Skocz do zawartości

stabilizatory sti->GL


cypis

Rekomendowane odpowiedzi

http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-WRX-STI-AN ... dZViewItem

z jakiego modelu to pochodzi jest symbolem w opisie opisane ale nic mi to niemowi ....jaka sie ma stab z sti do stab z GL, jakie komplikacje spotkam zakladajac tylni stabilizator i co musze miec??

I czy wogole oplaca sie robic taki swap STI-> gl w cenie pasztetowej jak widac:PP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie wiem ale nie mam pojecia jakie mialo sti (napewno grobsze ) gl na tylniej osi nie ma wogole stabilizatora...wiec napewno bedzie lepiej:PP(albo mi ktos wymontowal...)

 

mati czyli nie ma opcji na podpasowanie tego:((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biore reszta na priw i czy ktos moze powiedziec jaka roznica jest miedzy gl a gt (srednica) i co trzeba kupic zrobic aby zapodac stabilizator tylni w gl ??

Kiedyś zgłębiałem temat, bo chciałem założyć do mojego. Tył spokojnie możesz brać z GTka. Będziesz musiał dokupić 2 łączniki stabilizatora i 4 gumki mocujące. Będziesz musiał też wymienić 2 wahacze-te od GLa nie posiadają odpowiednich punktów mocowania staba. Generalnie wszystko powinno pójść łatwo, szybko i przyjemnie. Co do przodu, to z tego co kiedyś mierzyłem, wynikało, ze stab w GLu jest taki sam, a może nawet grubszy niż w GT, także IMHO nie warto zmieniać. Pomierz sam grubość dla pewności-może ja miałem przez kogoś wcześniej wymieniony :wink:

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będziesz musiał też wymienić 2 wahacze-te od GLa nie posiadają odpowiednich punktów mocowania staba.

 

...oraz zaopatrzyć się w "uszy" mocujące staba do nadwozia.

 

rgersgerun2.jpg

 

Wszystko by było w porządku, gdyby nie to, że nikt nie chce tych elementów sprzedać - próbuję je kupić od wakacji :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba kupie whiteline na przod i narazie odpuszcze tyl

Hmmm..moim zdaniem nie tędy droga. Nie dość, że już teraz masz sztywny stab z przodu i zero z tyłu, to jeszcze mocniej chcesz pogłębić te dysproporcje. Jak na mój gust, auto stanie sie nieznośnie podsterowne. Naprawdę spróbuj zdobyć te pierdoły na tył i tam zamontuj stabilizator. Co jakiś czas ktoś sprzedaje rozbitego GTka na części. Bierzesz komplet i masz wtedy niemalże plug-and-play.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm ale jak to ze GL ma niby grobszy stab od GT????????

Tak wynikało z pomiarów, które robiłem jakiś czas temu. Być może zastosowali grubszy z przodu ze względu na całkowity jego brak z tyłu. Zawsze dzięki temu auto będzie się mniej gibać w zakręcie minimalizując siły znoszące-niestety kosztem balansu nad/podsterowności.

GTek ma przyzwoity stabilizator z tyłu więc ten z przodu niejako odpowiada jedynie za przednią oś, wobec czego nie musiał być tak sztywny. Z tego co pamiętam różnica była 0,5-1mm na korzyść GLa.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...