freQu Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 1. Czy w Imprezie GL 2.0 sport 4x4 `96 rozrząd jest kolizyjny ? 2. Pasek czy łańcuch ? 3. Przybliżony koszt wymiany rozrządu (mam na myśli części)? Z góry dziękuje za odpowiedź. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 1. u mnie jest 2. pasek 3. zależy co będziesz chciał wymieniać. Sam pasek czy wszystko łącznie z pompą . Ale ok. 1tys Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Nie odstawiajmy druciarstwa, jak już robiony jest rozrząd to trzeba zrobić to porządnie - pasek, rolki, napinacz, pompa wody. Cenę najprościej ustalić dzwoniąc do ASO w którym planuje się owej operacji wykonać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
freQu Posted March 25, 2008 Author Share Posted March 25, 2008 Całość mam na myśli, nie zamierzam odstawiać auta do ASO i wymieniać na raty, bo żadna przyjemność po miesiącu mieć silnik w rozsypce przez np. pompę której nie wymieniłem. Dzięki za Info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Całość mam na myśli, nie zamierzam odstawiać auta do ASO i wymieniać na raty, bo żadna przyjemność po miesiącu mieć silnik w rozsypce przez np. pompę której nie wymieniłem.Dzięki za Info Nie pękaj kolego.Duży przegląd w ASO to tyle ile 3 silniki na allegro :grin: Co innego serwisować wychuchanego STI i tylko łapać się za kieszeń a co innego leciwego acz kochanego Subaraka. PS. A co prócz jeżdżenia jest fajne w motohobby ??? - zapach warsztatu i czarne ręce od smaru :wink: Kiedyś każdy właściciel Harleya Davidsona rozkręcał go na śrubki i składał. Poznaj i swój samochód choć w minimalnej części bo niektórw rzeczy to rzeczywiście powinni robić ludzie którzy się na tym znają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JED Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Poznaj i swój samochód choć w minimalnej części bo niektórw rzeczy to rzeczywiście powinni robić ludzie którzy się na tym znają. Czyli masz na mysli - z daleka od ASO? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 ASO-nie brzmi dla mnie jak zaklęcie. Wierzę,że są solidne ASO i są takie ,że lepiej omijać. Jednego co w ASO bardzo nie lubię to to,że zostawiam auto i nie mogę patrzeć jak jest naprawiane. Bardzo sobie cenię kiedy stoję nad mechanikiem i patrzę na robotę. Po prostu przyjemnośc wliczona w cenę. Teza 1: 1) Niewykluczam,że nieautoryzowany serwis nie może być bardzo dobry. 2) Nie wykluczam,że z ASO za duży rachunek może wyjść duża pomyłka./oczywiście generalizuję , nie mam na mysli ASO Subaru ale w kilku ASO byłem/. Ot zwykłe prawa rynku. PS. Cenię sobie też , że pod konkretną naprawą na mieście podpisuje się Pan Rysio,Krzysio, Zdzisio a owszem ASO ul. X ale kto to robił i kto bierze odpowiedzialność ??? Kierownik seriwisu , który równie dobrze może być w tym czasie na urlopie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pumex1 Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Jacky X, to sa pytania do Dzialu Technicznego. Jesli nie masz konkretnego i technicznego pytania do SIP, to zapraszam z dalszymi rozwazaniami do innego dzialu. Za OT niniejszym otrzymujesz pasek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz Brzeg Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 A co ty u p.Marka w Dzierżoniowie nie byłeś , masz niedaleko i wszystkiego się dowiesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
pumex1 Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Mariusz Brzeg, nie bardzo rozumiem co Dzial Techniczny SIP ma wspolnego z p. Markiem z Dzierzoniowa? Za OT rowniez pasek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Dziękuę za pasek . Wyluzuj trochę. Pytanie do działu technicznego było : Czy przy serwisie może być ekskluzywna restauracja z pięknymi kelnerkami . Bo kiedy oddaje auto do serwisu chciałbym popijac "kaffe" nie z termosu. A dodatkowo czy mógły być zamontowany taki monitor abym mógł patrzeć co też w tym czasie dzieje się z moim autem. O ile pamiętam to chyba taki monitoring jest w ASO VW w Białymstoku ale mogę się mylić. Jakbyś pytał czy chcę drugi pasek to odpowiadam,że nie chcę.Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pumex1 Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Jacky X, skoro nie chcesz drugiego paska to uprzejmie zastosuj sie do mojej porady i w tym dziale skoncz juz swoje madrosci ludowe. A jakby nie bylo jeszcze czytelne to proponuje regulamin: 5. W dziale „Forum SIP” oraz w forach „Technicznym” i „Organizacyjnym” dopuszczalne są wyłącznie wpisy związane z tematyką wątku. Temat watku brzmi jasno : "Jaki rozrzad", a nie jaka kawa i hostessy, wiec nie mieszaj pojec. Dalsze dyskusje prosze, zeby dotyczyly zatem juz wylacznie rozrzadu do Imprezy GL 96. Pozdrawiam Szymon Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 mi za rozrząd w ASO policzyli 2tys. więc pojechałem 200km dalej i zrobiłem za połowę ale nie w ASO. przy którejś wizycie w tym samym ASO jak im powiedziałem, że zrobiłem silnik za połowę ceny co oni chcieli - powiedzmy - "zmianowy" oświadczył, moglibyśmy się dogadać i zrobić za 1,2tys. nie chcę takiego ASO wolę Toyotę w Białym gdzie się siedzi na piętrze i widzi się auto w dole w warsztacie. o VW Jacky X też słyszałem, że np. wymianę rozrządu można oglądać na TV. jak Cię interesuję mogę podjechać i sprawdzić :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 podam ci bo jestem na bierzac0 co zrobilem i koszta- rolki (orginal japonskie ) wraz z napinaczem i paskiem continental 580zl -pompa wody japonska orginal 100zl -uszczelki pod pokrywy zaworow ok -80zl -male uszczelki pod sróby dekli 12zl szt x6- 72zl - uszczelki walkow (2szt ) i uszczelnienie walu (1szt ) ok 50zl -płyn chłodniczy -olej co do robocizny ja zrobilem -wymiana rozrzadu z pompa wody , nagwintowanie mocowania pod rozrzad (poprzedni wlasciciel zerwal gwint ponoc norma ), regulacja zaworow wymiany wszystkich uszczelnien koszt 650zl (w tym uszczelnienie walu i regeneracja gwintu pod napinacz) sam rozrzad 350zl w katowicach ...reszta na priv:)) tak czy owak 1500zl trzeba liczyc jak to ma byc taj jak powinno byc zrobione... [ Dodano: Wto Lip 29, 2008 11:19 am ] dodam ze koszt robocizny w w ASO mikołow 350-400zl i panowie nie takie aso strasznie jak je maluja:PP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts