Niedźwiedź Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Szanowni, tak w kwestii organizacyjnej , to wątek ten dotyczy raczej Forka 02+ Tutaj jest o 97-01 viewtopic.php?p=1012503#p1012503. Może przenieśmy się tam żeby nie robić zamieszania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 na ultra SR jest bardziej twardo, ale bez przesady, dal mnie ok. przynajmniej nie buja jak żukiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_lEszEk_ Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Szanowni, tak w kwestii organizacyjnej , to wątek ten dotyczy raczej Forka 02+ również w kwestii organizacyjnej - może by tak doprecyzować temat wątku, wtedy będzie jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 _lEszEk_, wszystko jest doprecyzowane - w odpowiednim wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_lEszEk_ Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 wszystko jest doprecyzowane - w odpowiednim wątku w spisie treści. to wiem. ale nie wszyscy trafiają do tego wątku ze spisu treści. niektórzy np. z szukajki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZAJAX Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Jestem już po wymianie w 4T na twardszy zestaw. Forek stoi wysoko, ale prowadzenie jest znacznie lepsze niż na SLSach (dobitych). Różnica na + jest naprawdę duża. Zawieszenie bardzo fajnie spręzyście wybiera nierówności. Poniżej fotki Before - wysokość od podłoża do rantu błotnika tylnego 70-72 cm: After - wysokość od podłoża do rantu błotnika tylnego 76 cm: PS. Dzięki Niedźwiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 ZAJAX, sprężyny jeszcze trochę się ułożą, zestaw trochę siądzie. Tak jak rozmawialiśmy - jeśli często jeździsz w zestawie 2+2+bagaż - te sprężyny to dobry wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZAJAX Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Niedźwiedź, wybór jest świetny Pierwsze 200 km weekendowych zrobione. Zestaw spisuje się znakomicie zarówno na pusto jak i z kompletem pasażerów i bagażem (3 osoby dorosłe + 2 dzieci + graty). Przy moim sposobie eksploatacji Forestera w tym bardzo częsta jazda po lesie po różnej jakości drogach jest idealnie. Spręzeny bardzo przyjemnie współpracują z amortyzatorami. Auto fajnie się prowadzi zarówno po asfalcie jak i bardzo nierównych leśnych duktach. Mimo, że auto optycznie wygląda jakby tył był trochę wyżej niż przód, dokładne pomiary pokazały, że progi są praktycznie poziomo. Wysokość od podłogi garażu do progu mierzona na pustym aucie z pełnym bakiem paliwa jest z tyłu ok 2-3 mm większa niż z przodu. Zdecydowanie polecam taki utwardzony zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Wnioskuję z powyższych bardzo pozytywnych wypowiedzi, że zestaw by 4T pozwala utrzymać budę w poziomie bo załadowaniu auta 4 pięknymi kobietami i 2 skrzynkami szampana ?? Prawie się już przekonałem do niezakładania SLS'ów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZAJAX Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Wnioskuję z powyższych bardzo pozytywnych wypowiedzi, że zestaw by 4T pozwala utrzymać budę w poziomie bo załadowaniu auta 4 pięknymi kobietami i 2 skrzynkami szampana ?? Prawie się już przekonałem do niezakładania SLS'ów. Potwierdzam. Tylko, że ja mam załozony ten twardszy zestaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cart Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 I ja dziś pozbyłem się SLSów na rzecz KYB. Tomasz_555, za tydzień lub dwa będę podczepiał do forka camping bo muszę go przed wyjazdem przeprowadzić w inne miejsce do posprzątania to mogę cyknąć fotkę jak zachowuje się KYB pod obciążeniem (w sumie sam jestem ciekaw). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 cart, jeśli możesz to cyknij foto. Z chęcią zobaczę jak to funkcjonuje przy naprawdę dużym obciążeniu. Dla mnie to priorytet aby buda trzymała poziom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 No więc po tym jak tylne slsowe zawieszenie My siadło ;-) jestem od wczoraj posiadaczem nowego zestawu, czyli Kyb Excel-G z utwardzonymi sprężynami. Operacja trwała 40min. Wrażenia: jest OK. Dupką troszkę bardziej łupie niż w standardzie, ale mi to odpowiada. Tam gdzie wymieniałem, po tym jak My siadło ;-), jest w okolicy dużo progów zwalniających to sobie mogłem od razu potestować turlając się do domu. Plastiki od razu się odezwały, ale wieczorkiem obkleiłem filcem miejsca styku rolety z budą i już jest dobrze. Właściwie jest lepiej niż na SLSach (zabierałem się do tego filcu już długo). Autko stoi troszkę wyżej ale nieznacznie. Wkrótce pomierzę i zrobię zdjęcia oraz wstawię porównanie przed/po. Mam tylko ciężką zagwózdkę: padnięty amorek był po demontażu tak samo twardy jak ten niby sprawny: nie dało się nawet na mm wgnieść go ręką. O co kaman? Na mój rozum to powinien luźno latać, tak jak i cały prawy tył po awarii (trzymanie wg trzepaczki 12%). Jeśli się "odblokował", tak jak to już opisywał AdaSch i teraz mam oba zdemontowane sprawne to będzie niezły wk..rw. Zresztą łatwo się tego nie dowiem... jeśli w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 To u mnie SLS siedziało tak ze opona juz chowała się pod nadkole :-) On ci jeszcze może ze 2cm zejść w dół jak się wszystko pookłada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 On ci jeszcze może ze 2cm zejść w dół jak się wszystko pookłada 2cm nie ma opcji. Może obniżyc się o kilka mm maks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 On ci jeszcze może ze 2cm zejść w dół jak się wszystko pookłada 2cm nie ma opcji. Może obniżyc się o kilka mm maks. Panowie, mowa o amortyzatorze SLS po zdemontowaniu - jest tak samo twardy jak "sprawny" z drugiego koła - czyli nie można nawet na 1mm wgnieść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 padnięty amorek był po demontażu tak samo twardy jak ten niby sprawny: nie dało się nawet na mm wgnieść go ręką mam tak samo. wyjęty wylany zarzygany olejem amor SLS, twardy jak... skurczybyk. nie wiem czemu, nie zastanawiałem się. po tej stronie auto siedziało 5 cm niżej wiec chyba jednak nie był sprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 HiszpanskaInkwizycja, my rozmawialiśmy o nowym zestawie czy siądzie czy nie, a nie o wyjętym SLS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 HiszpanskaInkwizycja, my rozmawialiśmy o nowym zestawie czy siądzie czy nie, a nie o wyjętym SLS Aaaaa... jako, że kubabb nawiązał do wysokości po wymianie, która akurat nie jest moim zmartwieniem, to nie zajarzyłem. -- Cz cze 30, 2011 2:03 pm -- padnięty amorek był po demontażu tak samo twardy jak ten niby sprawny: nie dało się nawet na mm wgnieść go ręką zarzygany olejem amor SLS, twardy jak... skurczybyk. No to mnie troszkę pocieszyłeś, choć mój jest kompletnie suchy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 No to mnie troszkę pocieszyłeś, choć mój jest kompletnie suchy. to że nie da się wcisnąć nie ma znaczenia, bo na samochodzie nie ma "siły" się PODNIEŚĆ. Więc sprężanie ok, rozprężanie padaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 No to mnie troszkę pocieszyłeś, choć mój jest kompletnie suchy. to że nie da się wcisnąć nie ma znaczenia, bo na samochodzie nie ma "siły" się PODNIEŚĆ. Więc sprężanie ok, rozprężanie padaka. Oba amorki (dobry i padnięty) po demontażu mają tę samą długość i nie mieszczą się do pudełka od KYBów, więc zakładam, że są w pozycji rozprężonej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Oba amorki (dobry i padnięty) po demontażu mają tę samą długość i nie mieszczą się do pudełka od KYBów, więc zakładam, że są w pozycji rozprężonej. ale bez obciążenia 1,5tony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Oba amorki (dobry i padnięty) po demontażu mają tę samą długość i nie mieszczą się do pudełka od KYBów, więc zakładam, że są w pozycji rozprężonej. ale bez obciążenia 1,5tony... Raczej 1,5 tony/4. Zresztą można znaleźć wypowiedź AdaSch'a gdzie padnięty amor dało się wgnieść do odboju naciskając na auto. BTW, nowego KYBa z pudełka przed założeniem wciskałem ręką bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 HiszpanskaInkwizycja, ale zwykła KYB działa inaczej niż SLS. Amor Adascha to nie Twój. Padł, wymieniłeś, ciesz się nowym setupem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cart Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Tomasz_555, oto zdjęcia. 1. Puste auto bez przyczepy 2. Auto z kempingiem na haku Co prawda może nie widać tego idealnie (zapomniałem aparatu i statywu), ale auto usiadło nieznacznie. Jak będę miał czas to cyknę zdjęcie ze statywu z i bez przyczepy wtedy będzie lepsze porównanie. Na razie musi Ci to wystarczyć ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się