Jump to content

stabilizatory sti->GL


Recommended Posts

http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-WRX-STI-AN ... dZViewItem

z jakiego modelu to pochodzi jest symbolem w opisie opisane ale nic mi to niemowi ....jaka sie ma stab z sti do stab z GL, jakie komplikacje spotkam zakladajac tylni stabilizator i co musze miec??

I czy wogole oplaca sie robic taki swap STI-> gl w cenie pasztetowej jak widac:PP

Link to post
Share on other sites

cypis, to zalezy jaka ty masz srednice i jaka one maj bo o to w tym wszystkim biega

Link to post
Share on other sites

wlasnie wiem ale nie mam pojecia jakie mialo sti (napewno grobsze ) gl na tylniej osi nie ma wogole stabilizatora...wiec napewno bedzie lepiej:PP(albo mi ktos wymontowal...)

 

mati czyli nie ma opcji na podpasowanie tego:((

Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy stabilizatory z new age pasują do classica. Ale na pewno łatwiej będzie założyć takie od GT'ka, wiele osób zmienia GT'kowe na grubsze. Muszę poszukać może jeszcze mam gdzieś moje seryjne.

Link to post
Share on other sites
mati czyli nie ma opcji na podpasowanie tego:((

 

moge ci sprzedac moje od GTeka :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

No widzisz cypis, już masz stabilizatory od turdziGT. A ja nie będe musiał szukać, bo tak naprawde nie chciało mi się :wink:

Link to post
Share on other sites

biore reszta na priw i czy ktos moze powiedziec jaka roznica jest miedzy gl a gt (srednica) i co trzeba kupic zrobic aby zapodac stabilizator tylni w gl ??

Link to post
Share on other sites
biore reszta na priw i czy ktos moze powiedziec jaka roznica jest miedzy gl a gt (srednica) i co trzeba kupic zrobic aby zapodac stabilizator tylni w gl ??

Kiedyś zgłębiałem temat, bo chciałem założyć do mojego. Tył spokojnie możesz brać z GTka. Będziesz musiał dokupić 2 łączniki stabilizatora i 4 gumki mocujące. Będziesz musiał też wymienić 2 wahacze-te od GLa nie posiadają odpowiednich punktów mocowania staba. Generalnie wszystko powinno pójść łatwo, szybko i przyjemnie. Co do przodu, to z tego co kiedyś mierzyłem, wynikało, ze stab w GLu jest taki sam, a może nawet grubszy niż w GT, także IMHO nie warto zmieniać. Pomierz sam grubość dla pewności-może ja miałem przez kogoś wcześniej wymieniony :wink:

 

pzdr

Seb@

Link to post
Share on other sites
Będziesz musiał też wymienić 2 wahacze-te od GLa nie posiadają odpowiednich punktów mocowania staba.

 

...oraz zaopatrzyć się w "uszy" mocujące staba do nadwozia.

 

rgersgerun2.jpg

 

Wszystko by było w porządku, gdyby nie to, że nikt nie chce tych elementów sprzedać - próbuję je kupić od wakacji :roll:

Link to post
Share on other sites

hmmm nie tak mialo byc.....to w koncu chyba kupie whiteline na przod i narazie odpuszcze tyl ....przepraszam za zamieszanie:((

Link to post
Share on other sites
chyba kupie whiteline na przod i narazie odpuszcze tyl

Hmmm..moim zdaniem nie tędy droga. Nie dość, że już teraz masz sztywny stab z przodu i zero z tyłu, to jeszcze mocniej chcesz pogłębić te dysproporcje. Jak na mój gust, auto stanie sie nieznośnie podsterowne. Naprawdę spróbuj zdobyć te pierdoły na tył i tam zamontuj stabilizator. Co jakiś czas ktoś sprzedaje rozbitego GTka na części. Bierzesz komplet i masz wtedy niemalże plug-and-play.

 

pzdr

Seb@

Link to post
Share on other sites
hmmm ale jak to ze GL ma niby grobszy stab od GT????????

Tak wynikało z pomiarów, które robiłem jakiś czas temu. Być może zastosowali grubszy z przodu ze względu na całkowity jego brak z tyłu. Zawsze dzięki temu auto będzie się mniej gibać w zakręcie minimalizując siły znoszące-niestety kosztem balansu nad/podsterowności.

GTek ma przyzwoity stabilizator z tyłu więc ten z przodu niejako odpowiada jedynie za przednią oś, wobec czego nie musiał być tak sztywny. Z tego co pamiętam różnica była 0,5-1mm na korzyść GLa.

 

pzdr

Seb@

Link to post
Share on other sites
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...