masakrer Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam Panowie mam nastepujacy problem auto troche ostatnio zaczelo przerywac na wysokich obrotach a z boostem jest tak jak powyzej 3000 obr nadepne do konca to chwilowo skacze do 1,5 i zaraz sie normuje do 1,2 ale jadac dalej na danym biegu (niewazne jakim) powyzej 5 tys obr zaczyna rosnoc stopniowo do 1.6 bara .czyli chyba troche za duzo??? dodam ze przy tych wysokich cisnieniach czasem przerywa a czasem nie. Dodam jeszcze ze czasem np na 1 biegu jak dam mu do oporu to przy jakis 6 tys przerwie na moment tak jakby kotos mu zaplon wylaczyl a czasem nie. prosze o pomoc w tej sprawie ekspertow . ps .aha auto idzie jak szalone tylko pytanie jak dlugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 ps .aha auto idzie jak szalone tylko pytanie jak dlugo Najprawdopodobniej do powstania dziury w tloku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masakrer Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 wlasnie tego sie obawiam,powiedzcie co z tym dranstwem robic? bo ja mam o tym blade pojecie?/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 poszukac przyczyn przeladowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam Panowie mam nastepujacy problem auto troche ostatnio zaczelo przerywac na wysokich obrotach a z boostem jest tak jak powyzej 3000 obr nadepne do konca to chwilowo skacze do 1,5 i zaraz sie normuje do 1,2 ale jadac dalej na danym biegu (niewazne jakim) powyzej 5 tys obr zaczyna rosnoc stopniowo do 1.6 bara .czyli chyba troche za duzo??? dodam ze przy tych wysokich cisnieniach czasem przerywa a czasem nie. Dodam jeszcze ze czasem np na 1 biegu jak dam mu do oporu to przy jakis 6 tys przerwie na moment tak jakby kotos mu zaplon wylaczyl a czasem nie. prosze o pomoc w tej sprawie ekspertow . ps .aha auto idzie jak szalone tylko pytanie jak dlugo Sprawdzić czy nie spadł przewód z westgate'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masakrer Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Ok sprawa zalatwiona okazalo sie ze manometr jest w PSI a nie w barch Dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 ale chyba ci też przerywało, nie? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 ale chyba ci też przerywało, nie? :roll: Przerywalo mu pewnie tez w PSI a nie barach. Wiec nie ma problemu. A powazniej, to jesli przerywa na duzych obrotach to ja nieodmiennie polecam sprawdzanie szczelnosci ukladu dolotowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 1,6 PSI to niezbyt wiele.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 z doładowaniem 1,6 PSI to auto może iść jak szalone dopiero jak sie je z samolotu wyrzuci może chodziło Ci o 16PSi czyli ok 1,1 bara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się