STACHU Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Szanowni, Pytanie z gatunku teoretycznych: czy wymiana seryjnego ECU na taki z 22B/P1 byłaby plug&play? Czy zamieniajac jednostki steryujace jest szansa poprawe mocy/charakterystyki seryjnego silnika połączonego z 2,5' wydechem i Walbro 255l? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Nie ma to sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Nie ma to sensu Ponieważ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Ponieważ i tak trzeba robić remap pod dany silnik, a nie wkładac komputer zaprogramowany na inne paliwo, inny stopień sprężania itp. Hardwarowo to ECU to to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 z 22B to lepiej sobie wloz przednia szpere :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 STACHU, pytałem kiedyś w Mapteku o to samo tylko z STi ver.6 do GT99 i powiedzieli mi, że silnik może wogóle nie odpalić a jeśli już to będzie pracował nieprawidłowo i grozi to poważną awarią. Ich opinię wziąłem trochę na pół-serio bo niby czemu nie-ASO miałby zachęcać do zmiany ECU zamiast do wizyty u nich i pozostawieniu parę tysi? Działaliby wbrew własnym interesom ale z drugiej strony myślę że mają rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Pytam, bo na ebay'u znalazłem ECU z 22B/P1 i moznaby to miec za niezłą kase. Swoja drogą TU jest kupa ciekawych gratów. Coprawda UK, ale zawsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Dodam jeszcze tylko jedno. STi ma np. dwa czujniki IAT, a EU spec jeden. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 bo niby czemu nie-ASO miałby zachęcać do zmiany ECU zamiast do wizyty u nich i pozostawieniu parę tysi? bez znaczenia ile jest czujnikow przeciez to tak naprawde dwa rozne silniki o zupelnie innych parametrach. w sumie to tak samo jak by podpinac kompa z Astry GSI do 1.4 liczac na wzrost mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi