stempel Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Mój engine ma taką dolegliwość, że czasami jak sie rozgrzeje zapala sie CHECK i świeci sie dopóki nie pozwolę silnikowi ze 2 sekundy popracować na wolnych obrotach. Ale jak wysprzęglę w czasie jazdy obroty są nierówne i czasami nawet motur gaśnie. Zapisał sie błąd 24. Miał ktoś podobne doświadczenia ? Gdzie jest czujnik odpowiadający za ten błąd ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 czasami nawet motur gaśnie. :shock: Zapisał sie błąd 24 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=106815 - tutaj jest wszystko opisane co błąd oznacza. A tak na gorąco to można spróbować przeczyścić silniczek krokowy, jak przeżyje to jest szansa na poprawę działania, jak nie... to zakup nowego lub używanego. W przypadku używki kupujesz kota w worku, w przypadku nowego rozstajesz się z dużą ilością gotówki. Spróbuj jeszcze przeczyścić czujnik położenia wału: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103278 U mnie był podobny problem (silnik lubił zgasnąć po długiej jeździe ze stałą prędkością na autostradzie, dodatkowo jak był zimny to miał lekki problem z szybkim ustabilizowaniem wolnych obrotów po zdjęciu nogi z gazu), przeczyszczenie silniczka krokowego pomogło w jakimś stopniu, ale powoli odkładam kasę na nowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stempel Posted January 31, 2008 Author Share Posted January 31, 2008 w przypadku nowego rozstajesz się z dużą ilością gotówki. nie strasz :shock: ile ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawka35 Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 aflinta miałem podobny problem jak stempel ale mi wyskakiwał błąd 51 tylko za czorta nie mogę dojśc o co chodzi a TY masz taki sam wóz więc jak możesz mnie naprowadzić to będę wdzięczny Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 stempel, w ASO jak się w zeszłym roku pytałem to około.... 1400 zł pawka35, Niestety nie mam pojęcia od czego to może być, nie spotkałem się z takim problemem. A sam opis kodu błędu jest ciekawy [EDIT] Poszperałem trochę i przełącznik znajduje się w skrzyni biegów, być może mu się zmarło lub przestaje kontaktować przy drganiach podczas jazdy, ewentualnie problem z drutami idącymi do niego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawka35 Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Tak ,tylko który bo jest tam ich kilka ,jeden do świateł cofania który wymieniłem drugi do kotrolki reduktora a reszta to już czarna magia Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Reszta to już tylko jedna sztuka zdaje się została Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawka35 Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Oj chyba jest więcej jak trzy ale mam zapasową skrzynię więc sprawdzę i dam Ci znać.Dzięki za pomoc. [ Dodano: Sob Kwi 11, 2009 9:48 am ] Postanowiłem odświeżyc wątek ponieważ przez kilka miesięcy walczyłem z błędem 24 i czyszczenie silniczka krokowego niestety nie pomagało,otóż przyczyna wyskakiwania w/w błędu była tak prosta i śmieszna zarazem że warto to opisać.Otóż za wszystkim stał naderwany wężyk podciśnienia z lewej strony kolektora ssącego,uszkodzenie przypominało przecięcie żyletką tak że znalezienie tego było praktycznie niemożliwe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now