burzum Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 tzd, dedykowane do forka. Niedźwiedź, na SF.org, jak opisywalem mojego forka to byla mala dyskusja o amorach. Niestety, ultrasrow chyba nikt koniec koncow nie zalozyl - w kazdym razie ja nie znalazlem. Natomiast "wszyscy" twierdza, ze sie da - co mnie troche zastanawia. Np. przy AGXach naciąłem się na kształt kielicha, który wymusza albo mniejsze ET, albo mniejsze koło. Nie chce sie wpieprzyć w coś z ultra-srami, a chciałbym sprawdzić inny zawias, niż miałem. Opcją jest Cusco, ale cena niefajna. pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 burzum, postaram sie pomoc jakos w tygodniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 dedykowane do forka one sa w kilku (bodajze 4) twardosciach :?: pewnie już to widziałeś, ale tutaj: http://www.subaruforester.org/vbulletin ... s-xt-2748/ piszą o GR2, czy to to samo co UltraSR? Correct Part number for SG KYB GR2s are 334342, 334343, 334344, 334345 chociaż zaraz piszą, że: However, if I go through the vehicle fit guide and punch in 2004 Forester XT, it tells me that I need the part numbers 334370 and 334371 for the fronts. Part numbers 334342 and 334343 return a "no fit" for the 04 FXT, but seem to fit all 03 models, so I'm assuming there was a slight change for the fronts from MY03 to MY04. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Niedźwiedź, bardzo dziękuję ! tzd, no właśnie. SF.org ma rozbudowane drzewo dygresji. Na szczęście jest wątek z setupami (zawias, felga, opona, hamulunek + ew. mody), ale tam nie widzialem SRow. W nagrodę zdjęcie mojego forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 W nagrodę zdjęcie mojego forka no i co :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrek_WRO Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 No i leśnik po wymianie tylnych amorków i sprężyn. Montaż oczywiście u Maćka (Lesniczego007) w Kiełczowie k/ Wrocławia. Efekt widać na fotce na blogu: http://domaszczyn.blogspot.com/2011/10/dubnieta-zawiecha.html Maciek zrobił też porządek ze stukami w przednim zawieszeniu i naprawdę jest gitarka. Nowe życie wstąpiło w forestera i we mnie. Znów mogę śpiewać jak Roger Taylor z Queen - I'm in love with my car :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 mój spring ma na pewno 12mm średnicy OE 20380SA370 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Skoro wątek wypłynął napiszę jak mi z SR-ami po 5 miesiącach. W skrócie zaj... :!: Może to dziwne, ale na początku czułem się jakoś nieswojo na nowym zawiasie. Natomiast po objeżdżeniu trzeba przyznać, że takie z pozoru durne rozwiązanie pod postacią wysokiego, ale utwardzonego zawieszenia jest świetne :!: Po równym idzie jak po szynach, a na dziurach amorki nie pozwalają wprawić auta w bujanie. Wada: Plastiki napierniczają jak mogą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 burzum, :arrow: PW AdaSch, :arrow: :shock: Aż normalnie Ci wyślę 13mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Niedźwiedź, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Niedźwiedź, bardzo dziękuję, lukam. Forek jedzie dzisiaj do lekarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 a ja właśnie wróciłem do Poznania z Gdańska od lekarzy z Nagengastu Drugi SLS mojego Forka został także uzdrowiony. P.S wypytałem trochę na temat naprawy - nie rozcinają amorków tylko je rozbierają. Wbrew opiniom na forum da je się rozebrać na części. W 4h uporali się ze wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Po 4-5 miesiącach i 10 tys.km od wymiany seryjnego zawiasu STurbo na UltraSR + springi od forka wolnego ssaka moje wrażenia są takie, że : 0) sprawność zbadana na szarpaku to : przód 90 i 86%, tył 82 i 85%. 1) najsłabszym ogniwem układu są teraz miękkie, uginające się w zakrętach opony :arrow: konieczna zmiana na 215/50(55?)/17 z twardym bokiem 2) równolegle słabym ogniwem wydaje mi się są sprężyny - są za miękkie do mojego stylu jazdy. Niedługo chcę założyć pink springi sti, które szczęśliwie razem z górnymi mocowaniami od Forka "new-age" już mam, i zobaczymy jak się będzie prowadził - czy wychylanie się budy na zakrętach to kwestia miękkich balonowatych opon, czy zbyt miękkich sprężyn. Pytanie, czy tylne mocowanie z Forka "new-age" podejdzie do mojej budy SF5, na oko wydaje się, że tak, bo "czapka" i rozstaw śrub są identyczne. PS. faktycznie, teraz wszystkie plastiki skrzypią i trzeszczą jeszcze bardziej. U mnie najbardziej - klapa bagażnika... Aha, teraz Forek jeśli chodzi o zawias wygląda tak: -- 11 lis 2011, o 10:24 -- wróciłem z Gdańska od lekarzy z Nagengastu Ciekawy jestem Twojej opinii po kilku miesiącach. Czy amorek żyje i działa, bo też mam 2 sls-y do regeneracji. A nagengast jest jakieś 3.5 km ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzon Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 kitewinger ja też jestem ciekaw jak sie twoje SLS-y sie sprawuja po regeneracji. Ja też mam rozlany jeden amortyzator. Zastanawiam sie czy go regenerować czy wymieniać na zwykłe. BTW jaki jest koszt uzdrowienia SLS-a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 koło 450 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Po 4-5 miesiącach i 10 tys.km od wymiany seryjnego zawiasu STurbo na UltraSR + springi od forka wolnego ssaka moje wrażenia są takie, że : 0) sprawność zbadana na szarpaku to : przód 90 i 86%, tył 82 i 85%. 1) najsłabszym ogniwem układu są teraz miękkie, uginające się w zakrętach opony :arrow: konieczna zmiana na 215/50(55?)/17 z twardym bokiem 2) równolegle słabym ogniwem wydaje mi się są sprężyny - są za miękkie do mojego stylu jazdy. Niedługo chcę założyć pink springi sti, które szczęśliwie razem z górnymi mocowaniami od Forka "new-age" już mam, i zobaczymy jak się będzie prowadził - czy wychylanie się budy na zakrętach to kwestia miękkich balonowatych opon, czy zbyt miękkich sprężyn. Pytanie, czy tylne mocowanie z Forka "new-age" podejdzie do mojej budy SF5, na oko wydaje się, że tak, bo "czapka" i rozstaw śrub są identyczne. PS. faktycznie, teraz wszystkie plastiki skrzypią i trzeszczą jeszcze bardziej. U mnie najbardziej - klapa bagażnika... Aha, teraz Forek jeśli chodzi o zawias wygląda tak: [ https://lh6.googleusercontent.com/-AhVnZmV4D-o/TrhQuejIx3I/AAAAAAAAIjE/REmmPgifLzg/s640/IMG_1682.JPG ] -- 11 lis 2011, o 10:24 -- wróciłem z Gdańska od lekarzy z Nagengastu Ciekawy jestem Twojej opinii po kilku miesiącach. Czy amorek żyje i działa, bo też mam 2 sls-y do regeneracji. A nagengast jest jakieś 3.5 km ode mnie Amorki działają pięknie - autko wysoko stoi, po załadowaniu ładnie się podnosi i w końcu znowu za#$%!@la w zakrętach Jak na razie pięknie się sprawują tak więc polecam. BTW - pytałem i amorki nie są rozcinane tylko rozbierane i regenerowane. Koszt razem z wymianą na miejscu około 500 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Koszt razem z wymianą na miejscu około 500 PLN za sztukę, zdaje się, doprecyzujmy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Koszt razem z wymianą na miejscu około 500 PLN za sztukę, zdaje się, doprecyzujmy... Tak, za sztukę. W weekend wrzucę fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 To i ja się podzielę. Moje sls-y też odmówiły współpracy i po przeczytaniu opinij na forum oraz w końcowym efekcie rozmowie z Tomaszem z 4T zaufałem jemu i po raz kolejny nie żałuję. Autko trzyma się rewelacyjnie w każdych warunkach. Najlepszy test był na zapoznaniu z trasą przed Barbórką Warszawską to przekonało mnie o słusznym wyborze Po co kombinować jak jest sprawdzony zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubeusz1 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 a zestaw amortyzatorow service parts plus sprezyny kaayaba do forestera I 125 km z 99r bedzie na pewno pasowac?? prosze o rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 kubeusz1, podejść podejdzie, ale wszyscy stosują KYB - sprawdza się najlepiej w Subaru. Pamiętaj żeby dobrać odpowiednie sprężyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Niedźwiedź, pamiętasz o mnie :roll: :?: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Witajcie Mi niedawno padł amortyzator tylny lewy, rozpatrywałem różne opcje, ale ostatecznie trafiłem na regenerację rekomendowaną przez kitewingera. Dzisiaj zrobili regenerację - koszt całkowity 515 zł (regeneracja plus montaż). Na razie jest super, dają faktycznie rok gwarancji. Mam nadzieję, że będzie się trzymał, w razie czego dam cynk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkt Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Czy do zestawu kayaba + spreżynyny z 4T potrzeba dokupic tylko odboje i osłony, a górne mocowanie przekłada sie z SLS'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 U mnie odboje i osłony był git więc poszły te same, a górne mocowanie pasuje od SLS'a tylko ja wyrzuciłem podkładki gumowe bo były zdezelowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się