Andrzejxx Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 Poszukuję opinii na temat tego modelu i różnic w stosunku do wolnossącego ( roczniki 2005-2006 USA) :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 http://www.cars101.com/outback.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielsDS Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 2.5 turbo ma większy moment niż H6. H6 nie jest dostępny z Manualem. 2.5XT 7.1s do 60MPh Na manualu ma około 5.6s do 60Mph. H6 8.5s do 100Km/h Spalanie 2.5XT Automat: miasto około 14l, trasa 14l+(zależy od jazdy) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kario Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 Zanim sie zdecydujesz poczytaj o "hesitation problem" na forach zagranicznych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielsDS Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 hesitation problem Co to znaczy?? "Problem z przechyłem" ?? Dodam jeszcze ze Outback XT MY07 ma takie same wady techniczne jak wersje EU czyli pukanie przy skrecaniu i sciaganie w prawo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 Zapewne chodzi o problem jaki występował w starszych silnikach z nadwrażliwym czujnikiem spalania stukowego, objawiało się to szarpaniem przy przyspieszaniu. Niemniej wydaje mi się, że to dotyczyło starszych aut a nie nowych (problem był jakoś w okolicach 2000/2002 roku). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fala Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 pukanie przy skrecaniu i sciaganie w prawo można prosić o naświetlenie? Szczególnie chodzi mi o charakterystyczne aspekty pukania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kario Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Nie mam 2.5T wiec sie nie zaczytywalem ale kolesie pisza mniej wiecej, ze przy przyspieszaniu wystepuje szarpanie, wieksze lub mniejsze, czasami b. duze. Choruja na to nowe legacy (IV) 2.5T wiec outback pewnie tez. Problem dotyczy wielu rocznikow, sa rozne teorie, niektore auta to maja niektore nie. Nie wiem czy problem zostal rozwiazany. 2.5T to swietne silnik.... ale przez ten problem... i potencjalna wieksza bezproblemowosc 3.0, wzialbym 3.0. Mam dosc czesto do czynienia z legacy '05 3.0+automat i to swietne auto. Jest moc, jest przyspieszenie, automat (wbrew niektorym opiniom) dziala swietnie w trybie sport; 0 szarpniec, jest szybki i plynny i mysli co chcesz zrobic Napewno lepszy niz audi, porsche (cayenne 06), volvo... (5EAT to technologia nissana ) Moze troche zjechalem na bok z wywodem, ale jak przymierzasz sie do nowego outbacka/legacy to przejedz sie 3.0 + automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niedźwiedź Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Na manualu ma około 5.6s do 60Mph. szybszy niż Impreza ?? :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Nie wiem jak manual ale miałem okazję przejechać się outbackiem 2,5T w automacie no i jeśli chodzi o dynamikę to nie było żadnej rewelacji wręcz zawód, zarówno mój jak i właściciela. Za to skrzynia biegów pracuje na prawdę dobrze i inteligentnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielsDS Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 można prosić o naświetlenie? Szczególnie chodzi mi o charakterystyczne aspekty pukania? http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=114796 Mój tata ma Outbacka XT MY07 AT z si-drive Przy przyspieszaniu nic nie szarpie(nawet jak sie wleje 95 bo na jakies stacji nie bedzie 98 ktora jest zalecana), szarpnie czasem przy zmianie biegu pod górke na opcji sharp. szybszy niż Impreza ?? Na manualu ma około 5.6s do 60Mph(96km/h). Jak by automat był dobry to by nie tracił 1.5s do 100km/h, ale trzeba przyznac ze myśli dobrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now