Skocz do zawartości

osiagi i parametry gt


lekszyc

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

chodzi mi o to ze w korku czesto schodzimy ponizej 2 a glupio wkladac 1 szczegolnie ze jest wyrazny opor wiekszy niz przy innych redukcjach

 

lekszyc, jestem pewien ze maechanikowi chodzilo o przyspiesznie z tych obrotow bo idac dlaej tym tropem to tu gdzie jestem jadac po miesie musial bym uzywac 1 i w ekstremalnych syt. 2ki :roll:

 

a jesli chodzi o o-100 to zlyszalem ze powinno byc w granicach 6,5

 

zdrowe MY99 powinno miec ok 6. ( z malymi wahaniami w gore lub w dol ) :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdrowe MY99 powinno miec ok 6. ( z malymi wahaniami w gore lub w dol )
był na ten temat kiedyś duży wątek, który to tak na marginesie ja założyłem bo po kupnie mojego GT-ka coś dziwnie szybko jeździł. Jak dobrze pamiętam to Azrael wtedy wypowiedział się,że seryjne GT MY99 ma prawo pojechać w okolicach 5,1sek./100kmh i nie jest to nic dziwnego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT MY99 ma prawo pojechać w okolicach 5,1sek./100kmh i nie jest to nic dziwnego.

 

mi sie nie chce w to wierzyc czyli wychodzi na to ze lekko nadlubany powinien zejsc ponizej 5 :?: dla mnie nierealne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT MY99 ma prawo pojechać w okolicach 5,1sek./100kmh i nie jest to nic dziwnego.

 

mi sie nie chce w to wierzyc czyli wychodzi na to ze lekko nadlubany powinien zejsc ponizej 5 :?: dla mnie nierealne

 

Mi się też nie chce wierzyć ale tak napisał Azrael a wydaje mi się że chyba akurat on wie co mówi.

 

[ Dodano: Sro Sty 30, 2008 6:25 pm ]

Nie lubię tak przytaczać kto co mówił bez odpowiednich dowodów więc przeszukałem przed chwilą wszystkie swoje napisane do tej pory posty i nie znalazłem tego tematu - musiał zostać skasowany :sad: więc niestety nic nie odowodnię ale bardzo dobrze pamiętam ten wątek i jestem pewien tego co wyżej napisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie ja się podłącze i się zapytam ile wrx 00-02 idzie do setki :?: Szczerze powiem nie chce mi się wieżyć że getek robi o.k 5.1 w takim razie ile by robiło sti 99 :?: 4.4 :shock: Uwarzam że o.k 6 sek powinien robić zdrowy gtek.W wrc nr.33 był test i wyszło im aż o.k 7 sek w gteku chyba pelikańskiego :roll: :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TOŁEK, powiem Ci tak. Ja mam GT99 po remapie. ładuje 1,25bara na seryjnej turbinie. Mam TMIC od Sti i pompę 255l/h. 0-100km/h kręcę powtarzalne 5,1sek na seryjnym wydechu. Teraz mam zrobiony wydech i odchudzone auto i jestem ciekaw czy uda się zejść poniżej 5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, i widzisz dopiero twój po opisywanych lekkich przeróbkach robi 5.1 sek i z tym się zgodze ale zwykły gtek to raczej nie możliwe o.k 6 sek bym się spodziewał.Ale jak jest w rzeczywistości to nie wiadomo bo różne są wersje na temat przyspieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do uwagi o spłaszczaniu drogi...... skrót myślowy

 

mierzysz auto w obydwu kierunkach odcinka... i potem średnią bierzesz!!

 

 

nie dłubany spokojnie pójdzie poniżej 6 s, tak jak napisałem wyżej.. (nie licząc prawie.. odetkanego wydechu)

 

dłubany na 1.25 bara... znacznie więcej zwiększa moc niż moment, a .. to moment jest odpowiedzialny za przyspieszenie, moc za prędkość maksymalną... etc.

 

 

a apropo WRXa... jest cięższy od GTka o jakieś 300kg!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ninja, sam już nie wiem i dlatego jestem ciekawy ile tak naprawde do tych stu pędzi gtek :roll: w takim razie może koło 5.7 sek sam zgaduje biorąc pod uwage różne argumenty i właśnie na chłopski rozum.W takim razie ile wrx drepcze do stuwy jeśli jest cięższy sporo a producent podaje podobne przyspieszenia co gt :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu producent zawyża osiągi auta? Z reguły testy dziennikarzy wykazajują gorsze od deklarowanych przez producenta osiągi...podobnie wygląda sprawa ze spalaniem :wink: . A tu widzę, że Subaru podaje celowo (bo chyba taka firma ma mozliwości dokonania dokladnego pomiaru) zawyżone dane? No jak to jest? :roll:

P.S.Każde 0.1 sekundy (poniżej 6sek) wymaga od tunerów i właścicieli dużych nakładów, a tu właściciele GTków dostają w prezencie od producenta ponad sekundę gratis :shock:

Nikomu w seryjnym Gtku nie wyszło przyspieszenie w okolicach 4 sek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do danych technicznych - są archiwalne katalogi na www.subaru.de - Kundenservice.

SUPER :!:

duze dzieki za link'a :grin:

 

z zestawienia wynika, ze*:

 

 

Model......................0-100 km/h.......V max........masa.........ROZ

GT MY’97..................6,4 s................231 km/h....1235 kg.......95

GT MY’99..................6,3 s............... 231 km/h....1285 kg.......95

WRX MY’01................6,2 s................225 km/h....1430 kg.......95

WRX MY’03................5,9 s................232 km/h....1415 kg.......98

WRX STi MY’03...........5,5 s................244 km/h....1470 kg.......98

WRX MY’06................5,9 s................230 km/h....1370 kg.......95

WRX STi MY’06...........5,4 s................255 km/h....1455 kg.......98

 

 

 

*dane dla sedana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tak napisał Azrael a wydaje mi się że chyba akurat on wie co mówi

 

Kruk, a jak ci Az powie ze ogien jest zimny i karze skoczyc to tez skoczysz :?: Nie podwazam wcale jego autorytetu ale czasem trzeba byc realistami

 

Ja mam GT99 po remapie. ładuje 1,25bara na seryjnej turbinie. Mam TMIC od Sti i pompę 255l/h. 0-100km/h kręcę powtarzalne 5,1sek na seryjnym wydechu

 

no wlasnie sam sobie zaprzeczyles :wink: aczkalwiek to jest wlasnie przedzial jaki okreslam dla przyspieszen GTeka po remapie wlasnie miedzy 5.0 a 5.5 sek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) zgodnie z tym co mówią maptekowcy... 5.5 jest jak najbardziej realne dla seryjnego GTka a po remapie nieznacznie tylko zmienia się przyspieszenie do 100, za to znacznie zwiększa się elastyczność

...i wiarygodnosc szybkiego remontu skrzyni :mrgreen:

 

czy o tym tez mowia :?: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...