Siwy Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam! Jak srodki sluzace do redukcji tarcia, czy uszlachetniajace olej w skrzyni dzialaja na wisco? Czy redukcja tarcia nie spowoduje uszkodzenia wisca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Siwy, wisko jest zamknięte w swojej obudowie i dla wisko nie ma znaczenia co wlejesz do skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Częściej ,JAK JEZDZISZ!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin555 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Siwy, wisko jest zamknięte w swojej obudowie i dla wisko nie ma znaczenia co wlejesz do skrzyni. Ale dla synchronizatorow, ktore w pewnym sensie lubia tarcie, juz moze miec znaczenie... Znam skrzynie, ktore zle przezyly taka kuracje :-) Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Ale dla synchronizatorow pytanie było o wisko. Dla skrzyni dany olej czy dodatek oczywiście ma duże znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 o skrzynie sie nie boje, natomiast wydawalo mi sie, ze wisco smarowane jest olejem ze skrzyni, wiec srodek obnizajacy tarcie nie wplynie negatywnie na dzialanie wisca? bo przeciez jego dzialanie opiera sie na tarciu miedzyplytkowym, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Wiskoza jest w szczelnej, zamknietej obudowie i olej ze skrzyni czy z dyferencjalu nie ma do niej dostepu. Natomiast skrzynie napewno zalatwisz takim srodkiem. Skrzynia Subaru najlepiej znosi zwykly olej, ale nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 kuba potwierdzam ,mialem wiskozę w rękach i jest z tak twardego materiału że w miarę twardy nóż tokarski nie daje rady i jest tak szczelna ze jedno co może zaszkodzić to olej o gestości smaru[/b] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Siwy, napisz moze po krotce co chcesz osiagnac tym srodkiem zanim sobie narobisz problemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin555 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Ale dla synchronizatorow pytanie było o wisko. Dla skrzyni dany olej czy dodatek oczywiście ma duże znaczenie. Alez jasne. I wcale nie pisze, ze zle prawisz. Pomyslalem, ze autor pyta poprostu, czy ma wlac dodatek do skrzyni, dla ulatwienia jej zycia. I zasugerowalem, ze wiskoza to jego najmniejsze zmartwienie w temacie skrzyni :-) Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Jedyny sensowny środek obniżający tarcie części metalowych to Militec stosowany niegdyś często w rajdówkach. Obecnie Militec jest sprzedawany pod nazwą Motorlife albo Militec firmy K2 ale nie wiem czy te środki to ta sama substancja co dawny Militec. Ja używałem Militeca w kilku poprzednich autach i nic się nie stało. W GT-ku dodałem go tylko do oleju silnikowego głównie ze względu na turbo, do skrzyni i dyfrów raczej nie będę wlewał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi