molar Posted January 19, 2008 Share Posted January 19, 2008 Podczas sobotniego "przedmuchiwania " turbiny i szybkiej nieco nieprecyzyjnej zmiany biegow ( wlazla 5 zamiast 3 i potem szybka korekta na 4) bolid odmowil wspolpracy ze skrzynia -tj brak mozliwosci zapiecia czegokolwiek. co ciekawe jak juz sie poddalem szukajac telefonu do Pana Zenka z laweta, wszystko wrocilo na miejsce i dziala. Ma ktos idee ki diabel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 19, 2008 Share Posted January 19, 2008 był charakterystyczny smród ze sprzęgła ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
molar Posted January 19, 2008 Author Share Posted January 19, 2008 wlasnie nie, bo nowe jest, jedno co zle zrobilem to nie ten bieg i korekta-sprzeglo uzyte bylo zgodnie z zasadami sztuki, krotko i bez poslizgu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted January 19, 2008 Share Posted January 19, 2008 masz cale sprzeglo nowe czy tylko tarcze ? brzmi jak przegrzany docisk i jak ostyglo to wraca do normy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
molar Posted January 19, 2008 Author Share Posted January 19, 2008 cale nowe exedy, +- 5k przebiegu i dosc przyzwoicie traktowane,zdarzalo mi sie gorsze rzeczy wyczyniac- tu byl tylko blad "uplasowania" i szybka poprawka. Po wrzuceniu na luz juz nic nie chcialo wejsc . po minucie jest ok, a nawet chyba troche lepiej niz przed operacja :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 masz cale sprzeglo nowe czy tylko tarcze ? brzmi jak przegrzany docisk i jak ostyglo to wraca do normy. dokładnie mi tez to tylko przychodziło do głowy, dlatego pytałem czy był smród :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
molar Posted January 20, 2008 Author Share Posted January 20, 2008 w zasadzie jest to jedyne logiczne uzasadnienie, ale dlaczego skrzynia zaczela pracowac lepiej , tzn bez poprzednio odczuwanych oporow i "haczenia" ktore dotchczas traktowalem zgodnie z zasada "ten model tak ma"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gracowy Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 molar daj dzisiaj na tace , bo jestes pare zlotych do przodu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 molar daj dzisiaj na tace , bo jestes pare zlotych do przodu to i ty daj bo wczoraj miales wizje na kilka kpln a to tylko drobiazgi :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
molar Posted January 20, 2008 Author Share Posted January 20, 2008 dobra daje , ale czy moze ktos wyjasnic mi dlaczego to badziewie teraz lepiej chodzi? w sumie to jasne ze tak jest lepiej ale nurtuje mnie co sie stalo. T ak jak pisalem , tylko pomylka przy zapieciu, zadnych smrodow i tym podobnych otoczek palenia tarczy.Moze Azrael ma jakas teorie :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 Pewnie ma... Link to comment Share on other sites More sharing options...
molar Posted January 20, 2008 Author Share Posted January 20, 2008 nie daj sie prosic.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gracowy Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 to i ty daj bo wczoraj miales wizje na kilka kpln a to tylko drobiazgi .....swiete slowa ! :wink: jeszcze raz dzieki Adam za pomoc ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.