siekla Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Wjaki sposób zamawiasz części w USA ? Jest jakiś sklep internetowy czy odkupujesz od kogoś kto sprowadza ? Płacisz przez PayPall czy inaczej ?? Znalazlem sklep internetowy - subarupartsforyou.com - tylko ze w przesylce pomogl mi wujek ktory tam mieszka na stale. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 1 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Czy to prawda, że aby wszystko grało po zmianie amorów z samopoziomujących na KYB, to trzeba jeszcze wymienić poduszki? Podobno jeśli się tego nie zrobi, to będzie stukało ze względu na twardszą sprężynę. Prawda to?? Moim zdaniem to bzdura, chyba widziałeś choć raz w życiu kompletną kolumne, góra amora jest na sztywno połączona ze sprężyną talerzykiem więc nie ważne który element jest twardszy Na Łopuszańskiej (numeru nie pamiętam) jest duży zakład kowalski, gdzie wszystko dorobią. Nie sposób go nie zauważyć, bo i szyld duży i teren też. Dajcie znać jak uda sie coś dorobić bo z tym gościem z Katowic ciężko sie dogadac wiecznie mają dużo roboty Rozmawiałem z pewnym fachurą z K-wa na ten temat i stwierdził że do 2002 roku amory nie były samopoziomujące ale na tyle twarde że dawały rade (te bez dodatkowego zbiorniczka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Moze kwestie wyjasni fakt, ze jest to jeden z pierwszych egzemplarzy s-Turbo? no to ja mam wczesniejszego - wrzesien - przynajmneij wg ruskiej stronki z vinem A zapodaj no te strone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 http://www.subaru-sale.ru/vin/ http://www.detali.ru/cat/su/su.dll Proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Panowie pomóżcie bo juz sam nie wiem co robic najpierw. założyłem temat, dowiedzialem sie ze na 100% mam wersje GL ze zwykłymi amortyzatorami (Normal Suspension). zadek w moim Forku siedzi na 380 mm. i teraz pytanie pozostaje co zrobic zeby zadek poszedł do góry?? czy wymienic amorki na KYB czy wymienic sprężyny na nowe?? ktore rozwiazanie podniesie autko?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 gimli ani jedno ani drugie nie podniesie Ci autka, no może troszeczke, nie popełniaj tego samego błędu co ja i nie kupuj spręzyn masz do wyboru orginalne amory, albo KYB i dorobienie twardszych sprężyn mnie też wyszło "normal suspension" a wymiana sprężyn i nie orginalnych amorków nie załatwiła sprawy Стартовая VIN: JF1SF5LJ4WG016236 Марка: FORESTER (S10) Регион: Europe Руль: LHD Дата: 1998/02/24 Модельный год: A ('98MY) Код компл.: SF5AL4J Код назн.: EC Главн. опц.код.: WZ Внешн цв.: LIGHT SILVER/GRAY (8G5) Внутр цв.: DARK GRAY (810) BODY: WAGON (W) ENGINE: 2000CC EMPI SOHC NA (EJ20J) TRAIN: FULLTIME 4WD (F4WD) MISSION: MANUAL TRANSMISSON (MT) GRADE: GL (GL) SUS: NORMAL SUSPENSION (N/S) DESTINAT: LHD (LH) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 ad. JANOSIK wydaje mi sie ze amorki działaja prawidłowo bo auto ładnie sie trzyma drogi i nie buja. a rozwiń prosze temat dorobienia sprężyn tzn. jakie zamawiac, ile zwoji, jaka grubość pręta ?? chce zeby przeswit był w granicach normy czyli ok.435 mm. z góry dzięki za info aha, no i gdzie robic te sprężyny, znasz kogos dobrego, mysle ze przesyłka ewentualna to nie problem. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 1 post trzeciej strony tego tematu, kolega pin555 napisał jaka stal itd. oj nie chciało sie czytac całego wątku, co? Wyglada na to że Tobie wystarczyłyby tylko twardsze sprężyny. Kto dorobi? dobre pytanie, w tym tygodniu zadzwonie jeszcze do pana Jochymczyka z Katowic, jak cos to dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 czytałęm cały post 2 razy ale chyba ślepy jestem albo tekst mi sie juz zlewa z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 W twoim przypadku jest przynajmniej jasne - tylna zawiecha. A co u mnie, gdzie cala prawa strona jest prawie ok, a lewa siedzi? Tu juz nie mozna tlumaczyc padnieciem samopoziomujacych sie i nie wiadomo, co z tym poczac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Moze kwestie wyjasni fakt, ze jest to jeden z pierwszych egzemplarzy s-Turbo? no to ja mam wczesniejszego - wrzesien - przynajmneij wg ruskiej stronki z vinem A to ciekawe, bo wg opisu masz MY'00 =) Moj tez z wrzesnia: Марка: FORESTER (S10) Регион: Europe Руль: LHD Дата: 1998/09/11 Модельный год: B ('99MY) Код компл.: SF5BL5D Код назн.: E5 Главн. опц.код.: FD Внешн цв.: BLACK MICA (47A) Внутр цв.: DARK GRAY (820) BODY: WAGON (W) ENGINE: 2000CC EMPI DOHC TURBO (EJ205) TRAIN: FULLTIME 4WD (F4WD) MISSION: MANUAL TRANSMISSON (MT) GRADE: TYPE-S (S) SUS: NORMAL SUSPENSION (N/S) DESTINAT: LHD (LH) Szkoda, ze to o normalnym zawieszeniu, to nieprawda =( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 a moze jedna z sprężyn jest uszkodzona i dlatego jedna strona siedzi niżej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Raczej nie - ogladalem wszystkie 4 i wydaja sie byc w porzadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 U mnie jeden amortyzator na tyle bardziej siadł i w efekcie cała strona kierowcy była niżej niż pasażera. Po wymianie amorów wróciło to do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Samopoziomujace? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 3 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Samopoziomujace? Przecie filester pisał wcześniej że zakupił KYB, ciekawe jest to że u mnie po wymianie na MAGNUM lewa strona nadal jest niżej, może KYB-om jest bliżej do oryginałów i lewy amorek jest troche twardszy :roll: czy ktoś mnie może kopnąć w tyłek żebym jutro zadzwonił do p. Jochymczyka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 ja moge ale jesli numer telefonu jest taki sam jak ten podany w dyskusji to moge zadzwonic sam chyba ze istnieja jakies tajne układy:) Janosik a powiedz mi jeszcze bo nie doczytalem, wymieniles ostatecznie sprezyny na te od pana Jochymczyka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 3 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 ja moge ale jesli numer telefonu jest taki sam jak ten podany w dyskusji to moge zadzwonic sam chyba ze istnieja jakies tajne układy:)Janosik a powiedz mi jeszcze bo nie doczytalem, wymieniles ostatecznie sprezyny na te od pana Jochymczyka?? Ja wymieniłem na nowe oryginalne, i nic to nie dało dlatego też chce dorobić twardsze (grubsze 13,2 mm albo nawet 13,5 mm) Numer do p.Jochymczyka jest taki sam, dzwoń śmiało jak będziesz rozmawiał to powiedz że będzie więcej chętnych i zapytaj czy możliwa jest wysyłka czy trzeba będzie sie pofatygować, ja w razie coś moge pojechać zabrac wszystkim chętnym i rozesłać. dzwonić najlepiej między 12 a 15. acha tylko taki mały problem- ciężko sie z chopami gada ze względu na akcent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 jutro zadzwonie i spróbuje się dowiedzieć co i jak. będe gadał o sprężynach 13.5 mm bo chce zeby tyłek ładnie wysoko siedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 3 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 bo chce zeby tyłek ładnie wysoko siedział. to tak jak ja, a jak bedzie za wysoko to zawsze mozna obciąć troszke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 myśle ze zmiana z 13.2 na 13.5 nie bedzie na tyle znaczaca zeby było za wysoko w koncu 435 mm to tez norma - jak dla mnie wymarzona:) [ Dodano: Wto Gru 04, 2007 10:03 am ] a ma ktoś z Was kontakt z pin555, pisalem e-maila z zapytaniem jak wysoko stoi auto po wstawieniu takich sprezyn jak napisal ale nie odezwal sie jeszcze. [ Dodano: Wto Gru 04, 2007 12:48 pm ] dzwoniłem do pana Jochymczyka. zrobic zrobi tyle ze nie ma stali mam dzwonic po 15 stycznia. a nie slyszeliscie o kims jeszcze - tylko zeby dobrze robil, ale jak trzeba to poczekam. [ Dodano: Wto Gru 04, 2007 1:16 pm ] znalazlem juz na forum dane na temat auta pin555, tyle ze tam podaje 5 zwojow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irpac Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 W Warszawie znalazłem warsztat dorabiający sprężyny zgodnie z życzeniem klienta, gwarancją itp, ale niestety jest dość drogi. Ceny od 300zł w górę. Nie pytałem konkretniej do Subaru, bo oryginały kosztują mniej więcej tyle więc nie ma sensu, chyba, że ktoś chce mieć wyższe. Ale moim zdaniem jeśli dobrze dobierze się oryginały to musi dobrze stać. Niektórzy piszą, że kupili oryginalne sprężyny i auto dalej nisko siedzi. Ale z tego co się zorientowałem, to do Foresterów pierwszej serii było kilka różnych typów sprężyn. Może dobraliście niewłaściwe?? Podobno nawet po roczniku nie da sie ustalić jakie pasują, bo do zawieszenia bez samopoziomowania w 98r były 3 typy! To info z ASO Subaru. Chciałem kupić oryginalne sprężyny do wersji ze zwykłym zawieszeniem, ale okazało się, że w ASO bez VINu nic mi nie potrafią znaleźć. A mój Forek orygninalnie miał nivo więc mój VIN wskazuje na niewłaściwe sprężyny Czy ktoś mógłby mi na pw wysłać VIN Forestera '98, który wyjechał z fabryki na zwykłym zawieszeniu? Byłbym wdzięczny. Niestety ASO Subaru nie potrafi mi powiedzieć na czym polegały różnice pomiędzy różnymi sprężynami. Wymiarów oczywiście nie mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 no w sumie dobrze prawisz bo tez słyszałem ze jest kilka rodzajów sprężyn. a czy ktos wstawił sprężyny 13.2 mm w miejsce tych 12 mm ?? jesli tak to czy przyniosło to porządany efekt. [ Dodano: Pią Sty 18, 2008 10:15 am ] pan Jochmyczyk ciagle nie ma stali mam sie odezwac koło 10 lutego. Janosik a Ty coś działałes ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 wiem ze wiele bylo na temat zawieszenia w foresterze pisane ale nie znalazlem nigdzie informacji jaka jest długość oryginalnych spreżyn z tyłu. dzieki za info i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 415 mm jak mnie pamięc nie myli, w razie co mam jeden komplet w garażu to moge zmierzyć ale jak bedzie widno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się