Skocz do zawartości

Tribeca, problem


Aiho

Rekomendowane odpowiedzi

przeciez serwisy subaru teraz zalewaja auta lotosem bo niby ten spełania normy subaru taki powiedzieli jak dzwonilem

A gdzie dzwoniłes :?: , jak to nie tajemnica? Bo ja wiem o zalecaniu Lotosa :idea: a nie o zmuszaniu klienta do jakiegokolwiek produktu wbrew jego woli :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po plukance nie pali ci wiecej oleju???

a ten lotos polecany przez subaru to ok czy dupa

po dobrej/bezpiecznej płukance może być tylko lepiej... :idea: na redukcję zużycia oleju poprzez zapychanie silnika minerałem bym nie stawiał... a leje każdy co chce i nawet w ASO zawsze jest jakiś wybrór :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka bede mial pewnosc ze wleja mi olej ktory przywiozlem przeciez tego sie nie da sprawdzic czy wlali lotosa mobila czy castrola przeciez banki z olejem zawsze moze kots przywaszczyc a powiedza ze wlali ten co przywiozles no chyba ze pojdzie sie na hale i bedzie patrzec na rece co leja i ile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka bede mial pewnosc ze wleja mi olej ktory przywiozlem przeciez tego sie nie da sprawdzic

popros tylko o usluge wylania oleju :idea: i przykrecenia filtra i.... wypchniecia auta na plac a jak przyjdziesz to sobie sam wlejesz :roll: ....żartuje , przeciez nie ma problemu żeby być przy wlewaniu jak właściciel sobie życzy.......popatrza tylko dziwnie..... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niektórych warsztatach też nie wpuszczają a w innych nie ma sprawy choć de facto to zawsze ryzyko serwisu bo jak się pośliźniesz na plamie oleju lub coś spadnie na głowę (odpukać :!: ale mechanik nie jest supernianią :mrgreen: ) to będziesz rościł z ich polisy lub na drodze postępowania cywilnego, że BHP nie przestrzegają itp itd... :idea::twisted:

 

Ogólnie wg mnie dramatu nie ma a w takie miejsca gdzie podejrzewasz, że ukradną Twój olej a wleją np. przepracowany poprzedniego klienta :twisted: albo inny substytut po prostu się nie wybieraj - jest wiele innych sprawdzonych, godnych polecenia :idea:

 

Tu jest trochę o zimówkach w Tribekach: viewtopic.php?f=25&t=128486&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

W związku z faktem, że serwisy w PL nadal niestety usiłują naprawiać hałaśliwe niedogodności 2 rzedu siedzeń oraz tylnej klapy przy użyciu młotka i masy smaru - proponuję zamówienie zbiorowe dla zainteresowanych (nie widzę tu konfliktu z SIP z racji młotkowego podejścia ASO do tej naprawy co świadczy o braku poprawionych wersji elementów, które trzeba zakupić/wymienić aby problem rozwiązać) - zestaw naprawczy w celu wyeliminowania drgań 2 rzędu siedzeń w Tribece + hałasu/drgań klapy bagażnika - dotyczy modelu 2008-2009.

 

Tutaj jest dokładny opis problemu i jego rozwiązania:

http://members.cox.net/kamartin/Second% ... attles.pdf

 

1. Proszę sprawdzić czy osłonki pomiędzy siedzeniami ulegają ocieraniu aby się upewnić czy wymagają wymiany na wersję poprawioną (czyt. str. 2 oraz 6) - tu ważny również kolor beżowy/szary.

2. Warto sprawdzić czy podkładek w mocowaniach "C washers" już nie mamy bo w US weszły do produkcji w 08.2008,

3. Warto również sprawdzić czy nie mamy już nowszych gum pod klapą i na klapie bagażnika (str. 7), ponieważ te poprawione weszły do produkcji 11.2008 (klapa) oraz 03.2009 (boczne, pod klapą).

 

Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę o PW - na razie korzonek i ja.

Przypomnę koszty choć były już podawane w tym wątku:

- komplet poprawionych gum na problem tylnej klapy - ok 13usd

- zestaw naprawczy na 2 rząd siedzeń (podkładki itp) ~30usd

- osłonki plastikowe pomiędzy siedzeniami ~50usd komplet 2 szt.

 

To jest wszystko oprócz smaru w aerozolu którego samolotem lepiej nie sprowadzać.

 

+ symboliczne koszty przesyłek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

W związku z faktem, że serwisy w PL nadal niestety usiłują naprawiać hałaśliwe niedogodności 2 rzedu siedzeń oraz tylnej klapy przy użyciu młotka i masy smaru - proponuję zamówienie zbiorowe dla zainteresowanych (nie widzę tu konfliktu z SIP z racji młotkowego podejścia ASO do tej naprawy co świadczy o braku poprawionych wersji elementów, które trzeba zakupić/wymienić aby problem rozwiązać) - zestaw naprawczy w celu wyeliminowania drgań 2 rzędu siedzeń w Tribece + hałasu/drgań klapy bagażnika - dotyczy modelu 2008-2009.

 

Tutaj jest dokładny opis problemu i jego rozwiązania:

http://members.cox.net/kamartin/Second% ... attles.pdf

 

1. Proszę sprawdzić czy osłonki pomiędzy siedzeniami ulegają ocieraniu aby się upewnić czy wymagają wymiany na wersję poprawioną (czyt. str. 2 oraz 6) - tu ważny również kolor beżowy/szary.

2. Warto sprawdzić czy podkładek w mocowaniach "C washers" już nie mamy bo w US weszły do produkcji w 08.2008,

3. Warto również sprawdzić czy nie mamy już nowszych gum pod klapą i na klapie bagażnika (str. 7), ponieważ te poprawione weszły do produkcji 11.2008 (klapa) oraz 03.2009 (boczne, pod klapą).

 

Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę o PW - na razie korzonek i ja.

Przypomnę koszty choć były już podawane w tym wątku:

- komplet poprawionych gum na problem tylnej klapy - ok 13usd

- zestaw naprawczy na 2 rząd siedzeń (podkładki itp) ~30usd

- osłonki plastikowe pomiędzy siedzeniami ~50usd komplet 2 szt.

 

To jest wszystko oprócz smaru w aerozolu którego samolotem lepiej nie sprowadzać.

 

+ symboliczne koszty przesyłek.

Cześć, odświeżam temat bo problem z skrzypieniem klapy i mnie dotknął. Tribeca 2009 wersja EU ale skrzypi od paru dni jak cholera. Dasz radę coś podpowiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.02.2017 o 18:49, Palacz69 napisał:

Cześć, odświeżam temat bo problem z skrzypieniem klapy i mnie dotknął. Tribeca 2009 wersja EU ale skrzypi od paru dni jak cholera. Dasz radę coś podpowiedzieć?

Jeżeli chodzi o klapę to jest prosty sposób - na plastikowe odboje przykręcone w klapie nakleiłem kawałki filcu o grubości około 4 mm i po kłopocie. To właśnie te odboje po zamknięciu klapy opierają się o gumy które umieszczone są w nadwoziu - plastik + guma równa się trzeszczenie. Można to łatwo sprawdzić wystarczy między te dwa elementy podłożyć po kawałku jakiejś zwiniętej szmatki - ja tak zrobiłem i od razu wyszło że w tym rzecz. Ponadto filc dodatkowo usztywnia klapę. Jak ktoś chce to podeślę fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, artu-44 napisał:

Jeżeli chodzi o klapę to jest prosty sposób - na plastikowe odboje przykręcone w klapie nakleiłem kawałki filcu o grubości około 4 mm i po kłopocie. To właśnie te odboje po zamknięciu klapy opierają się o gumy które umieszczone są w nadwoziu - plastik + guma równa się trzeszczenie. Można to łatwo sprawdzić wystarczy między te dwa elementy podłożyć po kawałku jakiejś zwiniętej szmatki - ja tak zrobiłem i od razu wyszło że w tym rzecz. Ponadto filc dodatkowo usztywnia klapę. Jak ktoś chce to podeślę fotki.

 

bardzo dziękuję za wskazówkę. Podejrzewałem to, ale nie mam tam śladów tarcia - więc odpuściłem.. Wypróbuję, a fotki bardzo proszę podeślij, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎2017‎-‎02‎-‎26 o 11:34, Palacz69 napisał:

bardzo dziękuję za wskazówkę. Podejrzewałem to, ale nie mam tam śladów tarcia - więc odpuściłem.. Wypróbuję, a fotki bardzo proszę podeślij, 

U mnie też nie było widać, zresztą to są minimalne ruchy ale wystarczające żeby skrzypiały.

A tak wygląda poprawianie fabryki:

 

WP_20170227_12_29_35_Pro.jpg

WP_20170227_12_30_08_Pro.jpg

WP_20170227_12_30_53_Pro.jpg

WP_20170227_12_31_02_Pro.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...