artez Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Witam, też się zdecydowałem na regeneracje w tej firmie i od miesiąca działają. Amorek wyglądał jak nowy po regeneracji i nie ma śladów rozcinania i spawnia,jeśli będzie się coś dziło złego na pewno dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 ciekawe, czy regenerują te od starszego modelu, bez zbiorniczków po bokach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 tzd, tak, wszystkie bo pytałem. Jak dla mnie cena super, mam kilka w garage więc będę miał na podmiankę. Podejrzewam, że wstawione komponenty są lepsze niż od TOKICO no i ja wolę SLS-y. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 no to sobie zregeneruję te leżące w garażu, w momencie nadmiaru gotówki i przy braku pomysłu jej wykorzystania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Action Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 w piątek będzie wymiana tam gdzie Niedźwiedzie polecają więc chętnie po weekendzie się podzielę wrażeniami mój forek już stoi na nowym zawiasie. i stoi baaardzo wysoko. jeszcze nie ładowałem wiec nie wiem jak sie sprawuje pod obciążeniem i w terenie też jeszcze nie jeździłem. w każdym razie dostałem jakąś twardszą wersje z uwagi na na to że butla od LPG jest w kole. nic nie stuka nic puka. auto lepiej reaguje na każdy ruch kierownica, jest pewniejsze. przy agresywniejszych manewrach trochę się buja ale wydaje mi się ze w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Amorek wyglądał jak nowy po regeneracji i nie ma śladów rozcinania i spawnia,jeśli będzie się coś dziło złego na pewno dam znać nie pamiętam czy były ślady rozcinania, wczoraj załadowałem auto testowo i po przejechaniu kawałka ładnie się podniósł więc samopoziom jest:) no to ciekaw jestem jak regenerowane są takie nierozbieralne amorki... Podejrzewam, że wstawione komponenty są lepsze niż od TOKICO skąd takie podejrzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 skąd takie podejrzenie? nie może być nic bardziej marnego niż tokico Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 skąd takie podejrzenie? nie może być nic bardziej marnego niż tokico dobre, szkoda że nie ma opcji "Lubię to" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 dobre, szkoda że nie ma opcji "Lubię to" kitewinger, 6 kpl amorów wymienionych w ciągu 4-5 lat. średnio raz na rok-dwa wymiana. za dużo oczekuję? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 6 kpl amorów 6 kompletów? 12 amorów? 18tyś pln ? Podobno tylko w PL jest taki problem z tymi amorami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 6 kompletów? 12 amorów? 18tyś pln ? chyba trochę mniej bo ze 2 -3 na gwarancji już nie pamiętam. ale fakt ostatno kupiłem prawy tylni chyba za 1300pln i dokładnie po roku padł czyli się zawiesił ale na wyrząsarce się odblokował i starcił 25 skuteczności tłumienia w stosunku do lewego już 2 letniego Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 dobre, szkoda że nie ma opcji "Lubię to" kitewinger, 6 kpl amorów wymienionych w ciągu 4-5 lat. średnio raz na rok-dwa wymiana. za dużo oczekuję? Pozdrawiam masz pecha albo specyficzne warunki jazdy... normalnie sls-y wytrzymują jednak kilka lat i chociaż 100.000 przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 dobre, szkoda że nie ma opcji "Lubię to" kitewinger, 6 kpl amorów wymienionych w ciągu 4-5 lat. średnio raz na rok-dwa wymiana. za dużo oczekuję? Pozdrawiam masz pecha albo specyficzne warunki jazdy... normalnie sls-y wytrzymują jednak kilka lat i chociaż 100.000 przebiegu Niestety to prawda!!! U mnie też komplet na 8 miesięcy wystarczał :!: Obecnie Irony z KYB mają prawie 3 lata i nic .... pomimo 2 x Plejady i parę NMnP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Niestety to prawda!!! U mnie też komplet na 8 miesięcy wystarczał :!: Obecnie Irony z KYB mają prawie 3 lata i nic .... pomimo 2 x Plejady i parę NMnP to ja miałem szczęście albo jakoś mi sie rowne drogi trafiają ale też nie chce mi sie wierzyc zeby wszystkim tak masowo padały po roku jak wam :roll: pewnie ileś tam pada po takim czasie, ciekawe jaki to procent w każdym razie nie jestem miłośnikiem sls-ów i czekam aż subaru w końcu zrezygnuje z tego rozwiązania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozrabiara Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Wiem , że to będzie całkowicie nie w temacie ale ... czytając temat za każdym razem widzę : Zadek w foresterze i wymiary stringów . Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Wiem , że to będzie całkowicie nie w temacie ale ...czytając temat za każdym razem widzę : Zadek w foresterze i wymiary stringów . stringi to w Imprezie i Justy aby nie było OT: Mnie slsy wylały po 160tkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 czytając temat za każdym razem widzę :Zadek w foresterze i wymiary stringów . Dobre! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozrabiara Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 miszozon, AllRad, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz84 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Witam, Chciałbym podziękować Niedźwiedziowi za namiar na 4t Mysiadło. Sprężynki są świetne i jazda Forkiem o niebo lepsza:) Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję Lukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Niedźwiedź, macie już jakiś patent na kanapowego Forka MY09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Jakiś czas temu wymieniłem amroki na Service Parts sprężyny dałem ponownie zahartować i ponaciągać. Autkiem jeździ się świetnie ale niestety przód ładnie wysoko stoi tył niestety zszedł w dół o jakieś 4cm. Przy SlS sprężyny podobno są kiepsciutkie i słabe. Czy jest różnica grubości sprężyn pomiędzy wolnym ssakiem a s-turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 na oko - jakieś 2 mm na średnicy. nie wiem, jak z materiałem, czy w SLS to ten sam drut, tylko cieńszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 kubabb, różnica jest w średnicy (13mm vs 15mm) i wysokości. Tak naprawdę, stosując Twoje rozwiązanie (kowal) spowodowałeś zwiększenie kosztów całego zestawu. Trzeba było od razu założyć wskazywane sprężyny KYB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 No dobrze, w takim razie kto ma na sprzedaż sprężyny tył bez sls-a? kiedyś miałem info na PW ale się zapędziłem z opcją zaznacz wszystko-usuń Kupie w pasztetowej cenie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Czy ja wiem czy zwiększyłem koszt? regeneracji sprężyn to 60zł za dwie szt. Tak jak pisałem przód stoi ładnie wysoko jeżdżę już od Maja i jest bez zmian, tył niestety opadł po jakiś 3tyg. Amortyzatory Service Parts są 100zl na sztuce tańsze aniżeli KYB maja 3letnia gwarancję i sprawują się bardzo dobrze. Nie doczytałem po prostu że jest różnica w grubości druty przy SLS dlatego wyszło jak wyszło Gdybym to wiedział zmienił bym od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się