SUBORO Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Czy ktoś może wie jak BEZPIECZNIE zneutralizować (albo przynajmniej zredukować) ohydny, wstrętny pisk. Nie tracąc gwarancji. Oczywiście że trzeba jeździć w zapiętych pasach, ale są sytuacje (np. wolna jazda po polnej drodze) kiedy to nie ma sensu. Nadgorliwość (w sumie wszystkich producentów aut) jest gorsza od faszyzmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzSa Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 osobiście neutralizuje wpinając pas pasażera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 SUBORO, jest to kwestia wypięcia "czujki" przy fotelu. Nie wiem czy będziesz w stanie samodzielnie ją zlokalizować i wypiąć, ale możesz spróbować napisać do carfita ... Jeśli to będzie do opisania "słowami", to na pewno Ci pomoże. Przy przekładce foteli u niego, wypieli mi ten brzęczytk i to była bardzo dobra decyzja :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 A czy ktoś może mi powiedzieć, czy w S-Turbo 01 też powinienem mieć taki "bajer"?? Właściwie zawsze zapinam pasy i dlatego dopiero niedawno zwróciłem uwagę, że nie mam żadnej sygnalizacji "niezapięcia". Czy to znaczy, że poprzedni właściciel grzebał przy czujniczku, czy po prostu TTTM? :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 osobiście neutralizuje wpinając pas pasażera ja też, ale podobno/ktoś gdzieś mówił/ że inna jest siła otwarcia poduszki przy zapiętym i otwartym ; nie wiem czy to prawda, ale jakoś nieswojo... :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 A czy ktoś może mi powiedzieć, czy w S-Turbo 01 też powinienem mieć taki "bajer"?? Nie powinieneś. Ja w swoim XT też nie mam, to weszło chyba dopiero od modelu '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Nie powinieneś. Ja w swoim XT też nie mam, to weszło chyba dopiero od modelu '06 Dzięki za informacje. Już się martwiłem, że przy fotelach też coś grzebane było :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 W moim XT z 04 jest i strasznie w.... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 pisałem już niejednokrotnie, wypiąć wtyczke pod fotelem kierowcy, sa tam dwie lub trzy w zaleznośći czy są poduszki boczne, jedna jest od sugnalizacji pasów, druga od napinacza pasa bezp. trzecia ( jezeli jest) od bocznej poduszki, trzeba sie schylić od tylnej cześci fotela i zobczyć po kablach który idzie do klamry pasa, wypiąć wtyczke i po kłopocie, a może byc jeszcze 4 wtyczka od podgrzewania fotela. Generalnie mozna odpiąć wszystkie i metodą prób i błedów eliminowac która jest od brzeczyka. Jak nawet odepniecie wtyczke od poduszki czy napinacza i zaswieci sie poduszka , to wpieciu z powrtotem kontrolka zgaśnie wiec stresu nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzSa Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 osobiście neutralizuje wpinając pas pasażera ja też, ale podobno/ktoś gdzieś mówił/ że inna jest siła otwarcia poduszki przy zapiętym i otwartym ; nie wiem czy to prawda, ale jakoś nieswojo... :sad: ZTCW to ładunek jest jeden i albo 100% albo 0% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 osobiście neutralizuje wpinając pas pasażera ja też, ale podobno/ktoś gdzieś mówił/ że inna jest siła otwarcia poduszki przy zapiętym i otwartym ; nie wiem czy to prawda, ale jakoś nieswojo... :sad: bzdura, w Subaru oprócz podajże wersji USA (od MY06i chyba tylko w STI) jest poduszka jednofunkcyjna, a nawet jak by była dwufunkcyjna to i tak odpalenie zalezy od czujnika przeciązeniowego a nie od zapiecia klamerki od pasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levy Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Odruchowo zapinam pasy nawet kiedy wprowadzam auto do garażu :!: bo tak zostałem "wychowany" :wink: Radzę wszystkim zapinać, nawet na "polnej drodze" i uczyć zapinania pasów dzieci od "malińkości". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Odruchowo zapinam pasy nawet kiedy wprowadzam auto do garażu bo tak zostałem "wychowany" Ale po co? :shock: Radzę wszystkim zapinać, nawet na "polnej drodze" i uczyć zapinania pasów dzieci od "malińkości". tu sie zgodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Czy ktoś może wie jak BEZPIECZNIE zneutralizować (albo przynajmniej zredukować) ohydny, wstrętny pisk. Nie tracąc gwarancji. włącz zaplon i w ciągu chyba 30s. zapnij 20 razy klamre pasa.u mnie to pomogło w foresterze 06.piszczy tylko pre razy po uruchomieniu silnika.Ta operacja dziala do czasu odpięcia akumulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 A czy to piszczenie po jakimś czasie się wyłączy ? czy będzie piszczeć cały czas ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 A czy to piszczenie po jakimś czasie się wyłączy ? czy będzie piszczeć cały czas ?zapiszczy pare razy ,nie liczylem ile ,ok 5razy i jest cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Piszczy dokładnie 2 minuty i przestaje... Ale te 2 minuty potrafią zabić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Piszczy dokładnie 2 minuty i przestaje... Ale te 2 minuty potrafią zabić! to u mnie piszczy max 5s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 A czy ktoś może mi powiedzieć, czy w S-Turbo 01 też powinienem mieć taki "bajer"?? Ja też nie mam, to chyba weszło od modelu MY03. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 A czy ktoś może mi powiedzieć, czy w S-Turbo 01 też powinienem mieć taki "bajer"?? Ja też nie mam, to chyba weszło od modelu MY03. '04. Ja mam '03 i nie piszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Może masz wypust koniec 2002? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 pisałem już niejednokrotnie, wypiąć wtyczke pod fotelem kierowcy, sa tam dwie lub trzy w zaleznośći czy są poduszki boczne, jedna jest od sugnalizacji pasów, druga od napinacza pasa bezp. trzecia ( jezeli jest) od bocznej poduszki, trzeba sie schylić od tylnej cześci fotela i zobczyć po kablach który idzie do klamry pasa, wypiąć wtyczke i po kłopocie, a może byc jeszcze 4 wtyczka od podgrzewania fotela.Generalnie mozna odpiąć wszystkie i metodą prób i błedów eliminowac która jest od brzeczyka. Jak nawet odepniecie wtyczke od poduszki czy napinacza i zaswieci sie poduszka , to wpieciu z powrtotem kontrolka zgaśnie wiec stresu nie ma U mnie tez nie piszczalo, wiec zajrzalem pod fotel i ... sa cztery wtyczki i trzy gniazda: zolta AFAIR poduszka, czarna podgrzewane siedzenia, oraz taka plaska, ktora byla u mnie rozlaczona - czujnik zapiecia pasow. Po podlaczaniu piszczy jak trzeba . Jest jeszcze czwarta wtyczka, tylko, ze gniazd brakuje , ale chyba to jest od elektrycznych siedzen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się