pin555 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Będziemy kombinować. Na pewno będzie lepiej niż jest obecnie. Teraz mam 350mm z prawej i 340mm z lewej strony :shock: W razie czego ktoś kiedyś na forum polecał dorobienie innych sprężyn co podnosiło tył. No, jam to, nie chwalac sie, uczynil (rowniez) :wink: Prawie rok juz tak jezdze i jak dotad (poza pasztetowoscia rozwiazania) nie widze minusow. Ale moze mam slabszy wzrok na stare lata :wink: Leszek PS. Stal sprezynowa (bodajze costam 56) L=415mm (dla CWTG 410mm) ; D=150mm; d=13,2mm; 6 zw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Pamiętasz może ile taka przyjemność dorobienia sprężyn Cię kosztowała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin555 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Pamiętasz może ile taka przyjemność dorobienia sprężyn Cię kosztowała? Jakies 120netto/szt. o ile dobrze pamietam (Katowice). Nawet sie zastanawialem, czy sobie jeszcze nie zrobic kompletu +50mm na zime ;-) (w sumie to sie nadal zastanawiam ;-) ) Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Filister a mógłbyś zmierzyć długość tych KYB (całej tuby bez tłoczka) bo w katalogu KYB amory o numerach 334191/ 334192 bo takie pewnie kupiłeś występują w dwóch odmianach zwykłe mają 402 mm a OE= self leveling mają 408 mm można to sprawdzić w katalogu do którego był link wcześniej, i wygląda na to że te drugie są samopoziomujące. :roll: Jakies 120netto/szt. o ile dobrze pamietam (Katowice). Nawet sie zastanawialem,czy sobie jeszcze nie zrobic kompletu +50mm na zime ;-) (w sumie to sie nadal zastanawiam ;-) ) pin555 możesz podać więcej namiarów, ja bym chętnie takie zamówił nawet takie jak pisałeś +50mm :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Filister a mógłbyś zmierzyć długość tych KYB (całej tuby bez tłoczka) bo w katalogu KYB amory o numerach 334191/ 334192 bo takie pewnie kupiłeś występują w dwóch odmianach zwykłe mają 402 mma OE= self leveling mają 408 mm można to sprawdzić w katalogu do którego był link wcześniej, i wygląda na to że te drugie są samopoziomujące. :roll: Jakies 120netto/szt. o ile dobrze pamietam (Katowice). Nawet sie zastanawialem,czy sobie jeszcze nie zrobic kompletu +50mm na zime ;-) (w sumie to sie nadal zastanawiam ;-) ) pin555 możesz podać więcej namiarów, ja bym chętnie takie zamówił nawet takie jak pisałeś +50mm :grin: Właśnie też to zauważyłem w katalogu. Tylko zastanawiałem się jak je zamówić jak one mają takie samo oznaczenie a pudła niczym się nie różnią. Moje wydaje mi się, że są 402mm bo mają okrągłe zakończenie - w katalogu jest to Shape N ale jutro jeszcze zmierzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 18 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 No właśnie to zakończenie też jest inne, kurcze szkoda jakby sie okazało że masz te krótsze :sad: , wydaje mi sie że zamawiajac trzeba dodać do symbolu to "OE", tylko ciekawe czy takie wystepują fizycznie czy tylko w katalogu :?: ps. może nie spiesz sie z zakładaniem bo może dałoby sie wymienić jakby coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin555 Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 pin555 możesz podać więcej namiarów, ja bym chętnie takie zamówił nawet takie jak pisałeś +50mm :grin: Jasne :-) 032 253-85-68 p.Jochymczyk. Powinien mnie kojarzyc. Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 No właśnie to zakończenie też jest inne, kurcze szkoda jakby sie okazało że masz te krótsze :sad: , wydaje mi sie że zamawiajac trzeba dodać do symbolu to "OE", tylko ciekawe czy takie wystepują fizycznie czy tylko w katalogu :?: ps. może nie spiesz sie z zakładaniem bo może dałoby sie wymienić jakby coś Na pudełku nie ma żadnych dodatkowych oznaczeń, przynajmniej u mnie. Tylko numer katalogowy. pin555 możesz podać więcej namiarów, ja bym chętnie takie zamówił nawet takie jak pisałeś +50mm :grin: Jasne :-) 032 253-85-68 p.Jochymczyk. Powinien mnie kojarzyc. Leszek Może jakieś forumowe zamówienie? Kupimy w hurcie to taniej będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irpac Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Panowie, oznaczenie OE w katalogu KYB oznacza amortyzatory oryginalne jako porównanie z tymi oferowanymi przez KYB. Zwracają po prostu uwagę na różnice konstrukcyjne z samopoziomującymi, jako, że sami takich nie produkują. Moim zdaniem nie ma możliwości kupienia amorków KYB takich jak te z oznaczeniem OE. Trzeba sobie radzić wyższymi/twardszymi sprężynami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 19 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Panowie, oznaczenie OE w katalogu KYB oznacza amortyzatory oryginalne jako porównanie z tymi oferowanymi przez KYB. Zwracają po prostu uwagę na różnice konstrukcyjne z samopoziomującymi, jako, że sami takich nie produkują. Moim zdaniem nie ma możliwości kupienia amorków KYB takich jak te z oznaczeniem OE. Trzeba sobie radzić wyższymi/twardszymi sprężynami. Rzeczywiście, tak też może być i pewnie masz racje :neutral: Może jakieś forumowe zamówienie? Kupimy w hurcie to taniej będzie jestem za, wpisujcie sie zobaczymy czy są jacyś chętni a potem sie zadzwoni do pana Jachymczyka, ja pierwszy: 1. janosik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 I jak tam przerobka? Sprawdza sie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 I jak tam przerobka? Sprawdza sie? Dzwoniłem do pana Jochymczyka ze dwa tygodnie temu w sprawie spingów ale powiedział żeby sie odezwać dopiero po 15 pazdziernika bo narazie maja dużo roboty :sad: Filester założyłeś już te KYB-y? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Tak, dziś zostały włożone. Muszę stwierdzić, że nawet dość prosto jest dupka. Jeździ się teraz o niebo lepiej :wink: Sprężyny chyba więc na razie sobie odpuszczę. Wrzucę jutro fotkę, bo muszę naładować aparat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Panie i Panowie Obiecane fotki przed i po zmianie zawiechy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Niezbyt znow tak wysoko. Zmierzyles odstep miedzy krawedzia nadkola, a srodkiem kola? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Niezbyt znow tak wysoko. Zmierzyles odstep miedzy krawedzia nadkola, a srodkiem kola? Ok 410mm, nie jest to rewelacja, ale zawsze już coś :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Przed wymianą to faktycznie była masakra, a po wymianie nie wiele widać bo ta 3-cia fotka troche nie udana,choć na 2-iej wygląda lepiej, ja wrzuce fotki jak załatwie te sprężynki ale to nastąpi pewnie nie wcześniej niż za miesiąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Przed wymianą to faktycznie była masakra, a po wymianie nie wiele widać bo ta 3-cia fotka troche nie udana,choć na 2-iej wygląda lepiej, ja wrzuce fotki jak załatwie te sprężynki ale to nastąpi pewnie nie wcześniej niż za miesiąc Dziś nieciekawe warunki były do zrobienia zdjęć od strony kierowcy. Może jutro będzie mniejsze nasłonecznienie to walne jeszcze jakieś foto. Przed wymianą to tył siedział jak w low-riderze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Jesli sie dobrze orientuje, to na 100% sprawnym zawieszeniu progi powinny byc na poziomie srodka kola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Mój na amorach magnum ma taki sam prześwit z przodu i z tylu mierząc od progu do ziemi (z lewej strony trochę mniejszy z tyłu) i byłoby ok ale jak załaduje bagażnik i 2 osoby na tylnej kanapie to jade z sercem na ramieniu a tak nie może być. Forek ma być autem które cieszy a nie dawać do myślenia :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 O tak ma byc: http://www.wallpaperbase.com/wallpapers ... aru_17.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irpac Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Koledzy, a czy komuś udało się z powodzeniem dobrać jakieś sprężyny od innego samochodu (od Forestera bez samopoziomowania nigdzie nie ma) tak by wszystko stało dobrze? Czy w grę wchodzi tylko dorabianie? Mój mechanik proponuje mi sprężyny od Imprezy WRX, ale obawiam się, że mogą nie dać pożądanego efektu. Nawet jeśli jakimś cudem będzie stał wysoko, to zapewne będzie miał mniejszy skok zawieszenia, a więc gorszy wykrzyż osi, czego chciałbym uniknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irpac Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Czy to prawda, że aby wszystko grało po zmianie amorów z samopoziomujących na KYB, to trzeba jeszcze wymienić poduszki? Podobno jeśli się tego nie zrobi, to będzie stukało ze względu na twardszą sprężynę. Prawda to?? Nadal bezskutecznie szukam odpowiednich sprężyn Chyba pozostanie dorobienie. Zna ktoś fachowca od dorabiania sprężyn w Warszawie lub okolicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieq Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Na Łopuszańskiej (numeru nie pamiętam) jest duży zakład kowalski, gdzie wszystko dorobią. Nie sposób go nie zauważyć, bo i szyld duży i teren też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Moze kwestie wyjasni fakt, ze jest to jeden z pierwszych egzemplarzy s-Turbo? no to ja mam wczesniejszego - wrzesien - przynajmneij wg ruskiej stronki z vinem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się