Azrael Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Adam., chyba syzyfową? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Azrael, LOOOL! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 No jak sie odpowiednio wczesnie bedzie wymieniac zuzywajace elementy, takie jak: zawiasy, wiazki elektryczne, skrzynia biegow, silnik, zawieszenie itd. itp. to tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 Tak przegladalem sobie wczoraj amerykanskie forum Outbackow, i w jednym z watkow kupe ludzi skarzy sie na dziwne zapachy zaraz po zatrzymaniu sie w zamknietym pomieszczeniu (garazu). Wiekszosc z nich to roczniki 2006 i 2007, choc i starsze sie zdazaja (np 2001), przewaznie pisza o silnikach 2.5 N/A oraz wersji z turbo. Wiekszosc serwisow rozklada rece i mowi, ze ten typ tak ma . Podobno niektorzy pisza, iz jest to zapach oparow plynu chlodniczego i czasem pomaga wymiana .. korka, ktory ma zawor cisnieniowy. Ciekaw jestem czy ten problem moze takze dotyczyc wersji EU. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 sherif, to zależy na jaki zapach się skarżą. Płyn chłodniczy ma dosyć charakterystyczny, palony olej też. Konserwacja... ale to tylko w bardzo nowych Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 sherif, to zależy na jaki zapach się skarżą. Płyn chłodniczy ma dosyć charakterystyczny, palony olej też. Konserwacja... ale to tylko w bardzo nowych Masz racje, bede musial pobrac probki oleju ze skrzyni, silnika oraz plynu, wylac go na rozgrzana blache i porownac zapach z zapachem samochodu . Choc poki co dla mnie jest to olej. Zdziwilo mnie to natomiast, ze tak duza ilosc osob (w US) skarzy sie na zpach plynu :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 U mnie tez po niedawnej wymianie lozyska oporowego czasem pojawia sie dziwny zapach - jakby oleju przypieczonego/spalin? Ale jeszcze nie ustalilem, czy to pojawia sie tylko na postojach obok innych samochodow (spaliny), czy tez choc raz pojawilo mi sie, gdy zatrzymalem sie samotnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janosik Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 To sie chyba udziela przez czytanie :roll: bo u mnie od kilku dni też daje bliżej nie określonym ale przypalonym zapaszkiem. Czuje to w kabinie poprzez nawiew po zatrzymaniu sie, ale najbardziej po otwarciu maski, ale dlaczego nie ma żadnego dymu ani pary sie pytam :?: najgorsze że wszystko suche i niczego nie ubywa, ale musze jeszcze zerknąć od spodu. W razie jak coś znajde to zamelduje. A sprzęgło jak sie kończy to nie powinno ślizgać? choć od czasu do czasu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
citan Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 Najpierw sprawdzamy, czy czasem pokrywy zaworów się nie pocą, a później, czy kolektor wydechowy jest suchy, bo może nie kapie, bo się właśnie wypaliło. Stosuję taką procedurę właśnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.