wrx33 Opublikowano 14 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2004 A odnośnie KJS-u, mam zajefajny film, jak kolo Mini zamiata wokół pachołków. Jak ktoś chce i przyjmie 2,5 Mb, to wyślą emilem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2004 A odnośnie KJS-u, mam zajefajny film, jak kolo Mini zamiata wokół pachołków. Jak ktoś chce i przyjmie 2,5 Mb, to wyślą emilem. Mini musi być mordercze w KJS - wrzuć na emalię ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2004 np. spadanie od przełęczy w dół do Rosciszowa na odcieciu (5 bieg). Ale mam nadzieję że nie N-4 na seryjnych przełożeniach???? Tyle to nikt w rajdach nie jeździ.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 14 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2004 np. spadanie od przełęczy w dół do Rosciszowa na odcieciu (5 bieg). No bez przesady, chyba że skrznia byłaby 7-biegowa... Może wurc dałby radę do odcięcia na najwyższym biegu, ale raczej nic poza nim.... Jedyne dłuższe proste są zaraz za przełęczą (jadąc w tę stronę), ale też nie za długie, a potem non stop ciasne winkle albo szybkie, ale nie aż tak szybkie, łuki. Ale faktem jest, puścić się tam chwilami w pobliżu 200 potrafi podnieść włosy na głowie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2004 No bez przesady, chyba że skrznia byłaby 7-biegowa... Wiesz znam właściciela takiego Escorta w UK który marudzi że musi 7 bieg zapinac na 400 metrów ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 14 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2004 Pozostaje jedynie jeszcze pytanie, co po takim rozpędzeniu się na takiej drodze, byłoby z dohamowaniem.:wink: Ale tu oczywiście zawsze pomocną dłoń mogą wyciągnąć drzewa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2004 Wole wierzyć jednak w Willwooda, AP Racing czy innego Tar Oxa niż w drzewa ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golfstrom Opublikowano 14 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2004 A czy ktos z Was, szanownych forumowiczow probowal czego powyzej kjs'ow??? My na Mazurach od 1999 organizujemy "Ogólnopolski Puchar Krainy Tysiąca Jezior w Wyścigach Szutrowych", od 2003 pod patronatem PZM. Są dwa takie tory szutrowe, na których się ścigamy; jeden w Nowej Różance k. Kętrzyna (od 1999r), długość 3200m, a drugi we Frączkach pod Olsztynem (w tym roku ten tor był włączony jako część OS'u Radostowo na Kormoranie), długość 1500m. Tory są bardziej techniczne niż szybkie - średnia w Kętrzynie, to ok. 65km/h (Hołek na Imprezie jak na razie ma rekord), a na prostych tak pod 140km/h, ale za to jest widowiskowo - według statystyk, naszego klubu, w Kętrzynie mieliśmy już 25 dachowań :!: . Wszystko jak najbardziej bezpiecznie - ani razu pomoc ratowników czy też karetki nie była potrzebna. Ideą zawodów było, żeby amatorzy mogli startować razem z zawodowcami. Niestety od 2004r., żeby wystartować trzeba mieć licencję. Ale dla fanu można wystartować w klasie "amator" Ostatnio we Frączkaqch "zdachowałem" Golfstroma - na szczęście kosmetycznie pzdr PS Samochód musi być odpowiednio przygotowany, ale klatka, pasy, kubły itp. nie muszą być holo..hogo...homo...genizowane :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 14 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2004 A czy ktos z Was, szanownych forumowiczow probowal czego powyzej kjs'ow??? My na Mazurach od 1999 organizujemy "Ogólnopolski Puchar Krainy Tysiąca Jezior w Wyścigach Szutrowych", od 2003 pod patronatem PZM. Są dwa takie tory szutrowe, na których się ścigamy; jeden w Nowej Różance k. Kętrzyna (od 1999r), długość 3200m, a drugi we Frączkach pod Olsztynem (w tym roku ten tor był włączony jako część OS'u Radostowo na Kormoranie), długość 1500m. Tory są bardziej techniczne niż szybkie - średnia w Kętrzynie, to ok. 65km/h (Hołek na Imprezie jak na razie ma rekord), a na prostych tak pod 140km/h, ale za to jest widowiskowo - według statystyk, naszego klubu, w Kętrzynie mieliśmy już 25 dachowań :!: . Wszystko jak najbardziej bezpiecznie - ani razu pomoc ratowników czy też karetki nie była potrzebna. Ideą zawodów było, żeby amatorzy mogli startować razem z zawodowcami. Niestety od 2004r., żeby wystartować trzeba mieć licencję. Ale dla fanu można wystartować w klasie "amator" Ostatnio we Frączkaqch "zdachowałem" Golfstroma - na szczęście kosmetycznie pzdr PS Samochód musi być odpowiednio przygotowany, ale klatka, pasy, kubły itp. nie muszą być holo..hogo...homo...genizowane :wink: czy mozesz mi na pw napisac cos wiecej na temat tych dwoch tras, jako ze coraz czesciej ze znajomymi wynajmujemy tor do jazdy, jestem zainteresowany rowniez czy mozna ktorys z tych torow wynajac prywatnie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kluzik Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 NO YAHA! Zastanawiałem się nad GSMP, koszt jest niższy niż w rajdach, a zabawa pierwsza klasa. Zabawa pierwsza klasa, tylko trochę za krótka. quote="Azrael"] np. spadanie od przełęczy w dół do Rosciszowa na odcieciu (5 bieg). Ale mam nadzieję że nie N-4 na seryjnych przełożeniach???? Tyle to nikt w rajdach nie jeździ.... To chyba chodziło o Seje i Cienkie;) Podobno tam odcinają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kluzik Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 Aha. Na stronie Automobilklubu Radomskiego (www.automobilklub.radom.pl) jest napisane, że 24 października jest jakiś KJS. A 21 listopada jest Eliminacja Okręgu Warszawskiego więc moze być ciekawie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 To chyba chodziło o Seje i Cienkie;) Podobno tam odcinają. Mój Sej chodzi jakieś 180km/h normalnie - boję się myśleć ile miałby tam z górki..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbana Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 np. spadanie od przełęczy w dół do Rosciszowa na odcieciu (5 bieg). Ale mam nadzieję że nie N-4 na seryjnych przełożeniach???? Tyle to nikt w rajdach nie jeździ.... NIe, nie. Na sezon w N4 to trzeba jeszcze poczekac:)) W slabszym A grupowym kadecie na skrzyni skroconej na glownym przelozeniu (ok 190km/h). Nie pamietam czy ta skrzynia to f12 czy tez f14, ale dopytam drivera jesli kogos to bedzie interesowac. W N-ce takie skrzynie zazwyczaj nie sa zazwyczaj homologowane:(( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbana Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 A czy ktos z Was, szanownych forumowiczow probowal czego powyzej kjs'ow??? My na Mazurach od 1999 organizujemy "Ogólnopolski Puchar Krainy Tysiąca Jezior w Wyścigach Szutrowych", od 2003 pod patronatem PZM. Są dwa takie tory szutrowe, na których się ścigamy; jeden w Nowej Różance k. Kętrzyna (od 1999r), długość 3200m, a drugi we Frączkach pod Olsztynem (w tym roku ten tor był włączony jako część OS'u Radostowo na Kormoranie), długość 1500m. Tory są bardziej techniczne niż szybkie - średnia w Kętrzynie, to ok. 65km/h (Hołek na Imprezie jak na razie ma rekord), a na prostych tak pod 140km/h, ale za to jest widowiskowo - według statystyk, naszego klubu, w Kętrzynie mieliśmy już 25 dachowań :!: . Wszystko jak najbardziej bezpiecznie - ani razu pomoc ratowników czy też karetki nie była potrzebna. Ideą zawodów było, żeby amatorzy mogli startować razem z zawodowcami. Niestety od 2004r., żeby wystartować trzeba mieć licencję. Ale dla fanu można wystartować w klasie "amator" Ostatnio we Frączkaqch "zdachowałem" Golfstroma - na szczęście kosmetycznie pzdr PS Samochód musi być odpowiednio przygotowany, ale klatka, pasy, kubły itp. nie muszą być holo..hogo...homo...genizowane :wink: czy mozesz mi na pw napisac cos wiecej na temat tych dwoch tras, jako ze coraz czesciej ze znajomymi wynajmujemy tor do jazdy, jestem zainteresowany rowniez czy mozna ktorys z tych torow wynajac prywatnie?? Tam jest wypas!!! Jechalem dwa rajdy "mazurskie szutry" REWELACJA:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moniqa Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 A czy ktos z Was, szanownych forumowiczow probowal czego powyzej kjs'ow??? ) ja na prawym zaliczylam kilka PZM'otow i MP i mam nadzieje ze to nie koniec.. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 22 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2004 Na większości polskich rajdów, włączając w to także PPZM w aucie z krótką skrzynią jeździ się na odcięciu na piątce. Mało który samochód ma przełożenie powyżej 200km/h, zazwyczaj jest to 170-180, a tyle osiąga się na wielu prostych, a czasami nawet na łukach :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golfstrom Opublikowano 23 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2004 Tam jest wypas!!! Jechalem dwa rajdy "mazurskie szutry" REWELACJA:)) Dzięki qbana Na drugich "mazurskich szutrach" byłem szefem zabezpieczenia. No, to były czasy... 18,4 km oesowych (x4 przejazdy) i wszystkie przygotowane sztucznie - przez cały miesiąc wyrówniarka robiła OS'y. To był chyba pierwszy taki rajd w Polsce. Z jednego miejsca można było spokojnie ( i bezpiecznie :!: ) obejrzeć co najmniej 1/3 OS'u. Niestety w tamtym roku Agencja Rynku Rolnego sprzedała jeden z "naszych" odcinków i teraz rośnie tam rzepak :?. Ale najgorsze, że główny sponsor się wycofał i nasze wielkie plany padły (PPZM, RSMP, RSME, RSMŚ, Indy, Paryż-Dakar, itp. itd) W związku z tym, na razie bawimy się w wyścigi pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbana Opublikowano 25 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2004 Napisz cos, gdzie mozna sie o tych wiscigach czegos dowiedziec (jakas stronka), kiedy sa itd. Koncze budowe H-grupowego potworka wiec moze dokupie szutrowy zawias, bo zakochalem sie w szutrach. I nie wiedzialem, ze macie drugi tor. Myslalem, ze tylko ten, na ktorym byly rozgrywane obydwa "mazurskie szutry". Za to fachowy jest od wokol lotniska. Pelen szacunek. A przy organizacji nastepnego rajdu nie braliscie pod uwage puszczenia os'ow z pierwszych mazurskich szutrow?? Zwlaszcza pierwszy, zaczynajacy sie na asfalcie byl cudowny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golfstrom Opublikowano 25 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2004 Napisz cos, gdzie mozna sie o tych wiscigach czegos dowiedziec (jakas stronka), kiedy sa itd. Link do regulaminu na 2004: http://www.autoklubketrzyn.republika.pl/regulamin.htm Strona niestety dawno nie aktualizowana Podczas przygotowań do "drugich" szutrów myśleliśmy o odcinkach z poprzedniego roku, ale chieliśmy zrobić zawody pod kibiców, żeby mogli zobaczyć jak najwięcej. No i o wiele łatwiej jest coś takiego zabezpieczyć. A poza tym na tym odcinku, o którym piszesz, rajdowcy przestraszyli jakieś ptaszka (sokół, jastrząb, czy jakiś tam orzeł) :shock: i pani od ochrony przyrody z Olsztyna przez dwa lata nie dawała nam spokoju. Wiecie jak u nas jest z "zielonymi" podczas rajdów :wink: pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbana Opublikowano 26 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 Ptaszek sie zląkł pierdzących pojazdów??? Slyszalem, ze byly problemy z zielonymi. Ale tamten os to bylo mistrzostwo swiata. Gorzej z trzecim, bo mi sie autko zakopalo w piasku i cala przewage szlag trafil:(( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się