprezie jak na razie ma rekord), a na prostych tak pod 140km/h, ale za to jest widowiskowo - według statystyk, naszego klubu, w Kętrzynie mieliśmy już 25 dachowań :lol: :!: . Wszystko jak najbardziej bezpiecznie - ani razu pomoc ratowników czy też karetki nie była potrzebna. Ideą zawodów było, żeby amatorzy mogli startować razem z zawodowcami. Niestety od 2004r., żeby wystartować trzeba mieć licencję. Ale dla fanu można wystartować w klasie "amator" :)

Ostatnio we Frączkaqch "zdachowałem" Golfstroma - na szczęście kosmetycznie :lol:

pzdr

 

PS Samochód musi być odpowiednio przygotowany, ale klatka, pasy, kubły itp. nie muszą być holo..hogo...homo...genizowane :wink:

Link to post
Share on other sites
A czy ktos z Was, szanownych forumowiczow probowal czego powyzej kjs'ow???

 

My na Mazurach od 1999 organizujemy "Ogólnopolski Puchar Krainy Tysiąca Jezior w Wyścigach Szutrowych", od 2003 pod patronatem PZM.

Są dwa takie tory szutrowe, na których się ścigamy; jeden w Nowej Różance k. Kętrzyna (od 1999r), długość 3200m, a drugi we Frączkach pod Olsztynem (w tym roku ten tor był włączony jako część OS'u Radostowo na Kormoranie), długość 1500m. Tory są bardziej techniczne niż szybkie - średnia w Kętrzynie, to ok. 65km/h (Hołek na Imprezie jak na razie ma rekord), a na prostych tak pod 140km/h, ale za to jest widowiskowo - według statystyk, naszego klubu, w Kętrzynie mieliśmy już 25 dachowań :lol: :!: . Wszystko jak najbardziej bezpiecznie - ani razu pomoc ratowników czy też karetki nie była potrzebna. Ideą zawodów było, żeby amatorzy mogli startować razem z zawodowcami. Niestety od 2004r., żeby wystartować trzeba mieć licencję. Ale dla fanu można wystartować w klasie "amator" :)

Ostatnio we Frączkaqch "zdachowałem" Golfstroma - na szczęście kosmetycznie :lol:

pzdr

 

PS Samochód musi być odpowiednio przygotowany, ale klatka, pasy, kubły itp. nie muszą być holo..hogo...homo...genizowane :wink:

czy mozesz mi na pw napisac cos wiecej na temat tych dwoch tras, jako ze coraz czesciej ze znajomymi wynajmujemy tor do jazdy, jestem zainteresowany rowniez czy mozna ktorys z tych torow wynajac prywatnie??
Link to post
Share on other sites

NO YAHA! Zastanawiałem się nad GSMP, koszt jest niższy niż w rajdach, a zabawa pierwsza klasa.

 

Zabawa pierwsza klasa, tylko trochę za krótka.

 

quote="Azrael"]

np. spadanie od przełęczy w dół do Rosciszowa na odcieciu (5 bieg).

 

 

Ale mam nadzieję że nie N-4 na seryjnych przełożeniach???? Tyle to nikt w rajdach nie jeździ....

 

To chyba chodziło o Seje i Cienkie;) Podobno tam odcinają.

Link to post
Share on other sites
np. spadanie od przełęczy w dół do Rosciszowa na odcieciu (5 bieg).

 

 

Ale mam nadzieję że nie N-4 na seryjnych przełożeniach???? Tyle to nikt w rajdach nie jeździ....

 

NIe, nie. Na sezon w N4 to trzeba jeszcze poczekac:)) W slabszym A grupowym kadecie na skrzyni skroconej na glownym przelozeniu (ok 190km/h). Nie pamietam czy ta skrzynia to f12 czy tez f14, ale dopytam drivera jesli kogos to bedzie interesowac. W N-ce takie skrzynie zazwyczaj nie sa zazwyczaj homologowane:((

Link to post
Share on other sites
A czy ktos z Was, szanownych forumowiczow probowal czego powyzej kjs'ow???

 

My na Mazurach od 1999 organizujemy "Ogólnopolski Puchar Krainy Tysiąca Jezior w Wyścigach Szutrowych", od 2003 pod patronatem PZM.

Są dwa takie tory szutrowe, na których się ścigamy; jeden w Nowej Różance k. Kętrzyna (od 1999r), długość 3200m, a drugi we Frączkach pod Olsztynem (w tym roku ten tor był włączony jako część OS'u Radostowo na Kormoranie), długość 1500m. Tory są bardziej techniczne niż szybkie - średnia w Kętrzynie, to ok. 65km/h (Hołek na Imprezie jak na razie ma rekord), a na prostych tak pod 140km/h, ale za to jest widowiskowo - według statystyk, naszego klubu, w Kętrzynie mieliśmy już 25 dachowań :lol: :!: . Wszystko jak najbardziej bezpiecznie - ani razu pomoc ratowników czy też karetki nie była potrzebna. Ideą zawodów było, żeby amatorzy mogli startować razem z zawodowcami. Niestety od 2004r., żeby wystartować trzeba mieć licencję. Ale dla fanu można wystartować w klasie "amator" :)

Ostatnio we Frączkaqch "zdachowałem" Golfstroma - na szczęście kosmetycznie :lol:

pzdr

 

PS Samochód musi być odpowiednio przygotowany, ale klatka, pasy, kubły itp. nie muszą być holo..hogo...homo...genizowane :wink:

czy mozesz mi na pw napisac cos wiecej na temat tych dwoch tras, jako ze coraz czesciej ze znajomymi wynajmujemy tor do jazdy, jestem zainteresowany rowniez czy mozna ktorys z tych torow wynajac prywatnie??

 

 

Tam jest wypas!!! Jechalem dwa rajdy "mazurskie szutry" REWELACJA:))

Link to post
Share on other sites
A czy ktos z Was, szanownych forumowiczow probowal czego powyzej kjs'ow??? )

 

ja na prawym

zaliczylam kilka PZM'otow i MP i mam nadzieje ze to nie koniec.. :wink:

Link to post
Share on other sites

Na większości polskich rajdów, włączając w to także PPZM w aucie z krótką skrzynią jeździ się na odcięciu na piątce. Mało który samochód ma przełożenie powyżej 200km/h, zazwyczaj jest to 170-180, a tyle osiąga się na wielu prostych, a czasami nawet na łukach :-)

Link to post
Share on other sites

Tam jest wypas!!! Jechalem dwa rajdy "mazurskie szutry" REWELACJA:))

 

Dzięki qbana :)

Na drugich "mazurskich szutrach" byłem szefem zabezpieczenia.

No, to były czasy... 18,4 km oesowych (x4 przejazdy) i wszystkie przygotowane sztucznie - przez cały miesiąc wyrówniarka robiła OS'y. To był chyba pierwszy taki rajd w Polsce. Z jednego miejsca można było spokojnie ( i bezpiecznie :!: ) obejrzeć co najmniej 1/3 OS'u. Niestety w tamtym roku Agencja Rynku Rolnego sprzedała jeden z "naszych" odcinków i teraz rośnie tam rzepak :?. Ale najgorsze, że główny sponsor się wycofał i nasze wielkie plany padły (PPZM, RSMP, RSME, RSMŚ, Indy, Paryż-Dakar, itp. itd) :cry:

W związku z tym, na razie bawimy się w wyścigi :)

pzdr

Link to post
Share on other sites

Napisz cos, gdzie mozna sie o tych wiscigach czegos dowiedziec (jakas stronka), kiedy sa itd. Koncze budowe H-grupowego potworka wiec moze dokupie szutrowy zawias, bo zakochalem sie w szutrach. I nie wiedzialem, ze macie drugi tor. Myslalem, ze tylko ten, na ktorym byly rozgrywane obydwa "mazurskie szutry". Za to fachowy jest od wokol lotniska. Pelen szacunek. A przy organizacji nastepnego rajdu nie braliscie pod uwage puszczenia os'ow z pierwszych mazurskich szutrow?? Zwlaszcza pierwszy, zaczynajacy sie na asfalcie byl cudowny.

Link to post
Share on other sites
Napisz cos, gdzie mozna sie o tych wiscigach czegos dowiedziec (jakas stronka), kiedy sa itd.

 

Link do regulaminu na 2004:

http://www.autoklubketrzyn.republika.pl/regulamin.htm

Strona niestety dawno nie aktualizowana :(

 

Podczas przygotowań do "drugich" szutrów myśleliśmy o odcinkach z poprzedniego roku, ale chieliśmy zrobić zawody pod kibiców, żeby mogli zobaczyć jak najwięcej. No i o wiele łatwiej jest coś takiego zabezpieczyć. A poza tym na tym odcinku, o którym piszesz, rajdowcy przestraszyli jakieś ptaszka (sokół, jastrząb, czy jakiś tam orzeł) :shock: i pani od ochrony przyrody z Olsztyna przez dwa lata nie dawała nam spokoju. Wiecie jak u nas jest z "zielonymi" podczas rajdów :wink:

pzdr

Link to post
Share on other sites

Ptaszek sie zląkł pierdzących pojazdów??? Slyszalem, ze byly problemy z zielonymi. Ale tamten os to bylo mistrzostwo swiata. Gorzej z trzecim, bo mi sie autko zakopalo w piasku i cala przewage szlag trafil:((

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...