masakrer Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 Witam Panowie mam nastepujacy problem auto troche ostatnio zaczelo przerywac na wysokich obrotach a z boostem jest tak jak powyzej 3000 obr nadepne do konca to chwilowo skacze do 1,5 i zaraz sie normuje do 1,2 ale jadac dalej na danym biegu (niewazne jakim) powyzej 5 tys obr zaczyna rosnoc stopniowo do 1.6 bara .czyli chyba troche za duzo??? dodam ze przy tych wysokich cisnieniach czasem przerywa a czasem nie. Dodam jeszcze ze czasem np na 1 biegu jak dam mu do oporu to przy jakis 6 tys przerwie na moment tak jakby kotos mu zaplon wylaczyl a czasem nie. prosze o pomoc w tej sprawie ekspertow . ps .aha auto idzie jak szalone tylko pytanie jak dlugo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 ps .aha auto idzie jak szalone tylko pytanie jak dlugo Najprawdopodobniej do powstania dziury w tloku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
masakrer Posted January 30, 2008 Author Share Posted January 30, 2008 wlasnie tego sie obawiam,powiedzcie co z tym dranstwem robic? bo ja mam o tym blade pojecie?/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 poszukac przyczyn przeladowania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maniek MTS Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Witam Panowie mam nastepujacy problem auto troche ostatnio zaczelo przerywac na wysokich obrotach a z boostem jest tak jak powyzej 3000 obr nadepne do konca to chwilowo skacze do 1,5 i zaraz sie normuje do 1,2 ale jadac dalej na danym biegu (niewazne jakim) powyzej 5 tys obr zaczyna rosnoc stopniowo do 1.6 bara .czyli chyba troche za duzo??? dodam ze przy tych wysokich cisnieniach czasem przerywa a czasem nie. Dodam jeszcze ze czasem np na 1 biegu jak dam mu do oporu to przy jakis 6 tys przerwie na moment tak jakby kotos mu zaplon wylaczyl a czasem nie. prosze o pomoc w tej sprawie ekspertow . ps .aha auto idzie jak szalone tylko pytanie jak dlugo Sprawdzić czy nie spadł przewód z westgate'a Link to comment Share on other sites More sharing options...
masakrer Posted January 31, 2008 Author Share Posted January 31, 2008 Ok sprawa zalatwiona okazalo sie ze manometr jest w PSI a nie w barch Dzieki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 ale chyba ci też przerywało, nie? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 ale chyba ci też przerywało, nie? :roll: Przerywalo mu pewnie tez w PSI a nie barach. Wiec nie ma problemu. A powazniej, to jesli przerywa na duzych obrotach to ja nieodmiennie polecam sprawdzanie szczelnosci ukladu dolotowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 1,6 PSI to niezbyt wiele.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 z doładowaniem 1,6 PSI to auto może iść jak szalone dopiero jak sie je z samolotu wyrzuci może chodziło Ci o 16PSi czyli ok 1,1 bara? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now