STACHU Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Szanowni, Pytanie z gatunku teoretycznych: czy wymiana seryjnego ECU na taki z 22B/P1 byłaby plug&play? Czy zamieniajac jednostki steryujace jest szansa poprawe mocy/charakterystyki seryjnego silnika połączonego z 2,5' wydechem i Walbro 255l? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Nie ma to sensu Link to comment Share on other sites More sharing options...
STACHU Posted January 21, 2008 Author Share Posted January 21, 2008 Nie ma to sensu Ponieważ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Ponieważ i tak trzeba robić remap pod dany silnik, a nie wkładac komputer zaprogramowany na inne paliwo, inny stopień sprężania itp. Hardwarowo to ECU to to samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 z 22B to lepiej sobie wloz przednia szpere :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 STACHU, pytałem kiedyś w Mapteku o to samo tylko z STi ver.6 do GT99 i powiedzieli mi, że silnik może wogóle nie odpalić a jeśli już to będzie pracował nieprawidłowo i grozi to poważną awarią. Ich opinię wziąłem trochę na pół-serio bo niby czemu nie-ASO miałby zachęcać do zmiany ECU zamiast do wizyty u nich i pozostawieniu parę tysi? Działaliby wbrew własnym interesom ale z drugiej strony myślę że mają rację. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STACHU Posted January 22, 2008 Author Share Posted January 22, 2008 Pytam, bo na ebay'u znalazłem ECU z 22B/P1 i moznaby to miec za niezłą kase. Swoja drogą TU jest kupa ciekawych gratów. Coprawda UK, ale zawsze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Dodam jeszcze tylko jedno. STi ma np. dwa czujniki IAT, a EU spec jeden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 bo niby czemu nie-ASO miałby zachęcać do zmiany ECU zamiast do wizyty u nich i pozostawieniu parę tysi? bez znaczenia ile jest czujnikow przeciez to tak naprawde dwa rozne silniki o zupelnie innych parametrach. w sumie to tak samo jak by podpinac kompa z Astry GSI do 1.4 liczac na wzrost mocy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.