Kruk Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Muszę ściągnąć przedni zderzak. Odkręciłem śruby w podłużnicach i nie wychodzi. Chyba trzyma gdzieś po bokach ale zanim rozbiorę pół auta może ktoś mi powie gdzie trzeba odkręcić? Podobnie z błotnikami - jak najprościej je zdjąć? Dzięki. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek_WAWA Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Odrkęcasz Atrapę, swiatła, mocowania pod zderzakiem, śruby przy nadkolu, wypinasz kostki i wysuwa się tobie zderzak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 16, 2008 Author Share Posted January 16, 2008 swiatła :shock: żeby zdjąć zderzak trzeba wyjąć reflektory? O Jezu :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 co w tym dziwnego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 16, 2008 Author Share Posted January 16, 2008 A to że w moich poprzednich autach zdjęcie zderzaka to było z reguły 5min. roboty bez demontowania czegokolwiek, a tutaj jest trochę więcej zachodu, ale cóż...jak trzeba to trzeba. A błotniki to też tyle roboty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 A to że w moich poprzednich autach zdjęcie zderzaka to było z reguły 5min. roboty bez demontowania czegokolwiek, a tutaj jest trochę więcej zachodu, ale cóż...jak trzeba to trzeba. A błotniki to też tyle roboty? do błotników nie podchodz bez palnika acetylenowego i szlifierki kątowej... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 16, 2008 Author Share Posted January 16, 2008 komancz, a tak na serio? Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 komancz, a tak na serio? błotnik jest na srubach wiec zejdzie bez przeszkod Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 Kruk, mam sprawe :cool: jak juz się uda wyrwać zderzak, to czy byś może mógł zwrócić uwagę na takie... prostokąty z pianki czy innego matriału. gdybys je odnalazł to potrzebowałbym ich wymiary, bez nich zderzak mi wisi i mam nieładne szpary ;/ a co do samego demotażu to forumowicze opisali co i jak Link to comment Share on other sites More sharing options...
koval Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 Kruk co ty kombinujesz...? :roll: zderzak jeszcze rozumiem, ale blotniki chcesz usunac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 ale blotniki chcesz usunac? jezeli tak, to oznacza zdjecie rowniez nakladek na progi tylko uwaga na zatrzaski :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 17, 2008 Author Share Posted January 17, 2008 koval, hiehie...zobaczysz.... :wink: :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 koval, hiehie...zobaczysz.... :wink: :razz: Normalnie strach się bać... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 18, 2008 Author Share Posted January 18, 2008 Kruk, mam sprawe :cool: jak juz się uda wyrwać zderzak, to czy byś może mógł zwrócić uwagę na takie... prostokąty z pianki czy innego matriału. gdybys je odnalazł to potrzebowałbym ich wymiary, bez nich zderzak mi wisi i mam nieładne szpary ;/ a co do samego demotażu to forumowicze opisali co i jak No dobra rozebrałem ten sprzęt i po pierwsze zderzak bez problemu zdjąłem bez zdejmowania atrapy i wyjmowania lamp - był przymocowany na 4 dużych śrubach w podłużnicach, 2 małych śrubach po bokach przy nadkolu i 3 śrubach od dołu. Po drugie co do tych piankowych prostokątów to nic takiego nie znalazłem ale auto miało kiedyś czołóweczkę więc może ich nie założono - nadmieniam że mocowania zderzaka są oryginalne a wszystkie szpary równe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 Krzysiek_WAWA chyba coś przekombinował, spokojnie można zdjąć zderzak nie ruszając świateł i atrapy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 Po drugie co do tych piankowych prostokątów to nic takiego nie znalazłem no szkoda nadmieniam że mocowania zderzaka są oryginalne a wszystkie szpary równe. też mam równe te szpary ale brzydkie jakieś takie :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 znalazlem cos takiego: Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 Abt, jak zawsze mozna na Ciebie liczyc znaczy sie, ze brakujacym elementem w moim przypadku jest... "Spacer" :wink: wielkie dzieki :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 Krzysiek_WAWA chyba coś przekombinował, spokojnie można zdjąć zderzak nie ruszając świateł i atrapy. Jak w swoim zaczepiłem narożnikiem o donicę to tez mi wyjmowali lampę. Chyba żeby się dostać do śrub mocujących zderzak do przedniego wzmocnienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 19, 2008 Author Share Posted January 19, 2008 Krzysiek_WAWA chyba coś przekombinował, spokojnie można zdjąć zderzak nie ruszając świateł i atrapy. Jak w swoim zaczepiłem narożnikiem o donicę to tez mi wyjmowali lampę. Chyba żeby się dostać do śrub mocujących zderzak do przedniego wzmocnienia. Zderzak bardzo ładnie się zdejmuje razem ze wzmocnieniem czołowym bez wykręcania lamp i atrapy więc nie widzę sensu skomplikowanego zdejmowania zderzaka tylko po to żeby zdjąć go bez wzmocnienia czołowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xbike Posted January 19, 2008 Share Posted January 19, 2008 Zderzak bardzo ładnie się zdejmuje razem ze wzmocnieniem czołowym bez wykręcania lamp i atrapy więc nie widzę sensu skomplikowanego zdejmowania zderzaka tylko po to żeby zdjąć go bez wzmocnienia czołowego. Nie to zebym byl przekonany, ze wzmocnienie czolowe w GT jest mocowane w taki sam sposob jak w WRX czy STI /nie chce mi sie schodzic na dol i sprawdzac/, ale jezeli tak, to do jego /wzmocnienia/ zdjecia potrzebowalbys wiertarke, przecinak albo szlifierke katowa lub palnik. Ale oczywiscie moge sie mylic :roll: . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted January 19, 2008 Share Posted January 19, 2008 zdjecia potrzebowalbys wiertarke, przecinak albo szlifierke katowa lub palnik. Potwierdzam. W czasie oględzin mojego GTka trzeba było ciąć diaksem wzmocnienie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 19, 2008 Author Share Posted January 19, 2008 Czyli u mnie jest tzw. poczołówkowy upgrade :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablo2k Posted January 19, 2008 Share Posted January 19, 2008 Kruk, czyżby montaż usztywnień karoserii pod błotnikiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now