Racer Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Jak bardzo i czy wogole powiekszy mi sie turbo dziura jak załoze FMIC do seryjnego turbo i seryjnego doładowania?? czy ma to sens wogole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Tak Nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Posted January 26, 2008 Author Share Posted January 26, 2008 Tak Nie dzieki za super odpowiedz wiec............... whyyyyy:d:d Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 Racer, bo powietrze zamiast z intercoolera iść prosto do kolektora jak to jest przy TMIC musi jeszcze pokonać drogę przez prawie całą komorę silnika jak to się dzieje przy FMIC? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 Kluczowy czynnik -> całkowita pojemność układu dolotowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Posted January 26, 2008 Author Share Posted January 26, 2008 Kluczowy czynnik -> całkowita pojemność układu dolotowego. ok w takim razie dzieki za info , czyli tylko ma to sens przy modyfikacjach elektroniki tak:D?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 FMIC ma przede wszystkim sens przy większej niż seryjna turbosprężarce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Posted January 26, 2008 Author Share Posted January 26, 2008 FMIC ma przede wszystkim sens przy większej niż seryjna turbosprężarce. w takim razie dlaczego gosc z mapteka pytał sie czy mam FMIC przed stojeniem?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 Bo to ciekawski typ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
samochodzik Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 FMIC ma przede wszystkim sens przy większej niż seryjna turbosprężarce. w takim razie dlaczego gosc z mapteka pytał sie czy mam FMIC przed stojeniem?? pewnie wolał żebyś nie miał Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 FMIC ma przede wszystkim sens przy większej niż seryjna turbosprężarce. w takim razie dlaczego gosc z mapteka pytał sie czy mam FMIC przed stojeniem?? pewnie wolał żebyś nie miał Albo wolał żebyś miał to wtedy wepchnęliby Ci większe turbo :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
samochodzik Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 proponuje otworzyc watek pt. "co nie-ASO miał na myśli?" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Posted January 28, 2008 Author Share Posted January 28, 2008 proponuje otworzyc watek pt. "co nie-ASO miał na myśli?" tez jestem za ........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 OK, temat chyba się wyczerpał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts