Skocz do zawartości

Zadek w foresterze i wymiary springów


Janosik

Rekomendowane odpowiedzi

cart, dzięki wielkie, ugięcie faktycznie jest nieznaczne i o to mi właśnie chodzi. Wiem już zatem, że zastosuję ten zestaw u siebie. Ponieważ stukanie dochodziło z czegoś innego, a samochód wciąż mimo wycieków prowadzi się dobrze odkładam temat w czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 950
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

no to muszę podbić bo stuku-puku się pojawiło i prawy tył obrzygany jak to ktoś ładnie napisał.

 

jutro jadę na oględziny i będę wiedział więcej. na tą chwilę nawet nie wiem czy mam jeszcze SLSy czy już coś nowego.

 

pytanie 1: rozumiem, że "zestaw niedźwiedzia" dotyczy tylko tyłu auta. czy przód będzie po wymianie dużo wyżej? czy może trzeba z przodem też coś robić żeby było ok?

 

pytanie 2: czy przy zamianie SLSów na KAYABA Excel-G 334344 lub UltraSR wystarczy wymienić same amory czy TRZEBA wymienić np sprężyny, inne pierdoły? Rozumiem, że UltraSR są twardsze?

 

jak ktoś ma to tanio z fvat to proszę pisać na PW

 

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Action, nie doczytałeś wątku. Zupełnie. Razem z amorem konieczna jest wymiana spreżyn. I niczego wiecej. Tj. do tego zeby system pasował, bo często zdarza się tak, że gumki się okazują kiepskie, odboje itp.

W przypadku Forka 97-2002 masz opcję z ultra sr. W przypadku 02+ nie masz takiej opcji jest tylko "zwykle"excel-g.

Ultra SR nie jest mega twardym amorem, ale auto prowadzi się lepiej.

 

Wymiana sls na non-sls nie wymaga zmiany niczego z przodu (chyba , ze masz zużyte) i nie powoduje podwyzszenia auta. Zestawy są zamiennikiem wiec pozostaja OEMowe nastawy zawieszenia, wysokości itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukasz84, j.w - potrzebujesz odpowiednich, nowych sprężyn.

 

Swoją drogą - jeszcze mnie tak nigdy nikt nie wywołał :mrgreen:

 

lukasz84, pisz do mnie PW - skąd żeś jest?

 

-- 27 lip 2011, o 14:05 --

 

I tu jest pytanie czy jak auto będzie puste, jak będzie się prowadzić itp.

nie wiem - nie testowałem. Podwyższenie na podkładkach jakoś średnio mi się widzi , bo obciążenia będą na tych właśnie podkładkach :roll: a nie na sprężynie/amorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, to ja trochę kontrowersyjnie. Zastanawiałem się nad wymianą na zestaw Niedźwiedzia albo na Tein'a na całe auto ale finalnie postanowiłem dać jeszcze szansę SLS'om i je zregenerować. I..... muszę powiedzieć, że efekt przeszedł moje oczekiwania - amorki samodzielnie zdjąłem, wysłałem, a dzisiaj zamontowałem ponownie - forkowa dupcia znowu wysoko w powietrzu.

 

Polecam zamiast wymieniać to zregenerować - 450 PLN za szt i rok gwarancji. Nie wiem czy mogę pisać gdzie więc jak coś to info na priv.

 

P.S jutro podjadę zrobić test na stację diagnostyczną jak trzymają bo przed naprawą jeden miał 20% tylko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, nie ma problemu przyjrzę się dokłądnie, nie pamiętam czy były ślady rozcinania, wczoraj załadowałem auto testowo i po przejechaniu kawałka ładnie się podniósł więc samopoziom jest:)

 

W najbliższych dniach jeszcze go dodatkowo konkretnie załaduję żeby siadł i zobaczymy jak sobie z tym poradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...