Janosik Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Olleo drążysz temat bardziej niż ustawa przewiduje, widze że twój forek siedzi tak samo jak mój czyli z lewej strony bardziej, powiem ci więcej, nowe podróby różnią sie na tyle że główna nakrętka lewego amora ma ina średnice niż z prawej, nie wiem dlaczego ale narazie kombinuje na preróbce zawiechy (mam juz pomusła) żeby autko stało tak jak u mariusza jak te amorki objawią chocby cień zużycia wskakuje na oryginały. JeZeli chcesz tylko jezdzić to mozna kombinowac, jeśli jednak chcesz miec to co wyróżnia forka na tle innych wozidelek to trza ładowac oryginały. A teraz najwazniejsze: tak se wykombinowałem po 7 drinie, jutro sprawdze jak bardzo byłem "o so chosi" ale mnie wku..... ten siadnięty zadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Olleo drążysz temat bardziej niż ustawa przewiduje, widze że twój forek siedzi tak samo jak mój czyli z lewej strony bardziej, powiem ci więcej, nowe podróby różnią sie na tyle że główna nakrętka lewego amora ma ina średnice niż z prawej, nie wiem dlaczego ale narazie kombinuje na preróbce zawiechy (mam juz pomusła) żeby autko stało tak jak u mariusza jak te amorki objawią chocby cień zużycia wskakuje na oryginały.JeZeli chcesz tylko jezdzić to mozna kombinowac, jeśli jednak chcesz miec to co wyróżnia forka na tle innych wozidelek to trza ładowac oryginały. A teraz najwazniejsze: tak se wykombinowałem po 7 drinie, jutro sprawdze jak bardzo byłem "o so chosi" ale mnie wku..... ten siadnięty zadek I u mnie Forek siedzi bardziej po stronie kierowcy. Chyba wszystkie tak maja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Bo taki juz jestem, ze draze wszystko do golej blachy i betonu =) U mnie tez przod siedzi sporo, a do tego strasnie miekki jest - do tego stopnia, ze jak nieco zbyt dynamicznie i pozno zahamowalem wlasciwie juz nad kraweznikiem (a wcale nie takim wysokim, no maks 10cm), to zarylem w niego plastikowa oslona silnika. Za to, jak zjezdzam z garbu ograniczajacego predkosc, to czuje, ze przod miekko siada i sie podnosi, a tyl jakby glebiej dobija, za to zdecydowanie bardziej twardo. Sie zastanawiam, czy aby sprezyny u mnie sa w porzadku, bo jak sobie podlicze 2x1600+2x400+montaz, to sprezyny mnie juz zalamuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Olleo moge pożyczyć springi, ja wymieniłem na nowe oryginały i nic to nie dało więc stare są ok, jak zapłacisz za przesyłke moge wysłać, chyba że wybierasz sie w najbliższej przyszłości do zakopca. Nie proponuje Ci kupna tych sprężyn bo tak naprawde wątpie żeby ich wymiana coś dała, ja sie juz wykosztowałem Ty nie musisz, a też byłem prawie pewny że nowe springi co nieco poprawia sytuacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Same springi na pewno nie pomoga. Mam tylko nadzieje, ze wymiana samych amorow rozwiaze problem w 100%. Z decyzja sie jeszcze wstrzymuje - wybulic 5 kawalkow, jak sie wybulilo tyle na sprzeglo, rozrzad i kilka pierdolek zaledwie pare miechow temu, to nie jest znow tak NIC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Brzeg Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 odstęp od osi koła do błlotnika mam coś ok.430mm.No i moje amorki nie mają dodatkowego zbiornika, te z tyłu. Po wymianie 4 -ech amorków foryś się usztywnił i odrazu lepiej się prowadzi.Wcześniej gorzej się prowadził ,to zrozumiałe na zużytych.Buja troszkę ale to zrozumiałe bo profil opon mam wysoki 205/70 R15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 odstęp od osi koła do błlotnika mam coś ok.430mm.No i moje amorki nie mają dodatkowego zbiornika, te z tyłu. Po wymianie 4 -ech amorków foryś się usztywnił i odrazu lepiej się prowadzi.Wcześniej gorzej się prowadził ,to zrozumiałe na zużytych.Buja troszkę ale to zrozumiałe bo profil opon mam wysoki 205/70 R15 Nawet nowiutkie mocno buja, dobrze to widać na tym filmiku: http://pl.youtube.com/watch?v=n7hqxb9M598&mode=related&search= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 powiem ci więcej, nowe podróby różnią sie na tyle że główna nakrętka lewego amora ma ina średnice niż z prawej, nie wiem dlaczego ale narazie kombinuje na preróbce zawiechy (mam juz pomusła) żeby autko stało tak jak u mariusza jak te amorki objawią chocby cień zużycia wskakuje na oryginały. Jak juz wytrzezwiales, to napisz o co dokladnie ci chodzilo =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieq Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Nawet nowiutkie mocno buja, dobrze to widać na tym filmiku: http://pl.youtube.com/watch?v=n7hqxb9M598&mode=related&search= No właśnie... i co byście zrobili, żeby nie bujało? Twardsze sprężyny? Inne amorki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Alo alo! Przetestowal juz ktos te wymiane nia niesamopoziomujace + grubsze springi? Napewno przeswit sie powiększy z grubszymi springami, ale przy np. podłączeniu przyczepy siadnie jak każde inne autko, samopoziomy mają to do siebie że nawet po załadowaniu tony pasztetu nie potrzebna jest regulacja reflektorów. A tak apropos to ciekawe po co montować regulace światełek przy takim zawieszeniu? Regulacja reflektorow jest niezbedna, bo po pierwsze samopoziomowanie jest tylko z tylu, a przod tez sie ugina, a po drugie zanim wysokosc sie ustali trzeba przejechac pewien odcinek drogi. Tak nawiasem mowiac, ludzie tu narzekaja na miekkosc zawieszenia, a ja chcialbym w moim XT miec miekciejsze zawieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Z tego, co pamiętam, według instrukcji regulację świateł stosuje się w dwóch przypadkach: - gdy ciągniemy przyczepę, - gdy większość dopuszczalnej ładowności spożytkujemy ładunkiem w bagażniku. Wniosek z tego, że regulacja jest potrzebna w sytuacji szczególnego dociążenia tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Wracając do rozważań na temat tylnego zawieszenia. Dziś tak się zastanawiałem czy wersja z samopoziomowaniem i bez różni się jakoś konstrukcją mocowania amortyzatora? Jest wyżej czy niżej? Czy różni się jedynie amorem i sprężyną :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 wymienilem na oryginalne - ale sprowadzalem ze stanow - bo za 2 z przsylka wyszlo mnei 2100 PLN - czyli duzo taniej niz w Polsce, dodatkowo warto wymienic odbojniki i te gumy ktore oslaniaja amorek - a to juz tylko oryginalne - co prawda odbojniki jeszcze mozna jakos dobrac ale gumy sa specyficzne Wjaki sposób zamawiasz części w USA ? Jest jakiś sklep internetowy czy odkupujesz od kogoś kto sprowadza ? Płacisz przez PayPall czy inaczej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doxa Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Doxa- nie było tego wiele przez rok bo tyle ciesze sie forkiem ale to co musiałem zrobic to serwis "GALICA" in Poronin, a Ty masz zielonego czy srebrnego? PS. Fajnie że są tu ziomale, pozdrawiam A niespodzianka - czarnego :cool: . Również pozdrawiam. Próbowałeś kiedyś serwisu w Nowym Targu? Ja bardzo chciałam, ale tam nikt nie odbiera telefonów :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 A niespodzianka - czarnego . Również pozdrawiam. Próbowałeś kiedyś serwisu w Nowym Targu? Ja bardzo chciałam, ale tam nikt nie odbiera telefonów _________________ Bo w N.T. juz od jakiegoś czasu nie ma serwisu, teraz tam sprzedają jakieś motorki krosowe i czterokołowce, poza tym naprawami zajmowali sie tam chłopaki z przyległego forda :???: więc to nie najlepszy pomysł a czy Ty masz krakowskie numery, bo innego czarnego nie widuje :roll: Janosik napisał/a:powiem ci więcej, nowe podróby różnią sie na tyle że główna nakrętka lewego amora ma ina średnice niż z prawej, nie wiem dlaczego ale narazie kombinuje na preróbce zawiechy (mam juz pomusła) żeby autko stało tak jak u mariusza jak te amorki objawią chocby cień zużycia wskakuje na oryginały. Jak juz wytrzezwiales, to napisz o co dokladnie ci chodzilo =) Jakoś nie moge sobie przypomnieć że to pisałem ale to nie dziwne bo 2 dni nie mogłem zatrybić, ale chodzi o to że nakrętka prawego amora jest na większy klucz niż lewego - ta która trzyma sprężyne w kolumnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doxa Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Bo w N.T. juz od jakiegoś czasu nie ma serwisu, teraz tam sprzedają jakieś motorki krosowe i czterokołowce, poza tym naprawami zajmowali sie tam chłopaki z przyległego forda więc to nie najlepszy pomysł a czy Ty masz krakowskie numery, bo innego czarnego nie widuje Aaaa..., to taka sprawa z tym serwisem :neutral: , nigdy tam nie byłam, wzięłam numer ze strony internetowej SIP, swoją drogą ciekawe po co on tam jeszcze widnieje? (a może widniał, bo nie sprawdzałam ostatnio). Mogłeś nie zwrócić uwagi, bo jeżdżę na śląskich tablicach SK :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Aaaa..., to taka sprawa z tym serwisem , nigdy tam nie byłam, wzięłam numer ze strony internetowej SIP, swoją drogą ciekawe po co on tam jeszcze widnieje? (a może widniał, bo nie sprawdzałam ostatnio). Mogłeś nie zwrócić uwagi, bo jeżdżę na śląskich tablicach SK A potrzebujesz cos naprawić/wymienić, i jak u Ciebie wygląda sprawa amorków, zauważyłaś jakieś anomalie, jaki masz przebieg? PS tera bede wyglądał SK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 chodzi o to że nakrętka prawego amora jest na większy klucz niż lewego - ta która trzyma sprężyne w kolumnie Ale w oryginale, czy przerobce? I czemu to ma byc problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Ale w oryginale, czy przerobce? w podróbce I czemu to ma byc problem? nie wiem, przecie pisałem że nawet nie pamiętam jak to pisałem musze se zmienić chasło do forum na takie żebym po pijoku nie potrafił go wpisać, macie jakiś pomysł? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doxa Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 A potrzebujesz cos naprawić/wymienić, i jak u Ciebie wygląda sprawa amorków, zauważyłaś jakieś anomalie, jaki masz przebieg? Jedyne, co wymaga wymiany to audio, mam już dość kopania w drzwi żeby głośnik zaskoczył , reszta ok ( tfu tfu... odpukać). Mam teraz 120 tys. km z groszami, jak go kupowałam miał jakieś 112 tys. Zrobiłam tzw. duży przegląd w ASO,i szczęśliwie okazało się, że poprzedni właściciel w Szwajcarii dbał bardzo, wymienił wszystko co trzeba przy 100 tys, także jeżdżę spokojnie do następnego przeglądu. A z tymi amorkami to właśnie nie wiem :roll: , dlatego z ciekawością śledzę temat. Żadnych anomalii nie zauważyłam. Wybieram się na dniach do Krakowa, to chyba aż sobie wstąpię do serwisu, niech zerkną. Się przejęłam normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Doxa- amorki sypią sie dopiero po przebiegu 150- 170 tyś więc narazie sie nie stresuj co do audio to moge coś zaradzić bo szkoda niewinnych drzwi oczywiście jeśli chcesz, na PW masz numerek do mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irpac Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Gdyby było w tej chwili więcej chętnych, ale niezdecydowanych z powodu ceny, na amorki samopoziomujące, to może udałoby się wynegocjować jakiś rabat w SIP przy zakupie większej ilości kompletów? Myślę, że warto spróbować. Ja na pewno komplecik bym wziął, tylko w tej chwili ta cena trochę odstrasza. Kto z Was byłby skłonny do zakupu takich amorków w najbliższym czasie, z jakimś na razie nieokreślonym rabatem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Odświeżam trochę temat. Mam już zakupione amortyzatory KYB. Jak dobrze pójdzie to może w nadchodzący weekend zostaną wymienione. Ktoś z reszty już ruszał tylne zawieszenie od czasu burzliwej dyskusji tutaj? Czy ja idę na pierwszy ogień? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin555 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Odświeżam trochę temat. Mam już zakupione amortyzatory KYB. Jak dobrze pójdzie to może w nadchodzący weekend zostaną wymienione. Ktoś z reszty już ruszał tylne zawieszenie od czasu burzliwej dyskusji tutaj? Czy ja idę na pierwszy ogień? Najprawdopodobniej obnizysz tyl do 360mm CWTG zamiast 410-440mm. Tak jak to juz kilku z nas mialo ;-) I albo kupisz nowe amory albo nowe sprezyny. Bo zestaw Kayaba + sprezyny turbo jest stanowczo za niski i za miekki. Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Odświeżam trochę temat. Mam już zakupione amortyzatory KYB. Jak dobrze pójdzie to może w nadchodzący weekend zostaną wymienione. Ktoś z reszty już ruszał tylne zawieszenie od czasu burzliwej dyskusji tutaj? Czy ja idę na pierwszy ogień? Najprawdopodobniej obnizysz tyl do 360mm CWTG zamiast 410-440mm. Tak jak to juz kilku z nas mialo ;-) I albo kupisz nowe amory albo nowe sprezyny. Bo zestaw Kayaba + sprezyny turbo jest stanowczo za niski i za miekki. Leszek Będziemy kombinować. Na pewno będzie lepiej niż jest obecnie. Teraz mam 350mm z prawej i 340mm z lewej strony :shock: W razie czego ktoś kiedyś na forum polecał dorobienie innych sprężyn co podnosiło tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się