Boombastic Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Witajcie! Nie wiem czy to mój problem nawyku jeszcze po automacie, że przy parkowaniu za często naciskam pedał hamulca czy też nie czasem wina auta. Otóż mam problem z hill holderem w czasie manewrów parkingowych, a dokładniej to podczas cofania pare razy zdarzyło mi się, że auto jest hamowane. Czy to normalne? Zrobiłem dopiero 2500 km, więc jestem świeżak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 jak cofasz na spadzie (z tego co pamietam chyba jak kąt nachylenia >15st) to hill hold tez dziala, na prostym raczej nie powinien... w żadną stronę zresztą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszG. Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 w razie czego jak za mocno działa ( bo też tak się zdarza ) to można wyregulować. trzeba zdjąć IC.....a najlepiej podjechać do ASO. 10 min i po sprawie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Zdarza się, często jak wycofuje po spadzie z garażu z wciśniętym sprzęgłem i lekko wcisnę hamulec (zeby przyhamować) to hill-holder się uruchamia i już cały czas łapie koła. Trochę denerwujące bo mam ciasno na wyjeździe i wolę popuszczać na hamulcu niż operować sprzęgłem i gazem. No ale wszystko ma swoje wady i zalety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Tommi from Kattowitz, a spadek nie wystarcza, żeby cofać na luzie, tzn. bez biegu i sprzęgła :?: Wedy HH się nie włączy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Tommi from Kattowitz, a spadek nie wystarcza, żeby cofać na luzie, tzn. bez biegu i sprzęgła :?: Wedy HH się nie włączy Owszem wystarczy, ale żeby zacząć wyjeżdżać z garażu to mimo wszystko muszę uzyć silnika, dopiero potem zjeżdżam po spadku. Długo jeździłem Pugiem i został mi nawyk nie zrzucania biegu po wyskoczeniu z garazu. Walka z tym nawykiem póki co nie odniosła pozytywnego skutku tymbardziej, ze teraz najczęściej jeżdzę Focusem i tam nie ma takich bajerów. :wink: Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Tommi from Kattowitz, wjeżdżaj do garażu tyłem, wtedy HH nie będzie Ci blokował a wyjazd będzie też prosty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Holder w nowych Forkach trochę przesadza ale na swoim przykładzie mogę powiedzieć że wszystko się poustawiało jak należy (może dotarł się razem z Forkiem ) i już bardzo lubię to urządzonko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Małe porządki - zamykam zdublowane wątki dotyczące tematu: hill holder. Do dyskusji na ten temat zapraszam tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=105346 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi