Racer Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Jak bardzo i czy wogole powiekszy mi sie turbo dziura jak załoze FMIC do seryjnego turbo i seryjnego doładowania?? czy ma to sens wogole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Tak Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Tak Nie dzieki za super odpowiedz wiec............... whyyyyy:d:d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Racer, bo powietrze zamiast z intercoolera iść prosto do kolektora jak to jest przy TMIC musi jeszcze pokonać drogę przez prawie całą komorę silnika jak to się dzieje przy FMIC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Kluczowy czynnik -> całkowita pojemność układu dolotowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Kluczowy czynnik -> całkowita pojemność układu dolotowego. ok w takim razie dzieki za info , czyli tylko ma to sens przy modyfikacjach elektroniki tak:D?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 FMIC ma przede wszystkim sens przy większej niż seryjna turbosprężarce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 FMIC ma przede wszystkim sens przy większej niż seryjna turbosprężarce. w takim razie dlaczego gosc z mapteka pytał sie czy mam FMIC przed stojeniem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Bo to ciekawski typ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 FMIC ma przede wszystkim sens przy większej niż seryjna turbosprężarce. w takim razie dlaczego gosc z mapteka pytał sie czy mam FMIC przed stojeniem?? pewnie wolał żebyś nie miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 FMIC ma przede wszystkim sens przy większej niż seryjna turbosprężarce. w takim razie dlaczego gosc z mapteka pytał sie czy mam FMIC przed stojeniem?? pewnie wolał żebyś nie miał Albo wolał żebyś miał to wtedy wepchnęliby Ci większe turbo :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 proponuje otworzyc watek pt. "co nie-ASO miał na myśli?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 28 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 proponuje otworzyc watek pt. "co nie-ASO miał na myśli?" tez jestem za ........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 OK, temat chyba się wyczerpał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi