Yacho Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 moze ktos mial takie cos. jest zimno, jak ruszam chwile pod odpaleniu (jak sie spiesze, bo na ogol grzeje chociaz troche) to w momencie jak wspomaganie ma co robic (skrecanie do oporu, maksymalne skrecanie przy wolnym toczeniu sie) to slychac z hydrauliki jakby jakies swisty, zgrzyty ale takie jak z przeplywu plynu raczej. oczywiscie za chwile to ustaje i jest wszystko ok. pojawia sie tylko jak uklad jest mocno schlodzony czemu sprzyjaja mrozy. jakies sugestie? z gory dziekuje (thanks from the mountain) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 sprawdzales stan plynu? z tego co wiem wycieki ze wspomy sa powszechne w GTkach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemon prince Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Yacho, u mnie w innym autku dziwne dźwięki na zimnym dochodziły, gdy płynu nie było zbyt dużo (tzn., nie było poniżej min ale było dość mało). po dolaniu ustało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacho Opublikowano 28 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 dzieki! u mnie mam wrazenie, ze jest za duzo, ale sprawdze. przylameruje teraz :???: .. to tam co jest bagnecik na korku i skala dla hot i cold taak? [ Dodano: Wto Sty 29, 2008 2:42 pm ] no i jest ciut nad stan, a te swisty pojawiaja sie na zimnym plynie szczegolnie przy skreceniu do oporu. czy mam sie martwic? czy to norma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 pompa moze sie konczyc, plynu moze byc malo, moze byc woda wplynie - opcji zbyt duzo ale sprobuj dolac plynu bo w tym zbiorniczku w GT czesto mozna sie oszukac - mi ostatnio wskazywal ponad minimum a weszly 2 setki plynu a poziom zostal taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Yacho, ja u Zbyszka naciągnąłem pasek i przeszło jak ręką odjął. :cool: Miałem za luźny i przy max. skręceniu aż mi tam coś wrzeszczało a nie piszczało. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Yacho, ja u Zbyszka naciągnąłem pasek i przeszło jak ręką odjął. :cool: Miałem za luźny i przy max. skręceniu aż mi tam coś wrzeszczało a nie piszczało. :roll: Tobie to silnik wrzeszczal jak go zagazowales :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacho Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 pompa moze sie konczyc, plynu moze byc malo, moze byc woda wplynie - opcji zbyt duzo ale sprobuj dolac plynu bo w tym zbiorniczku w GT czesto mozna sie oszukac - mi ostatnio wskazywal ponad minimum a weszly 2 setki plynu a poziom zostal taki sam ja mam ponad maksimum i nie wiem juz czy to dobrze czy zle tak naprawde. moze rzeczywiscie zobacze czy to nie pasek jak sugeruje gazownik Hogi :wink: zdroowka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się