Skocz do zawartości

Jak zrobić fajny wydech?


adaś

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie wczoraj pchnąłem sesję, a dzisiaj sobie pomyślałem żeby twórczo wykorzystać 3 dni ferii :) planuję sobie wyspawać tłumniczek końcowy, taki jak na załączonym obrazku. Potrzebuję porady jak to ma być zrobione w środku, aby podkreślić bulgot boxera?

sany0917ld5.th.jpg

 

Jeżeli ktoś ma coś podobnego na zbyciu za pasztetowe pieniądze to chętnie inaczej spędzę ferie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe :oops: bo na forumie nie często bywałem ostatnio. Tak czy siak puszkę spawamy, chociażby dla wyglądu:) poczytam tamten wątek to przy okazji poprzerabia się koletor :) pasowało by mieć jakiś wolny egzemplarz, na wypadek spieprzenia czegoś.

Co daje prowadzenie skosem wydechu (jak u Matiego) to że jest krócej i mniej zakrętów to lepiej?

Lepiej dać jednolitą średnicę całej rury, czy jakieś przewężenie albo poszerzenie gdzieś przed puszką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem "przyjemnosc" jedzic dwa dni bez tylnego tlumika poniewaz oddalem go do renowacji*. auto nie do poznannia (nie mowie o glosnosci bo to jest oczywiste), absolutnie zero elastycznosci i ogolnie jakby pol stajni zdechlo. po zalozeniu "naprawionego" tlumika auto stalo sie niesmowicie ciche i znowu ladnie ciagnie od dolu.

 

teraz mam tak: katalozator (tylko jeden bo drugi juz wyziona ducha), puszeczka rozprezna, dlugo dlugo nic i koncowy tlumik.

 

* - nowy plaszcz, dekle i wylot z kwasiaka 1,5mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ostatecznie będzie tak: przerobiony kolektor - katalizator - rurka szersza - tłumik środkowy - rurka węższa - końcowe wiadro podobne do tego ze zdjęcia.

i będzie dobrze :)

 

[ Dodano: Wto Lut 12, 2008 11:58 am ]

i wywalona puszka z błotnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...