Skocz do zawartości

Zadek w foresterze i wymiary springów


Janosik

Rekomendowane odpowiedzi

Olleo drążysz temat bardziej niż ustawa przewiduje, widze że twój forek siedzi tak samo jak mój czyli z lewej strony bardziej, powiem ci więcej, nowe podróby różnią sie na tyle że główna nakrętka lewego amora ma ina średnice niż z prawej, nie wiem dlaczego ale narazie kombinuje na preróbce zawiechy (mam juz pomusła) żeby autko stało tak jak u mariusza jak te amorki objawią chocby cień zużycia wskakuje na oryginały.

JeZeli chcesz tylko jezdzić to mozna kombinowac, jeśli jednak chcesz miec to co wyróżnia forka na tle innych wozidelek to trza ładowac oryginały.

A teraz najwazniejsze:

tak se wykombinowałem po 7 drinie, jutro sprawdze jak bardzo byłem "o so chosi"

 

ale mnie wku..... ten siadnięty zadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 950
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Olleo drążysz temat bardziej niż ustawa przewiduje, widze że twój forek siedzi tak samo jak mój czyli z lewej strony bardziej, powiem ci więcej, nowe podróby różnią sie na tyle że główna nakrętka lewego amora ma ina średnice niż z prawej, nie wiem dlaczego ale narazie kombinuje na preróbce zawiechy (mam juz pomusła) żeby autko stało tak jak u mariusza jak te amorki objawią chocby cień zużycia wskakuje na oryginały.

JeZeli chcesz tylko jezdzić to mozna kombinowac, jeśli jednak chcesz miec to co wyróżnia forka na tle innych wozidelek to trza ładowac oryginały.

A teraz najwazniejsze:

tak se wykombinowałem po 7 drinie, jutro sprawdze jak bardzo byłem "o so chosi"

 

ale mnie wku..... ten siadnięty zadek

I u mnie Forek siedzi bardziej po stronie kierowcy. Chyba wszystkie tak maja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo taki juz jestem, ze draze wszystko do golej blachy i betonu =)

 

U mnie tez przod siedzi sporo, a do tego strasnie miekki jest - do tego stopnia, ze jak nieco zbyt dynamicznie i pozno zahamowalem wlasciwie juz nad kraweznikiem (a wcale nie takim wysokim, no maks 10cm), to zarylem w niego plastikowa oslona silnika.

 

Za to, jak zjezdzam z garbu ograniczajacego predkosc, to czuje, ze przod miekko siada i sie podnosi, a tyl jakby glebiej dobija, za to zdecydowanie bardziej twardo.

 

Sie zastanawiam, czy aby sprezyny u mnie sa w porzadku, bo jak sobie podlicze 2x1600+2x400+montaz, to sprezyny mnie juz zalamuja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olleo moge pożyczyć springi, ja wymieniłem na nowe oryginały i nic to nie dało więc stare są ok, jak zapłacisz za przesyłke moge wysłać, chyba że wybierasz sie w najbliższej przyszłości do zakopca.

Nie proponuje Ci kupna tych sprężyn bo tak naprawde wątpie żeby ich wymiana coś dała, ja sie juz wykosztowałem Ty nie musisz, a też byłem prawie pewny że nowe springi co nieco poprawia sytuacje :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same springi na pewno nie pomoga. Mam tylko nadzieje, ze wymiana samych amorow rozwiaze problem w 100%. Z decyzja sie jeszcze wstrzymuje - wybulic 5 kawalkow, jak sie wybulilo tyle na sprzeglo, rozrzad i kilka pierdolek zaledwie pare miechow temu, to nie jest znow tak NIC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odstęp od osi koła do błlotnika mam coś ok.430mm.No i moje amorki nie mają dodatkowego zbiornika, te z tyłu. Po wymianie 4 -ech amorków foryś się usztywnił i odrazu lepiej się prowadzi.Wcześniej gorzej się prowadził ,to zrozumiałe na zużytych.Buja troszkę ale to zrozumiałe bo profil opon mam wysoki 205/70 R15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odstęp od osi koła do błlotnika mam coś ok.430mm.No i moje amorki nie mają dodatkowego zbiornika, te z tyłu. Po wymianie 4 -ech amorków foryś się usztywnił i odrazu lepiej się prowadzi.Wcześniej gorzej się prowadził ,to zrozumiałe na zużytych.Buja troszkę ale to zrozumiałe bo profil opon mam wysoki 205/70 R15

Nawet nowiutkie mocno buja, dobrze to widać na tym filmiku: http://pl.youtube.com/watch?v=n7hqxb9M598&mode=related&search=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci więcej, nowe podróby różnią sie na tyle że główna nakrętka lewego amora ma ina średnice niż z prawej, nie wiem dlaczego ale narazie kombinuje na preróbce zawiechy (mam juz pomusła) żeby autko stało tak jak u mariusza jak te amorki objawią chocby cień zużycia wskakuje na oryginały.

Jak juz wytrzezwiales, to napisz o co dokladnie ci chodzilo =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alo alo! Przetestowal juz ktos te wymiane nia niesamopoziomujace + grubsze springi?

 

Napewno przeswit sie powiększy z grubszymi springami, ale przy np. podłączeniu przyczepy siadnie jak każde inne autko, samopoziomy mają to do siebie że nawet po załadowaniu tony pasztetu nie potrzebna jest regulacja reflektorów.

A tak apropos to ciekawe po co montować regulace światełek przy takim zawieszeniu?

 

Regulacja reflektorow jest niezbedna, bo po pierwsze samopoziomowanie jest tylko z tylu, a przod tez sie ugina, a po drugie zanim wysokosc sie ustali trzeba przejechac pewien odcinek drogi.

 

Tak nawiasem mowiac, ludzie tu narzekaja na miekkosc zawieszenia, a ja chcialbym w moim XT miec miekciejsze zawieszenie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co pamiętam, według instrukcji regulację świateł stosuje się w dwóch przypadkach:

- gdy ciągniemy przyczepę,

- gdy większość dopuszczalnej ładowności spożytkujemy ładunkiem w bagażniku.

Wniosek z tego, że regulacja jest potrzebna w sytuacji szczególnego dociążenia tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienilem na oryginalne - ale sprowadzalem ze stanow - bo za 2 z przsylka wyszlo mnei 2100 PLN - czyli duzo taniej niz w Polsce, dodatkowo warto wymienic odbojniki i te gumy ktore oslaniaja amorek - a to juz tylko oryginalne - co prawda odbojniki jeszcze mozna jakos dobrac ale gumy sa specyficzne

 

Wjaki sposób zamawiasz części w USA ? Jest jakiś sklep internetowy czy odkupujesz od kogoś kto sprowadza ? Płacisz przez PayPall czy inaczej ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doxa- nie było tego wiele przez rok bo tyle ciesze sie forkiem ale to co musiałem zrobic to serwis "GALICA" in Poronin, a Ty masz zielonego czy srebrnego?

 

PS. Fajnie że są tu ziomale, pozdrawiam :mrgreen:

 

A niespodzianka - czarnego :cool: :mrgreen: . Również pozdrawiam.

 

Próbowałeś kiedyś serwisu w Nowym Targu? Ja bardzo chciałam, ale tam nikt nie odbiera telefonów :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niespodzianka - czarnego . Również pozdrawiam.

 

Próbowałeś kiedyś serwisu w Nowym Targu? Ja bardzo chciałam, ale tam nikt nie odbiera telefonów

_________________

 

Bo w N.T. juz od jakiegoś czasu nie ma serwisu, teraz tam sprzedają jakieś motorki krosowe i czterokołowce, poza tym naprawami zajmowali sie tam chłopaki z przyległego forda :???: więc to nie najlepszy pomysł

a czy Ty masz krakowskie numery, bo innego czarnego nie widuje :roll:

 

Janosik napisał/a:

powiem ci więcej, nowe podróby różnią sie na tyle że główna nakrętka lewego amora ma ina średnice niż z prawej, nie wiem dlaczego ale narazie kombinuje na preróbce zawiechy (mam juz pomusła) żeby autko stało tak jak u mariusza jak te amorki objawią chocby cień zużycia wskakuje na oryginały.

 

Jak juz wytrzezwiales, to napisz o co dokladnie ci chodzilo =)

 

Jakoś nie moge sobie przypomnieć że to pisałem :mrgreen: ale to nie dziwne bo 2 dni nie mogłem zatrybić, ale chodzi o to że nakrętka prawego amora jest na większy klucz niż lewego - ta która trzyma sprężyne w kolumnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w N.T. juz od jakiegoś czasu nie ma serwisu, teraz tam sprzedają jakieś motorki krosowe i czterokołowce, poza tym naprawami zajmowali sie tam chłopaki z przyległego forda więc to nie najlepszy pomysł

a czy Ty masz krakowskie numery, bo innego czarnego nie widuje

 

Aaaa..., to taka sprawa z tym serwisem :neutral: , nigdy tam nie byłam, wzięłam numer ze strony internetowej SIP, swoją drogą ciekawe po co on tam jeszcze widnieje? (a może widniał, bo nie sprawdzałam ostatnio).

 

Mogłeś nie zwrócić uwagi, bo jeżdżę na śląskich tablicach SK :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa..., to taka sprawa z tym serwisem , nigdy tam nie byłam, wzięłam numer ze strony internetowej SIP, swoją drogą ciekawe po co on tam jeszcze widnieje? (a może widniał, bo nie sprawdzałam ostatnio).

 

Mogłeś nie zwrócić uwagi, bo jeżdżę na śląskich tablicach SK

 

A potrzebujesz cos naprawić/wymienić, i jak u Ciebie wygląda sprawa amorków, zauważyłaś jakieś anomalie, jaki masz przebieg?

 

PS tera bede wyglądał SK :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w oryginale, czy przerobce?

 

w podróbce

 

I czemu to ma byc problem?

 

nie wiem, przecie pisałem że nawet nie pamiętam jak to pisałem :mrgreen:

musze se zmienić chasło do forum na takie żebym po pijoku nie potrafił go wpisać, macie jakiś pomysł? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A potrzebujesz cos naprawić/wymienić, i jak u Ciebie wygląda sprawa amorków, zauważyłaś jakieś anomalie, jaki masz przebieg?

 

Jedyne, co wymaga wymiany to audio, mam już dość kopania w drzwi żeby głośnik zaskoczył :mrgreen: , reszta ok ( tfu tfu... odpukać).

Mam teraz 120 tys. km z groszami, jak go kupowałam miał jakieś 112 tys. Zrobiłam tzw. duży przegląd w ASO,i szczęśliwie okazało się, że poprzedni właściciel w Szwajcarii dbał bardzo, wymienił wszystko co trzeba przy 100 tys, także jeżdżę spokojnie do następnego przeglądu.

A z tymi amorkami to właśnie nie wiem :roll: , dlatego z ciekawością śledzę temat. Żadnych anomalii nie zauważyłam. Wybieram się na dniach do Krakowa, to chyba aż sobie wstąpię do serwisu, niech zerkną. Się przejęłam normalnie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Gdyby było w tej chwili więcej chętnych, ale niezdecydowanych z powodu ceny, na amorki samopoziomujące, to może udałoby się wynegocjować jakiś rabat w SIP przy zakupie większej ilości kompletów? Myślę, że warto spróbować. Ja na pewno komplecik bym wziął, tylko w tej chwili ta cena trochę odstrasza. Kto z Was byłby skłonny do zakupu takich amorków w najbliższym czasie, z jakimś na razie nieokreślonym rabatem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam trochę temat. Mam już zakupione amortyzatory KYB. Jak dobrze pójdzie to może w nadchodzący weekend zostaną wymienione. Ktoś z reszty już ruszał tylne zawieszenie od czasu burzliwej dyskusji tutaj? Czy ja idę na pierwszy ogień?

 

Najprawdopodobniej obnizysz tyl do 360mm CWTG zamiast 410-440mm.

Tak jak to juz kilku z nas mialo ;-) I albo kupisz nowe amory albo nowe sprezyny.

Bo zestaw Kayaba + sprezyny turbo jest stanowczo za niski i za miekki.

 

Leszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam trochę temat. Mam już zakupione amortyzatory KYB. Jak dobrze pójdzie to może w nadchodzący weekend zostaną wymienione. Ktoś z reszty już ruszał tylne zawieszenie od czasu burzliwej dyskusji tutaj? Czy ja idę na pierwszy ogień?

 

Najprawdopodobniej obnizysz tyl do 360mm CWTG zamiast 410-440mm.

Tak jak to juz kilku z nas mialo ;-) I albo kupisz nowe amory albo nowe sprezyny.

Bo zestaw Kayaba + sprezyny turbo jest stanowczo za niski i za miekki.

 

Leszek

Będziemy kombinować. Na pewno będzie lepiej niż jest obecnie. Teraz mam 350mm z prawej i 340mm z lewej strony :shock: W razie czego ktoś kiedyś na forum polecał dorobienie innych sprężyn co podnosiło tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...