Niedźwiedź Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 Hej, falują mi na zimnym obroty (na PB). Błędy były odczytane- wyskoczyła przepływka, ale po jej podmianie na sprawną sytuacja się powtórzyła.Może to jednak nie przepływka tylko ten czujnik temp. silnika? No ale dlaczego przepływka w kompie wyskakuje? Macie jakieś pomysły jak ogarnąć temat? PZDR Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablo2k Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 Sprawdź czy przypadkiem nie szwankuje coś na łączeniu przepływomierz - ECU, u mnie tak było :razz: Swoją drogą, chwilę potem padło ECU ale to już inna bajka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niedźwiedź Posted January 26, 2008 Author Share Posted January 26, 2008 Sprawdź czy przypadkiem nie szwankuje coś na łączeniu przepływomierz - ECU, u mnie tak było :razz: Swoją drogą, chwilę potem padło ECU ale to już inna bajka a jak to sprawdzić? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablo2k Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 sirchaser, organoleptycznie sprawdź jak kabel leci, czy gdzieś nie jest poprzecierany, nie jest przytopiony. Jak masz możliwość włóż swoją przepływkę do innego auta - jak będzie ok - wiązka albo coś z ECU - taki byłyby moje przypuszczenia. Te rzeczy wiem z własnych zabaw z tym ustrojstwem. Pozdrawiam edit: jak odbiorę samochód od mechaników porobię fotki gdzie to dokładnie leci. Bo teraz to już nawet nie pamiętam :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 sirchaser, u mnie falowały na zimnym silniku obroty (przy odpuszczaniu gazu wskazówka leciała w dół prawie do zera a potem skokami wracała na właściwą pozycję). CEL w zasadzie nie wyskakiwał. Po nagrzaniu było OK (choć lubił czasem potem zrobić taki spadek po długiej jeździe autostradą ze stałą prędkością). Winowajcą był silnik krokowy. Na razie przeczyszczenie go pomogło, ale następna taka akcja skończy się jego wymianą (niestety nie jest tani). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niedźwiedź Posted January 26, 2008 Author Share Posted January 26, 2008 sirchaser, u mnie falowały na zimnym silniku obroty (przy odpuszczaniu gazu wskazówka leciała w dół prawie do zera a potem skokami wracała na właściwą pozycję). CEL w zasadzie nie wyskakiwał. Po nagrzaniu było OK (choć lubił czasem potem zrobić taki spadek po długiej jeździe autostradą ze stałą prędkością). Winowajcą był silnik krokowy. Na razie przeczyszczenie go pomogło, ale następna taka akcja skończy się jego wymianą (niestety nie jest tani). no właśnie, ja też mam wrażenie , że po trasie, przy bardziej stałych prędkościach jest jakby gorzej. Krokowiec miałem czyszczony. Jaki koszt nowego?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 sirchaser, w ASO do mojego to... 1400 zł :!: Zamienników brak, można ewentualnie używany założyć - pytanie czy nie będzie po chwili to samo. Podobno w Japonii są taniej, no ale to trzeba znać język, wiedzieć czego dokładnie się szuka i to sprowadzić - nie wiem jak wychodzi po opłaceniu przesyłki, cła i VAT. Na razie działa lepiej po tym czyszczeniu, jak padnie to się będę martwił Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.