masakrer Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Witam wszystkich.!!! Jestem mechanikiem i tydzien temu serwisowalem sti wrx 2005 od mojego klienta i poprostu sie zakochalem wiec dzis kupilem 1996 wrx sti japan Jesli ktos by mogl mi cos powiedziec o tym samochodzie:ile mam mocy,poprzedni wlasciciel wsadzil tam turbine Tdo04 a slyszalem ze powinna byc TD05 jak to wplynie na prace tego samochodu,Ponadto cos przerywa przy jakis 5 tys obrotow (na sekunde i dalej idze coz to moze byc,tak jakby brak zaplonu przez chwile),do czego sluzy smieszny przycisk z napisem "spray...",kolektory sa pomalowane na czerwono czy to normalne?,jaka jest predkosc maksymalna tego cacka i w ile do setki powinno przyspieszac?? Z Gory dziekuje za kazda odpowiedz!!!YO PS Mam BMW 635 csi i myslalem ze mam szybki woz ale jak widze bylem w bledzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guma Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Witam wszystkich.!!! Jestem mechanikiem i tydzien temu serwisowalem sti wrx 2005 od mojego klienta i poprostu sie zakochalem wiec dzis kupilem 1996 wrx sti japan Jesli ktos by mogl mi cos powiedziec o tym samochodzie:ile mam mocy,poprzedni wlasciciel wsadzil tam turbine Tdo04 a slyszalem ze powinna byc TD05 jak to wplynie na prace tego samochodu,Ponadto cos przerywa przy jakis 5 tys obrotow (na sekunde i dalej idze coz to moze byc,tak jakby brak zaplonu przez chwile),do czego sluzy smieszny przycisk z napisem "spray...",kolektory sa pomalowane na czerwono czy to normalne?,jaka jest predkosc maksymalna tego cacka i w ile do setki powinno przyspieszac?? Z Gory dziekuje za kazda odpowiedz!!!YO PS Mam BMW 635 csi i myslalem ze mam szybki woz ale jak widze bylem w bledzie. cieszymy się, że zostałeś wyprowadzony z błędu dzięki najlepszej marce Na pozostale pytania niech wypowiedzą sie starzy wyjadacze :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...