angod Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Witam wszystkich Forumowiczów i proszę o wskazówki i pomoc w temacie; 1.Prędkościomierz i licznik km niedziałają [sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie wtyczki elekt.] 2.po 2-3 minutach jazdy zapala się check engine i włączają sie wentylatory przy chłodnicy. Obie usterki wystąpiły jednocześnie.Samochód jezdzi normalnie,temp.w normie. pozdrawiam andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Wygląda na to, że komputer wykrywa jakąś usterkę i włącza się tryb awaryjny. Powodów mogą być tysiące :-) Albo baw się w poszukiwanie błędów samemu (instrukcja była już nieraz podawana na forum :arrow: szukajka), albo pojedź do serwisu i podłącz się do kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 1.Prędkościomierz i licznik km niedziałają [sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie wtyczki elekt.] Może to czujnik prędkości, on jest chyba w skrzyni umocowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angod Opublikowano 19 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Może to czujnik prędkości, on jest chyba w skrzyni umocowany. w skrzyni jest 2 szt,może wiesz który jest od licznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Nie ma zielonego pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 angod, te wszystkie wtyki elektryczne co posprawdzałeś, to pod kolumną kierownicy też zaglądałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 No i pytanie, co pojazuje check engine? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angod Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 No i pytanie, co pojazuje check engine? zrobiłem test przez połączenie czarnych wtyczek i wymrugał 3 długie i 3 krótkie,jeżeli to 33 to czujnik prędkości.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 No to miałem rację, objawy identyczne jak w fordzie. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angod Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 angod, te wszystkie wtyki elektryczne co posprawdzałeś, to pod kolumną kierownicy też zaglądałeś? obejrzałem,wyglądają OK.Podaj więcej szczegułów,o którą chodzi bo jest tam kilka.Może wiesz jak sprawdzić ten czujnik prędkości.pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 angod, raczej chodziło mi o to czy nie zostawiłeś przypadkiem spiętych zielonych i ewentualnie czarnych ze sobą A odnośnie czujnika prędkości to trzeba sprawdzić czy druty od skrzyni idące mają dobry kontakt, czy może czujka jest już zmielona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angod Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 dobrałem sie do tego czujnika[taki duży z czarną główką z prawej strony skrzyni],połączenie dobre, śladów zużycia brak,przy obracaniu końcówką oporność zmienia się. Proszę o dalsze sugestie odnośnie mojego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Oporność? A mi się wydawało, że on napięcie podaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angod Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Oporność? A mi się wydawało, że on napięcie podaje. to jak sprawdzić czy działa prawidłowo? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 angod, a jednak bzdurę napisałem Faktycznie omomierz się przydaje: http://www.autozone.com/az/cds/en_us/09 ... oPages.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Po wykręceniu czujnika krótkim szerokim śrubokrętem pokręć ślimakiem w skrzyni ,jeżeli obrócisz o 360 stopni to na bank walnięta jest taka mała francowata plastikowa zębatka napędu,jeżeli poczujesz opór to musisz szukać dalej.W obydwu przypadkach jest przegwizdane -w pierwszym, wyciągasz skrzynie -w drugim ,musisz szukac dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angod Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 witam.Temat czujnika prędkości rozwiązany. Przekładnie w skrzyni i czujnik sprawdziłem wg.zaleceń kolegów odpowiadających na mój post{wyszło że są dobre}.Problem polegał na tym,że czujnik nie zasprzęglał sie z ślimakiem w skrzyni.Trochę uwagi przy montażu i wszystko działa.Zadowolenie powróciło :smile: .Serdecznie dziękuję Kolegom za pomoc w rozwiązaniu problemu.polecam sie . andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się