ferdek Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Ktoś może przerobiał już ten problem ? forester 06 US. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 P1153 - Front O2 Sensor Circuit Range/Performance (High) - tyle wypluwa wszechnica, może sonda zdechła albo coś modyfikowałeś i ma złe odczyty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 P1153 - Front O2 Sensor Circuit Range/Performance (High) - tyle wypluwa wszechnica, może sonda zdechła albo coś modyfikowałeś i ma złe odczyty? sonda podobno jest sprawna ,jedyna modyfikacja to montaż gazu ,ale przed zagazowaniem też czasem sie pojawiał.teraz tez pojawia sie co jakies 100-200km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Objawia się tak często podczas jazdy na gazie czy na benzynie też? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 na jakim paliwie jeżdzisz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 Objawia się tak często podczas jazdy na gazie czy na benzynie też? wiecej jezdze na gazie ,ale na benzynie tez sie pare razy zdarzylo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 ferdek, na benzynie mogło wyskoczyć jak nalałeś jakiegoś syfu, na gazie może byś spowodowane złym wystrojeniem instalacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 syfu raczej nie nalalem bo tankuje tylko na bp ,a z instalcja gazu faktycznie nie jest najlepiej. gdy podczas przyspieszania gwaltownie zahamuje to czesto gasnie lub obroty spadaja do 100-200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 ferdek, Moja sugestia, to najpierw ustalić co jest przyczyną pojawiania się CEL na benzynie a dopiero potem gruntownie zabrać się za instalację. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 i tu jest problem ,bo ten blad pojawia sie sporadycznie i ciezko go znalezc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 ferdek, dlatego jest sugestia, że może go powodować paliwo. Instalacja gazowa często eksponuje niedomagania silnika bo jej sterowanie opiera się na założeniu, że silnik jest sprawny. Być może to co jest jeszcze tolerowane na benzynie (mieści się na granicy), na gazie powoduje wylot poza dopuszczalny zakres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 jutro sprawdze jeszcze kable od sondy moze tam jest problem. i do gazownikow tez pojade zeby cos z tym gasnieciem wkoncu wydumali. dzieki za pomoc i pozdro z GÓR [ Dodano: Czw Lut 21, 2008 9:06 am ] ferdek, dlatego jest sugestia, że może go powodować paliwo. Instalacja gazowa często eksponuje niedomagania silnika bo jej sterowanie opiera się na założeniu, że silnik jest sprawny. Być może to co jest jeszcze tolerowane na benzynie (mieści się na granicy), na gazie powoduje wylot poza dopuszczalny zakres. problem rozwiazany,blad pojawial sie przez zalaną świece. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts