leon Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 problem polega jedynie na tym aby droga była "w poziomie" dlatego wykonuje się od 3 do 5 pomiarów aby wykluczyć błędy Ale te 3-5 pomiarów powoduje, że droga się robi pozioma? Walcem tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lekszyc Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 chodzi mi o to ze w korku czesto schodzimy ponizej 2 a glupio wkladac 1 szczegolnie ze jest wyrazny opor wiekszy niz przy innych redukcjach a jesli chodzi o o-100 to zlyszalem ze powinno byc w granicach 6,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 chodzi mi o to ze w korku czesto schodzimy ponizej 2 a glupio wkladac 1 szczegolnie ze jest wyrazny opor wiekszy niz przy innych redukcjach lekszyc, jestem pewien ze maechanikowi chodzilo o przyspiesznie z tych obrotow bo idac dlaej tym tropem to tu gdzie jestem jadac po miesie musial bym uzywac 1 i w ekstremalnych syt. 2ki :roll: a jesli chodzi o o-100 to zlyszalem ze powinno byc w granicach 6,5 zdrowe MY99 powinno miec ok 6. ( z malymi wahaniami w gore lub w dol ) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lekszyc Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 kombi tez? - jwst ciezszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 kombi tez? - jwst ciezszy producent podaje, ze roznica miedzy sedanem a kombi to 0,1s do setki... wiec mozemy zalozyc, ze taka roznica jest i pomiedzy realnymi osiagami :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 zdrowe MY99 powinno miec ok 6. ( z malymi wahaniami w gore lub w dol ) był na ten temat kiedyś duży wątek, który to tak na marginesie ja założyłem bo po kupnie mojego GT-ka coś dziwnie szybko jeździł. Jak dobrze pamiętam to Azrael wtedy wypowiedział się,że seryjne GT MY99 ma prawo pojechać w okolicach 5,1sek./100kmh i nie jest to nic dziwnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 GT MY99 ma prawo pojechać w okolicach 5,1sek./100kmh i nie jest to nic dziwnego. mi sie nie chce w to wierzyc czyli wychodzi na to ze lekko nadlubany powinien zejsc ponizej 5 :?: dla mnie nierealne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 GT MY99 ma prawo pojechać w okolicach 5,1sek./100kmh i nie jest to nic dziwnego. mi sie nie chce w to wierzyc czyli wychodzi na to ze lekko nadlubany powinien zejsc ponizej 5 :?: dla mnie nierealne Mi się też nie chce wierzyć ale tak napisał Azrael a wydaje mi się że chyba akurat on wie co mówi. [ Dodano: Sro Sty 30, 2008 6:25 pm ] Nie lubię tak przytaczać kto co mówił bez odpowiednich dowodów więc przeszukałem przed chwilą wszystkie swoje napisane do tej pory posty i nie znalazłem tego tematu - musiał zostać skasowany :sad: więc niestety nic nie odowodnię ale bardzo dobrze pamiętam ten wątek i jestem pewien tego co wyżej napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOŁEK Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 W takim razie ja się podłącze i się zapytam ile wrx 00-02 idzie do setki :?: Szczerze powiem nie chce mi się wieżyć że getek robi o.k 5.1 w takim razie ile by robiło sti 99 :?: 4.4 :shock: Uwarzam że o.k 6 sek powinien robić zdrowy gtek.W wrc nr.33 był test i wyszło im aż o.k 7 sek w gteku chyba pelikańskiego :roll: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 TOŁEK, powiem Ci tak. Ja mam GT99 po remapie. ładuje 1,25bara na seryjnej turbinie. Mam TMIC od Sti i pompę 255l/h. 0-100km/h kręcę powtarzalne 5,1sek na seryjnym wydechu. Teraz mam zrobiony wydech i odchudzone auto i jestem ciekaw czy uda się zejść poniżej 5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOŁEK Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Kruk, i widzisz dopiero twój po opisywanych lekkich przeróbkach robi 5.1 sek i z tym się zgodze ale zwykły gtek to raczej nie możliwe o.k 6 sek bym się spodziewał.Ale jak jest w rzeczywistości to nie wiadomo bo różne są wersje na temat przyspieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemon prince Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Kruk, btw skrzynie masz "seryjną" :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 TOŁEK, ale jak GT moze jechac 6s skoro niedłubany Legacy jedzie 6,9-7s. No zastanow sie na zdrowy chlopski rozum. Wg mnie GT jedzie szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_GT Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 wracając do uwagi o spłaszczaniu drogi...... skrót myślowy mierzysz auto w obydwu kierunkach odcinka... i potem średnią bierzesz!! nie dłubany spokojnie pójdzie poniżej 6 s, tak jak napisałem wyżej.. (nie licząc prawie.. odetkanego wydechu) dłubany na 1.25 bara... znacznie więcej zwiększa moc niż moment, a .. to moment jest odpowiedzialny za przyspieszenie, moc za prędkość maksymalną... etc. a apropo WRXa... jest cięższy od GTka o jakieś 300kg!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOŁEK Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Ninja, sam już nie wiem i dlatego jestem ciekawy ile tak naprawde do tych stu pędzi gtek :roll: w takim razie może koło 5.7 sek sam zgaduje biorąc pod uwage różne argumenty i właśnie na chłopski rozum.W takim razie ile wrx drepcze do stuwy jeśli jest cięższy sporo a producent podaje podobne przyspieszenia co gt :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_GT Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 myślę że idą podobnie... przynajmniej do 100, potem wrx nadrobi. ale.. może ktoś próbował GTka z WRXem na drodze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 a apropo WRXa... jest cięższy od GTka o jakieś 300kg!!! :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Czemu producent zawyża osiągi auta? Z reguły testy dziennikarzy wykazajują gorsze od deklarowanych przez producenta osiągi...podobnie wygląda sprawa ze spalaniem :wink: . A tu widzę, że Subaru podaje celowo (bo chyba taka firma ma mozliwości dokonania dokladnego pomiaru) zawyżone dane? No jak to jest? :roll: P.S.Każde 0.1 sekundy (poniżej 6sek) wymaga od tunerów i właścicieli dużych nakładów, a tu właściciele GTków dostają w prezencie od producenta ponad sekundę gratis :shock: Nikomu w seryjnym Gtku nie wyszło przyspieszenie w okolicach 4 sek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janussz Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 A jak mierzycie sie do setki to.... Z ilu obrotow ruszacie???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Co do danych technicznych - są archiwalne katalogi na www.subaru.de - Kundenservice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Co do danych technicznych - są archiwalne katalogi na www.subaru.de - Kundenservice. SUPER :!: duze dzieki za link'a :grin: z zestawienia wynika, ze*: Model......................0-100 km/h.......V max........masa.........ROZ GT MY’97..................6,4 s................231 km/h....1235 kg.......95 GT MY’99..................6,3 s............... 231 km/h....1285 kg.......95 WRX MY’01................6,2 s................225 km/h....1430 kg.......95 WRX MY’03................5,9 s................232 km/h....1415 kg.......98 WRX STi MY’03...........5,5 s................244 km/h....1470 kg.......98 WRX MY’06................5,9 s................230 km/h....1370 kg.......95 WRX STi MY’06...........5,4 s................255 km/h....1455 kg.......98 *dane dla sedana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 ale tak napisał Azrael a wydaje mi się że chyba akurat on wie co mówi Kruk, a jak ci Az powie ze ogien jest zimny i karze skoczyc to tez skoczysz :?: Nie podwazam wcale jego autorytetu ale czasem trzeba byc realistami Ja mam GT99 po remapie. ładuje 1,25bara na seryjnej turbinie. Mam TMIC od Sti i pompę 255l/h. 0-100km/h kręcę powtarzalne 5,1sek na seryjnym wydechu no wlasnie sam sobie zaprzeczyles :wink: aczkalwiek to jest wlasnie przedzial jaki okreslam dla przyspieszen GTeka po remapie wlasnie miedzy 5.0 a 5.5 sek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 turdziGT, zdaje się zeja tylkokiedyśnapisałem że dziennikarze twierdzili że robili ponizej 6 w testach. Pamiętaj że testowe czasy do realnych mają się nijak, idealna opona, idealny start z odciecia z pelnym gazem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_GT Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 pojadę na złom zważyć swoje próchno.... a swoją drogą... zgodnie z tym co mówią maptekowcy... 5.5 jest jak najbardziej realne dla seryjnego GTka a po remapie nieznacznie tylko zmienia się przyspieszenie do 100, za to znacznie zwiększa się elastyczność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 (...) zgodnie z tym co mówią maptekowcy... 5.5 jest jak najbardziej realne dla seryjnego GTka a po remapie nieznacznie tylko zmienia się przyspieszenie do 100, za to znacznie zwiększa się elastyczność ...i wiarygodnosc szybkiego remontu skrzyni czy o tym tez mowia :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się