stempel Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 zanabyłem w dniu wczorajszym drogą kupna z okazji nadchodzącej zimy( śnieżnej mam nadzieje;) moje pierwsze subaru. jest to legacy z '94 ale już w nowej budzie. silnik 2.0 wolnassacy niestety. I mam na wstęp pytań kilka. Jadąc na pierwszym biegu ze skrzyni bądź jej okolic dochodzi grzechot. częstotliwość uzależniona od obrotów i tylko jak przyspieszam, przy zwalnianiu z wlączonym biegiem jest raczej ok. Cóż to może być? łożysko jakieś w skrzyni ? mam sedana o to chyba to jest przyczyną braku reduktora ? czy jakbym zamieniał skrzynie to da sie zainstalować taką z reduktorem (oczywiście bez konieczności obsługi tego urządzenia bo nie byłbym skłonny do rozpruwania tunelu). Jeszcze nie zdążyłem podnieść pojazdu i zastanawiam sie gdzie znajduje sie centralny mechanizm przekazywania napędu. Wewnątrz skrzyni ? pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 mam sedana o to chyba to jest przyczyną braku reduktora ? pozdr tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stempel Posted January 15, 2008 Author Share Posted January 15, 2008 a wiesz coś na temat różnic pomiędzy skrzyniami z reduktorem i bez ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Jeszcze nie zdążyłem podnieść pojazdu i zastanawiam sie gdzie znajduje sie centralny mechanizm przekazywania napędu. Wewnątrz skrzyni ? pozdr Tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 stempel, a tunel z kombiaka nie podejdzie do sedana? Reduktor to fajna rzecz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E12 Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 Możesz zakładać skrzynie z reduktorem z zewnatrz jest taka sama tylko z przodu jest taka mała dzwignia Link to comment Share on other sites More sharing options...
stempel Posted January 21, 2008 Author Share Posted January 21, 2008 Możesz zakładać skrzynie z reduktorem z zewnatrz jest taka sama tylko z przodu jest taka mała dzwignia sie obawiałem że tej dźwigience towarzyszą jakieś zmiany obudowy czy cuś. Czyli mogę sobie odinstalować dźwigienkę i skrzynka podejdzie? a tunel z kombiaka nie podejdzie do sedana? Reduktor to fajna rzecz. z tym tunelem to chyba nie będę świrował. reduktor owszem fajna rzecz ale przeżyję bez niego... no chyba że mister sprzedając skrzynie dorzuci mi tunelik a właśnie MA KTOŚ SKRZYNKĘ DO SPRZEDANIA :?: w okolicach warszawy Link to comment Share on other sites More sharing options...
hebz Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Możesz zakładać skrzynie z reduktorem z zewnatrz jest taka sama tylko z przodu jest taka mała dzwignia Głowy nie dam ale oprocz budowy wewnetrznej skrzynie bez / z reduktorem róznia sie rowniez zewnetrznie - skrzynia z reduktorem ma inny profil od gory - zaraz za sprzeglem - jest tam nadbudowa w ktorej miesci sie dodatkowy walek z 2 kolami zebatymi reduktora , trzeba by tylko sprawdzić czy jest miejsce w karoserii , i przestawic reduktor w pozycje HI , no chyba ze i dziwignia zalaczajaca reduktor by weszla to wtedy byłby full wypas czyli turbo dla ubogich Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts